Огляд, статті
Export Talks: експорт під час COVID-19

exportЗапрошуємо українських виробників та експортерів 3 грудня (11:00 - 12:30) взяти участь у онлайн-заході “Export Talks: експорт під час COVID-19 та презентація програми Export Academy 2022”

Під час заходу учасники зможуть дізнатись:

  • всі унікальні особливості та переваги участі у тренерському форматі програми Export Academy 2022;
  • особливості участі у самостійному форматі навчання;
  • як взяти максимум від навчання на програмі;
  • історії успіху з попередніх програм.

Також, на панельній дискусії обговорюватимуться питання про сучасні виклики, можливості та перепони для експорту під час COVID-19 разом з діючими експортерами та міжнародними експертами. 

Зареєструватись


 

 

Японія - можливості для українського бізнесу
Сьогодні для чернігівських діловиз кіл відбувся брифінг Надзвичайного і Повноважного Посла України в Японії Сергія Корсунського «Японія - можливості для українського бізнесу».
Пан Посол презентував учасникам зустрічі динаміку двосторонньої торгівлі, структуру товарообігу між нашими країнами, загальні підходи та тонкощі роботи на японському ринку, а також представив історії успіху виходу українських товаровиробників на японський ринок.
Пан Сергій  акцентував увагу слухачів на  специфіці сертифікації продукції, яку готова імпортувати Японія. Зокрема, з інформацію щодо системи сертифікації можна ознайомитись на сайті Міністерства сільського і лісового господарства та рибальства Японії
https://www.maff.go.jp/e/policies/standard/jas/system.html.
_2021-11-26_093253Також пан Посол поділився інструментами виходу на ринок Японії.
Так на базі офіційного веб-сайту (JETRO https://www.jetro.go.jp/ttppoas/index.html) створено інтернет-майданчик - Trade Tie-up Promotion Program (TTPP), який ефективно використовується для пошуку партнерів.
Зареєстрованими користувачами цього ресурсу є більше 30 тисяч осіб зі 160 країн.
Розміщуйте свою бізнес-пропозицію за вказаним посиланням, і вона буде доступна всім користувачам і відвідувачам веб-ресурсу та дозволить прискорити пошук потенційних партнерів в Японії!
 
З митними тарифами Японії можна ознайомитися за посиланням_2021-11-26_094103 на сайті Митної Служби Японії: https://www .customs.go.jp/english/tariff/2021_4/index.htm
 
Перелік виставкових заходів на сайті Посольства за посиланням:
https://japan.mfa.gov.ua/spivrobitnictvo/264-torgovelyno-ekonomichne-spivrobitnictvo/vistavkovi-zahodi-v-yaponiyi-napotochnij-rik
Крім того, пан Посол зазначив, що Twitter – потужний інструмент для просування товару на ринку Японії і Посольство України в Японії, зі свого боку, готове сприяти просуванню українських товарів на японському ринку за умови, що ці товари відповідатимуть вимогам якості цієї країни та пройдуть відповідну сертифікацію.
260657091_1800623200139163_6627396958014104620_n
 
261200431_1800623236805826_95192817852674079_n
 
Україна продовжує нарощувати експорт зерна на зовнішні ринки
259199999_4730743966983214_7453379667721001229_n

У 21/22 маркетинговому році Україна має намір експортувати понад 60 млн тонн зерна. Серйозним викликом в цьому питанні є забезпечення пропускної здатності морських портів.

Таку думку висловив заступник Міністра економіки України – Торговий представник України Тарас Качка під час круглого столу Міжнародної ради по зерну «Логістика, рушійні сили, ланцюг постачань та стійкість інфраструктури у світовій торгівлі зерном» в рамках Глобальної зернової конференції – 2021 у Женеві (Швейцарія), 18 листопада.

«Ще 10 років тому питання пропускної здатності українських морпортів викликало жваві дискусії, однак, останні п’ять років їх потужність збільшилася – з 49,3 млн тонн у 2016 році до 81,5 млн тонн у 2021-му році. Сектор морських перевезень діє без затримок, в той час як ми спостерігаємо волатильність цін на залізничні перевезення. В цьому контексті стратегія українського Уряду направлена на розвиток інфраструктури, щоб зацікавити інвесторів цією галуззю», - зазначив заступник Міністра Тарас Качка.

Він додав, що зростання світового попиту на тлі послаблення карантинних обмежень підняло ставки на вантажні перевезення до багаторічних максимумів і збільшило доходи галузі. Це створює можливості для додаткових інвестицій у новітні технології, цифровізацію, автоматизацію тощо. Впровадження нових технологій сприятиме стійкості ланцюгів постачання і логістики, підвищенню прозорості та доступності даних, оптимізації витрат на експлуатацію та обслуговування, відповідності вимогам з декарбонізації.

