Запрошуємо українських виробників та експортерів 3 грудня (11:00 - 12:30) взяти участь у онлайн-заході “Export Talks: експорт під час COVID-19 та презентація програми Export Academy 2022”
Під час заходу учасники зможуть дізнатись:
- всі унікальні особливості та переваги участі у тренерському форматі програми Export Academy 2022;
- особливості участі у самостійному форматі навчання;
- як взяти максимум від навчання на програмі;
- історії успіху з попередніх програм.
Також, на панельній дискусії обговорюватимуться питання про сучасні виклики, можливості та перепони для експорту під час COVID-19 разом з діючими експортерами та міжнародними експертами.

Розміщуйте свою бізнес-пропозицію за вказаним посиланням, і вона буде доступна всім користувачам і відвідувачам веб-ресурсу та дозволить прискорити пошук потенційних партнерів в Японії!

https://japan.mfa.gov.ua/spivrobitnictvo/264-torgovelyno-ekonomichne-spivrobitnictvo/vistavkovi-zahodi-v-yaponiyi-napotochnij-rik



У 21/22 маркетинговому році Україна має намір експортувати понад 60 млн тонн зерна. Серйозним викликом в цьому питанні є забезпечення пропускної здатності морських портів.
Таку думку висловив заступник Міністра економіки України – Торговий представник України Тарас Качка під час круглого столу Міжнародної ради по зерну «Логістика, рушійні сили, ланцюг постачань та стійкість інфраструктури у світовій торгівлі зерном» в рамках Глобальної зернової конференції – 2021 у Женеві (Швейцарія), 18 листопада.
«Ще 10 років тому питання пропускної здатності українських морпортів викликало жваві дискусії, однак, останні п’ять років їх потужність збільшилася – з 49,3 млн тонн у 2016 році до 81,5 млн тонн у 2021-му році. Сектор морських перевезень діє без затримок, в той час як ми спостерігаємо волатильність цін на залізничні перевезення. В цьому контексті стратегія українського Уряду направлена на розвиток інфраструктури, щоб зацікавити інвесторів цією галуззю», - зазначив заступник Міністра Тарас Качка.
Він додав, що зростання світового попиту на тлі послаблення карантинних обмежень підняло ставки на вантажні перевезення до багаторічних максимумів і збільшило доходи галузі. Це створює можливості для додаткових інвестицій у новітні технології, цифровізацію, автоматизацію тощо. Впровадження нових технологій сприятиме стійкості ланцюгів постачання і логістики, підвищенню прозорості та доступності даних, оптимізації витрат на експлуатацію та обслуговування, відповідності вимогам з декарбонізації.
Тарас Качка також зазначив, що в контексті ефективного використання нових можливостей Україна здійснює низку заходів в рамках Угоди з СОТ про спрощення процедур торгівлі. Йдеться про запровадження механізму «Єдиного вікна» для міжнародної торгівлі, інституту АЕО – Авторизованого економічного оператору, режиму спільного транзиту.
Завершення процесу імплементації Угоди забезпечить спрощення ведення зовнішньоекономічної діяльності, шляхом переведення взаємодії бізнесу з митними та контролюючими органами в новий формат. Це дозволить забезпечити входження України до переліку топ країн з найбільш безпечними та комфортними умовами ведення бізнесу.
До відома.
За результатми дев'яти місяців ц.р. поставки зернових культур підприємствами Чернігівської області збільшилися у 1,6 раза відповідно до аналогічного періоду минулого року і становили 373,2 млн дол.США, а це 47% загальнообласного показника експорту.
Органічний сектор на Близькому Сході стрімко розвивається. За останні 3 роки обсяги органічних харчових продуктів на полицях супермаркетів збільшилися на понад на 60%.
У рамках підготовки колективної експозиції українських виробників на міжнародній виставці органічних харчових продуктів Organic and Natural, яка відбудеться в м. Дубай з 6 по 8 грудня 2021 року, ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» 23 листопада (15:00-16:00) проводить вебінар «Торговельні можливості для органічних продуктів на ринках Близького Сходу».
Що дізнаєтесь під час вебінару?
- про економічну та демографічну ситуацію в країнах Перської Затоки: ОАЕ, Саудівська Аравія, Оман, Катар, Бахрейн, Кувейт, Іран та Ірак;
- про розвиток органічного сектору в цих країнах, в тому числі експорт, імпорт та внутрішнє споживання;
- про тренди споживання органічної продукції в країнах Перської Затоки;
- поради щодо виходу українських компаній на ці ринки.
Мова заходу: українська
Для кого?
До участі запрошуємо виробників органічних харчових продуктів, які працюють з ринками Близького Сходу або планують вихід на ці ринки.
Спікери
Андрій Литвин
Заступник директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»
Наталія Прокопчук
Координатор органічного компонента Швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України” (QFTP)
Ольга Гвоздьова
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Модератор
Марія Шевчук
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Директорка Громадської Організації "Юнайт Україна"



