Огляд, статті
Вебінар Глобальні тренди в споживанні снеків

ahr0chm6ly9idwnrzxqubwxjzg4uy29tl2evnzi3lzcynzmwny9pbwfnzxmvnzgxnzg1mgixmzmwote1ythlytmyowrlzdjiogqxzte4nzlmmzfkni5wbmcvymqyoduymmm4ngvhmwyxywrimmu2zmyxzmnmmmm4zji2zjc3yjblni5wbmcПротягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.

Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку  підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».

Що дізнаєтесь під час вебінару? 

  • глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
  • особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
  • можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
  • вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.

Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською. 

Переглянути програму

Для кого?

До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.

Зареєструватись на захід

Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).

Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.

Спікер

Гонората Яроцька

Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel

Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.

Модератор

Ольга Гвоздьова

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Нові можливості для українських стартапів у Сінгапурі!
250838771_2413848375411952_2362483752756435168_nУкраїна вперше стала країною-учасницею конкурсу стартапів “Trade and Connectivity Challenge 2021”, який організовує Enterprise Singapore.
Національним партнером конкурсу в Україні стала найбільша профільна IT-асоціація “IT Ukraine”.
До участі у конкурсі запрошуються компанії, які розробляють технологічні рішення для таких секторів: авіація, морський транспорт, наземне пересування, логістика та торгівля.
Загальний розмір призового фонду складає - 100 000 сінгапурських доларів.
Приймання заявок триває до 30.12.2021.
Більш детальна інформація за посиланням - https://cutt.ly/xTt9U3H
 
Українське молоко та молочні продукти поїдуть до Йорданії!

jordan-ukraineКомпетентні органи України та Йорданії погодили форму сертифіката на експорт з України молока та молочних продуктів. Погодження сертифікату стало результатом роботи, проведеної дипломатами Міністерства закордонних справ України та фахівцями Держпродспоживслужби з йорданською стороною.   

«МЗС продовжує системно працювати над відкриттям нових іноземних ринків для українських експортерів спільно з Держпродспоживслужбою. Кожен новий відкритий ринок - це додаткові можливості для українських компаній, а отже додаткові валютні надходження, зміцнення національної валюти, нові робочі місця та податки в бюджет», – заявив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба. 

«Ми робимо все для того, щоб смачне та корисне українське молоко та молокопродукти оцінили споживачі в усьому світі. Йорданія стає все більш відкритою для українських експортерів харчових продуктів. Переконана, що наша співпраця буде й надалі посилюватися», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. 

Це вже третій сертифікат, погоджений між країнами в поточному році. Так, у червні цього року між компетентними органами України та Йорданії був погоджений сертифікат на експорт живих овець, а у жовтні – сертифікат на експортовані з України до Йорданії м’ясо, субпродукти та інші продукти птахівництва. Ще раніше були погоджені форми сертифікатів на експорт з України охолодженої замороженої яловичини, охолодженого м’яса овець та великої рогатої худоби.

Джерело


 

 

 

Нарощення виробництва олії - це проект на найближчі 10 років
   ya-28313Україна є лідером у світі з експорту олії, але це не означає, що потенціал країни розкритий.
   В найближчі 10 років український ринок рослинних олій продовжить активно розвиватися, в тому числі зростатиме нішове виробництво. Таку думку висловив заступник Міністра економіки України – Торговий представник України Тарас Качка під час онлайн-конференції «Fat-and-Oil Industry – 2021»  3 листопада.
   «За 8 місяців 2021 року Україна експортувала продукції олійно-жирової галузі на $4,1 млрд, що на 11% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Україна має конкурентну перевагу – виробники олії відрізняються високою продуктивністю, зважаючи на такі зовнішні фактори, як ціна на енергоресурси, логістика, особливості клімату, систему оподаткування. При цьому ефективність бізнесу дозволяє вигравати цю конкуренцію. Внутрішні реформи з боку держави також можуть їм у цьому допомогти», - зауважив заступник Міністра Тарас Качка.
Доречі, чернігівські підприємства експортували жирів та олій за вісім місяців поточного року на суму 35,5 млн дол. США, що у 7,5 раза більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Чому варто переходити на органічне виробництво?
organic-foodНаразі органічний ринок України налічує понад 600 операторів — на 31% більше, ніж у 2016 році. У 2020 році вони вивели Україну до п’ятірки найбільших світових експортерів органічної продукції.
 
Яка причина такого стрімкого розвитку органічного сектору?
Які тренди можна спостерігати, які цілі ставити?
Чому варто переходити на органічне виробництво?
Відповіді на ці питання розкриває заступник директора Офісу Андрей Литвин у своєму матеріалі для Економічної правди (посилання:https://cutt.ly/GR8fjMU).

<1 2 ...36 37 38 39 40 ...199 200 >