Протягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.
Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».
Що дізнаєтесь під час вебінару?
- глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
- особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
- можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
- вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.
Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською.
До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).
Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.
Спікер
Гонората Яроцька
Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel
Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.
Модератор
Ольга Гвоздьова
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Компетентні органи України та Йорданії погодили форму сертифіката на експорт з України молока та молочних продуктів. Погодження сертифікату стало результатом роботи, проведеної дипломатами Міністерства закордонних справ України та фахівцями Держпродспоживслужби з йорданською стороною.
«МЗС продовжує системно працювати над відкриттям нових іноземних ринків для українських експортерів спільно з Держпродспоживслужбою. Кожен новий відкритий ринок - це додаткові можливості для українських компаній, а отже додаткові валютні надходження, зміцнення національної валюти, нові робочі місця та податки в бюджет», – заявив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
«Ми робимо все для того, щоб смачне та корисне українське молоко та молокопродукти оцінили споживачі в усьому світі. Йорданія стає все більш відкритою для українських експортерів харчових продуктів. Переконана, що наша співпраця буде й надалі посилюватися», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Це вже третій сертифікат, погоджений між країнами в поточному році. Так, у червні цього року між компетентними органами України та Йорданії був погоджений сертифікат на експорт живих овець, а у жовтні – сертифікат на експортовані з України до Йорданії м’ясо, субпродукти та інші продукти птахівництва. Ще раніше були погоджені форми сертифікатів на експорт з України охолодженої замороженої яловичини, охолодженого м’яса овець та великої рогатої худоби.

