Огляд, статті
Про експорт меду

medЗа дев’ять місяців 2020 року Україна експортувала 49,3 тис. тонн меду на суму більше 80 млн дол. США, що на 10,8% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільше за звітний період українського меду імпортувала Польща - $19,74 млн (24,4%). Друге місце посіла Німеччина – до $16 млн (19,8%). Бельгія у січні-вересні імпортувала українського меду на $11,14 млн, що на 14,4% більше, ніж торік. Продовжують нарощувати імпорт згаданої продукції й США, сума закупівель яких цього року зросла до $8,05 млн (на 53,5% більше, ніж торік).

 

 

Джерело


 

 

Про розвиток співробітництва з Італією

ital.[1]27 жовтня відбулася зустріч Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігоря Петрашка з Надзвичайним та Повноважним Послом Італійської Республіки в Україні Давіде Ла Чечіліа з метою обговорення питань поглиблення торгово-економічних відносин між Україною та Італією. Участь у заході взяли заступник Міністра Олександр Романішин, представники Мінекономіки та представники Посольства Італійської Республіки в Україні.

«Ми зацікавлені у поглибленні взаємовигідних торгово-економічних відносин та подальшому розвитку галузевого та інвестиційного співробітництва між нашими країнами», - зауважив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігор Петрашко.

Так, під час зустрічі йшлося про перспективи співпраці у сфері торгівлі, промисловості, агросекторі, галузі ІТ та інновацій. 

Крім того, сторони обговорили взаємодію в рамках Українсько-Італійської ради з економічного, промислового та фінансового співробітництва та підтримали важливість проведення наступного засідання в грудні поточного року.. 

Також було наголошено на важливості процесу фіналізації роботи щодо оновлення міжурядової Угоди про сприяння та взаємний захист інвестицій, що має розширити перспективи для  реалізації нових інвестиційних проектів, розвитку кооперації, державно-приватного партнерства тощо.

Джерело


 

Серія освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках

ukrposhta21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist.

Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу, коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.

Перший блок курсу стосується відомого маркетплейсу ETSY для хендмейдерів з усього світу. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – більше 1 млн одиниць.

Не менш цікавими для потенційних експортерів будуть і наступні частини відеокурсу про Amazon, Shopify, Ebay та особливості просування товарів у соціальних мережах. Ролики виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти.

Навчальний курс є продовженням проєкту «Електронна комерція в дії», який спрямований на допомогу українським мікро та малим підприємствам (МСП) вийти на міжнародні ринки. У травні цього року партнери створили покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» та надихаючий відеопроєкт «E-Export – твій ключ до успіху та розширення власної справи!» про реальних людей, які спробували і досягли успіху.

Джерело


 

 

Серія освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках

ukrposhta21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist.

Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу, коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.

Перший блок курсу стосується відомого маркетплейсу ETSY для хендмейдерів з усього світу. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – більше 1 млн одиниць.

Не менш цікавими для потенційних експортерів будуть і наступні частини відеокурсу про Amazon, Shopify, Ebay та особливості просування товарів у соціальних мережах. Ролики виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти.

Навчальний курс є продовженням проєкту «Електронна комерція в дії», який спрямований на допомогу українським мікро та малим підприємствам (МСП) вийти на міжнародні ринки. У травні цього року партнери створили покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» та надихаючий відеопроєкт «E-Export – твій ключ до успіху та розширення власної справи!» про реальних людей, які спробували і досягли успіху.

Джерело


 

 

Щодо експорту товарів з України за 8 місяців 2020 року

5512475За даними Держстату, за підсумками 8 місяців 2020 року експорт товарів склав 30,8 млрд дол., що менше відповідного періоду минулого “нековідного” року на 6,6%. Позитивним моментом у звітному періоді став початок тенденції до уповільнення темпів зниження експорту товарів.

Так, якщо за підсумками 7 місяців 2020 року експорт товарів скоротився на 7,4%, то вже за підсумками 8 місяців – падіння становило лише 6,6%, тобто темп зниження уповільнився на 0,8 відсоткових пунктів.

Слід відзначити, що покращення динаміки експорту відбулося щодо продукції майже усіх галузей економіки (виключенням став експорт продукції хімічної промисловості та мінеральних продуктів).

Так, темп зростання експорту покращився щодо:

  • різних промислових товарів – на 4,4 відсоткові пункти (за 7 місяців 2020 року скорочення експорту складало “-13,7%”, за 8 місяців – “-9,2%”)
  • продукції машинобудування – на 1,8 в.п. (з “-8,1%” до “-6,3%”);
  • продукції легкої промисловості – на 1,6 в.п. (з “-15,6%” до “-14,0%”);
  • деревини та паперової маси – на 1,5 в.п. (з “-9,9%” до “-8,4%”);
  • продукції металургійного комплексу – на 1,2 в.п. (з “-19,2%” до “-18,0%”);
  • продукції АПК та харчової промисловості – на 0,6 в.п. (з “-1,4%” до “-0,8%”).

Покращення динаміки експорту товарів за підсумком 8 місяців 2020 року стало можливим за рахунок суттєвого уповільнення темпу скорочення експорту у серпні поточного року по відношенню до серпня минулого року з тенденцією липня 2020 року до липня 2019 року. Так, якщо експорт товарів у липні 2020 року був меншим за липень 2019 року на 13,0%, то вже за підсумками серпня 2020 року порівняно з серпнем 2019 року експорт скоротився лише на 1,6%, тобто темп скорочення експорту уповільнився на 11,4 відсоткові пункти або у 8,2 раза.

Порівнюючи динаміку експорту продукції у розрізі галузей економіки у липні та серпні поточного року, треба відзначити, що у серпні суттєво покращився експорт продукції майже усіх галузей (виключенням стала лише продукція хімічної галузі).

Так, якщо у липні 2020 року порівняно з липнем 2019 року скорочення експорту продукції машинобудування становило “-5,4%”, то у серпні 2020 року експорт цієї продукції вже продемонстрував зростання “+6,2%” (покращення на 11,6 в.п.). По продукції АПК та харчової промисловості склалася аналогічна ситуація – темп зростання змінився з “-16,1%” до “+3,0%” (покращення склало 19,1 в.п.). Крім цього, суттєво посилилась тенденція зростання експорту продукції деревини та паперової маси (на 2,4 в.п., з “+0,6%” у липні 2020 року до “+3,0%” у серпні 2020 року), а також різних промислових товарів (на 1,9 в.п., з “+22,3%” до “+24,2%”). Поряд з цим, у серпні 2020 року порівняно з липнем поточного року відбулося суттєве уповільнення темпів скорочення експорту продукції металургійного комплексу (на 15,4 в.п., з “-23,1%” у липні до “-7,7%” у серпні), мінеральних продуктів (на 1,3 в.п., з “-22,0%” до “-20,7%”) та продукції легкої промисловості (на 1,0 в.п., з “-3,2%” до “-2,2%”).

Джерело


 

<1 2 ...72 73 74 75 76 ...199 200 >