Огляд, статті
Запущено міжнародну версію Єдиного експортного вебпорталу на платформі Дія.Бізнес

Вебпортал вже працює у тестовому режимі за посиланням - https://imp.export.gov.ua

Метою запуску міжнародної версії вебпорталу є промоція українських пріоритетних секторів, вітчизняних та міжнародних заходів, які організовуються на території України, а також допомога у налагодженні двосторонньої співпраці між українськими компаніями та потенційними закордонними партнерами.

Презентація офіційного запуску міжнародної версії Єдиного експортного вебпорталу відбулася за участі:

  • Олександра Яреми, державного секретаря Кабінету Міністрів України.
  • Валерії Іонан, заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.
  • Тараса Качки, заступника міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського. господарства України — Торгового представника України.
  • Дмитра Сеніка, заступника міністра закордонних справ України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
  • Андрія Ремізова, заступника директора з розвитку підприємництва ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
  • Андрія Литвина, виконувача обов’язків директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
  • Бенджаміна Клінгера, координатора кластера «Сталий економічний розвиток в Україні», Німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Англомовна версія вебпорталу передбачає такі функції та можливості:

  • аналітична інформація щодо фокусних для експорту секторів України;
  • календар бізнес-подій запланованих в Україні: перелік та описи усіх виставок, торговельних місій, форумів тощо;
  • актуальні новини щодо зовнішньоекономічної діяльності та розвитку українського бізнес-середовища;
  • доступ до Каталогу українських експортерів - верифікованої бази контактів українських компаній, які бажають знайти партнерів за кордоном;
  • кейси — історії успіху підприємців, які успішно вийшли на міжнародні ринки.

«Міжнародна версія Єдиного експортного вебпорталу — це маленький крок для розвитку цього порталу, але це великий стрибок для українського експорту та імпорту», — Валерія Іонан, заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.

Вся інформація на вебпорталі, враховуючи стандартні форми, необхідні для різних процедур та запитів, є безкоштовною.

«Єдиний експортний вебпортал створений для консолідації та об'єднання усієї наявної інформації для експортерів та іноземних компаній, що зацікавлені в імпорті товарів та послуг з України. Подібні ресурси є ефективними інструментами, які використовують світові уряди та організації зі сприяння торгівлі з метою підвищення рівня національного експорту та надання підтримки підприємствам для виходу на нові ринки», — Андрій Литвин, виконувач обов’язків директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».

Міжнародна версія єдиного експортного вебпорталу розміщена у захищеному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. Інформація користувачів зберігається у зашифрованому вигляді, щоб унеможливити їх перехоплення або викрадення.

«Експортний вебпортал є інструментом для пожвавлення торгівлі, збільшення національного експорту та підтримки бізнесу для виходу на нові ринки. Портал пропонуватиме зацікавленим міжнародним компаніям повну підтримку у пошуку партнерів в Україні, а також надання актуальної інформації про необхідні кроки для початку співпраці з компаніями в Україні. Я вітаю особливо українські малі та середні підприємства з можливістю скористатися новими економічними перспективами», – Бенджамін Клінгер, координатор кластеру «Сталий економічний розвиток в Україні», Німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

На створення вебпорталу не витрачали бюджетних коштів.

0021webp

Проєкт реалізовувався за стратегічної та інституційної підтримки Уряду України і Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерства цифрової трансформації, та за фінансової підтримки Уряду Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Джерело


 

 

В Україні збільшився експорт та імпорт агропродовольчої продукції

1212345За аналізом зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією (за період січень – липень 2021 року порівняно з періодом січня – липня 2020 року) в Україні збільшився експорт та імпорт товарів усіх видів. 

Експорт та імпорт товарів усіх видів:

  • Імпорт +19,4%
  • Експорт +6,7%
  • Сальдо +1,2%

У товарній структурі міжнародної торгівлі агропродукцію у січні – липні 2021 року найбільше з України експортують:

  • Олію – 28,3%
  • Кукурудзу 28%
  • Пшеницю – 10,2%

Азійські країни займають найбільшу нішу в експорті української агропродукції.

За період січень – липень 2021 року Китай експортував українських товарів на 2,4 млрд дол. США, Індія – на 947 млн дол. США. Водночас Нідерланди експортували на 908 млн дол. США, Іспанія – на 538 млн. дол. США.

Частка імпорту в Україну з ЄС становить 48,4% (2,3 млрд дол. США), з Азії –20,1% (843,9 млн дол. США) та з Північної та Південної Америки –13,4% (562,6 млн дол. США). Найбільше імпортують в Україну морожену рибу – 4,9% та насіння соняшника – 4,8%.

Джерело


 

Опитування від Експортно-кредитного агентства

opytПриватним акціонерним товариством “Експортно-кредитне агентство” для розширення сфери підтримки українських експортерів та напрацювання дієвих та ефективних механізмів впровадження сучасних фінансових інструментів у зовнішній торгівлі проводиться опитування бізнесу щодо послуг в яких найбільше зацікавлені українські експортери.

Результати опитування допоможуть сформувати краще розуміння потреб діючих та потенційних експортерів та визначити перелік послуг ЕКА, що мають бути впроваджені та/або удосконалені. ЕКА гарантує конфіденційність наданої інформації, а зібрані дані будуть використані виключно з метою поліпшення роботи ЕКА та не будуть передаватися третім особам.

Взяти участь у опитуванні можна за посиланням: https://forms.gle/uyJ647jJFTawLog16.


 

Анонс запуску міжнародної версії Єдиного експортного вебпорталу

241974591_29Офіс з розвитку підприємництва та експорту запускає міжнародну версію Єдиного експортного вебпорталу на платформі Дія.Бізнес.

21 вересня 2021 року Офіс з розвитку підприємництва та експорту запустить міжнародну версію Єдиного експортного веб-порталу — онлайн-платформи для імпортерів та закордонних компаній, зацікавлених в експорті, на платформі Дія.Бізнес.

Мета запуску міжнародної версії веб-порталу — промоція українських пріоритетних секторів, міжнародних заходів, які організовуються на території України, а також допомога у налагодженні двосторонньої співпраці між українськими компаніями та потенційними закордонними партнерами.

21 вересня о 14:00 відбудеться офіційний запуск міжнародної версії Єдиного експортного вебпорталу.

Місце проведення: Освіторія Хаб, вулиця Московська, 2, Київ, 02000

Представники ЗМІ можуть отримати акредитацію та поставити запитання спікерам за посиланням: https://cutt.ly/FWkd3UI.

Акредитація на участь у заході є обов’язковою до 20 вересня включно.

Долучитись до заходу можна в онлайн-форматі (подія транслюватиметься на Фейсбук-сторінках Дія.Бізнес, ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» та Міністерства цифрової трансформації.

Захід відбудеться за участі:

  • Олександра Яреми, державного секретаря Кабінету Міністрів України (уточнюється).
  • Валерії Іонан, заступниці міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.
  • Тараса Качки, заступника міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського. господарства України — Торгового представника України.
  • Дмитра Сеніка, заступника міністра закордонних справ України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (уточнюється).
  • Андрія Ремізова, заступника директора з розвитку підприємництва ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
  • Андрія Литвина, виконувача обов’язків директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
  • Дистанційно приєднається до офіційного запуску Армін Хофман — керівник проекту GiZ «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП».

Міжнародна версія Єдиного експортного вебпорталу створена Офісом з розвитку підприємництва та експорту на платформі Дія.Бізнес за стратегічної та інституційної підтримки Уряду України, Міністерства економіки України та Міністерства цифрової трансформації при фінансовій підтримці Уряду Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Джерело


 

Економічні дипломати: хто вони і чим можуть допомогти бізнесам?
186Цифровий сервіс Nazovni допомагає українським підприємствам з експортом у різні країни світу. Коли бізнес визначився з країною для збуту товарів та подав заявку на сайті nazovni.online, у гру вступають економічні дипломати. Вони отримують заявку на сприяння експорту й допомагають підприємцю вийти назовні.
Тож чим вони займаються?
Економічні дипломати — представники Посольств та консульств, які сприяють виходу українського бізнесу на місцеві ринки в межах спроможностей сервісу Nazovni. Всього економічні дипломати покривають 120+ країн. Вони:
- надають експортерам інформацію про країну, її економічну та політичну ситуацію, особливості імпорту / експорту та ринку загалом.
- допомагають з контактами потенційних партнерів та контрагентів. Якщо ви маєте перелік компаній (до 5), з якими хотіли б співпрацювати, економічний дипломат спробує вийти з ними на зв’язок. Так само підбере релевантні компанії у випадку, якщо ви тільки їх шукаєте. Для цього необхідно описати власні побажання у заявці — наприклад, знайти дистриб’юторів крафтових напоїв, меблів тощо.
- діляться переліком профільних виставок в країні, допомагають українським експортерам потрапити на конкретні виставки на пільгових умовах, якщо на це є запит.
- поширюють комерційні пропозиції підприємців серед різних асоціацій, профільних організацій тощо, аби зацікавити в їхній продукції.
- інформують під запит про проведення тендерів, на які можуть податися підприємці.
Фактично, вони просувають українські бізнеси за кордоном та сприяють тому, аби вони знайшли там партнерів та контрагентів й взяли участь в рітейл-акціях.
Однак, це командна гра. Для успішного фіналу потрібно, щоб експортер йшов назустріч та був готовий до активної роботи та змін.
На платформі Nazovni є розділ з країнами, куди можна експортувати та де економічні дипломати зможуть підтримати українського виробника.
Заповнюйте заявку та завойовуйте нові ринки збуту!

<1 2 ...35 36 37 38 39 ...199 200 >