Тарас Качка також зазначив, що в контексті ефективного використання нових можливостей Україна здійснює низку заходів в рамках Угоди з СОТ про спрощення процедур торгівлі. Йдеться про запровадження механізму «Єдиного вікна» для міжнародної торгівлі, інституту АЕО – Авторизованого економічного оператору, режиму спільного транзиту.

Завершення процесу імплементації Угоди забезпечить спрощення ведення зовнішньоекономічної діяльності, шляхом переведення взаємодії бізнесу з митними та контролюючими органами в новий формат. Це дозволить забезпечити входження України до переліку топ країн з найбільш безпечними та комфортними умовами ведення бізнесу.

Джерело

До відома.

За результатми дев'яти місяців ц.р. поставки зернових культур підприємствами Чернігівської області  збільшилися у 1,6 раза відповідно до аналогічного періоду минулого року і становили 373,2 млн дол.США, а це 47% загальнообласного показника експорту.


 

Вебінар EXPORT TALKS: ТОРГОВЕЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ОРГАНІЧНИХ ПРОДУКТІВ НА РИНКАХ БЛИЗЬКОГО СХОДУ

export_talksОрганічний сектор на Близькому Сході стрімко розвивається. За останні 3 роки обсяги органічних харчових продуктів на полицях супермаркетів збільшилися на понад на 60%.

У рамках підготовки колективної експозиції українських виробників на міжнародній виставці органічних харчових продуктів Organic and Natural, яка відбудеться в м. Дубай з 6 по 8 грудня 2021 року, ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» 23 листопада (15:00-16:00) проводить вебінар «Торговельні можливості для органічних продуктів на ринках Близького Сходу».

Що дізнаєтесь під час вебінару?

  • про економічну та демографічну ситуацію в країнах Перської Затоки: ОАЕ, Саудівська Аравія, Оман, Катар, Бахрейн, Кувейт, Іран та Ірак;
  • про розвиток органічного сектору в цих країнах, в тому числі експорт, імпорт та внутрішнє споживання;
  • про тренди споживання органічної продукції в країнах Перської Затоки;
  • поради щодо виходу українських компаній на ці ринки.

Мова заходу: українська

Переглянути програму

Для кого?

До участі запрошуємо виробників органічних харчових продуктів, які працюють з ринками Близького Сходу або планують вихід на ці ринки.

Зареєструватись на захід

Спікери

Андрій Литвин

Заступник директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

Наталія Прокопчук

Координатор органічного компонента Швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України” (QFTP)

Ольга Гвоздьова

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Модератор

Марія Шевчук

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Директорка Громадської Організації "Юнайт Україна"


 

Створення політики на основі фактів — оцінки економічного впливу потенційних ЗВТ на Україну
256419181_5405785126102913_3667522044885672320_nВідкриття доступу українським товарам і послугам на зовнішніх ринках — політичний пріоритет для Уряду. Наразі ведуться консультації з десятками країн про укладення нових чи розширення існуючих двосторонніх угод.
Особливий фокус на Північній Африці і Близькому Сході.
За підтримки USAID у цьому році Інститут економічних досліджень та політичних консультацій провів наукове дослідження щодо економічного впливу потенційних угод про вільну торгівлю України з Єгиптом, Тунісом та Йорданією.
Угоди створять можливості для нових виробничих ланцюгів у регіоні, бо Україна, Єгипет, Туніс і Йорданія застосовують діагональну кумуляцію у рамках Пан - Євро - Середземноморської конвенції про правила походження.
Ключові висновки дослідження:
 
Ці країни за рівнем ВВП на душу населення за паритетом купівельної спроможності (ПКС) є порівнювані з Україною. Водночас рівень тарифного захисту ринку Єгипту, Тунісу та Йорданії є вищим, ніж захист внутрішнього ринку України.
Для кожної з країни Україна має різні «профілі конкурентоспроможності». Це означає що режим вільної торгівлі вигідний обом партнерам.
Дослідження підтвердило, що укладення угод з цими країнами дасть поштовх для українського експорту.
Єгипет
Основу нинішнього експорту України до Єгипту складають агропромислові товари та метали, тоді як у імпорті з Єгипту домінують послуги, пов’язані з подорожами.
Україна має високі показники конкурентоспроможності на ринку Єгипту у продукції рослинного походження (зерно) та виробів з металу. Натомість Єгипет виявляє конкурентні переваги в експорті в Україну фруктів та овочів, а також текстилю, одягу та продукції хімічної промисловості.
У торгівлі товарами України з Єгиптом номінальний приріст експорту буде значно вищим за приріст імпорту. Серед експортерів України найбільше виграють виробники промислового тютюну та його замінників, виробів з металів та засобів для чищення.
tunisТуніс
Україна має високі показники конкурентоспроможності на ринку Тунісу, в першу чергу, у продукції рослинного походження. Натомість Туніс має конкурентні переваги в експорті в Україну взуття та продукції хімічної промисловості.
Ключовими сценаріями для отримання «виграшів» від ЗВТ між Україною та Тунісом є досягнення лібералізації доступу на ринок Тунісу за рахунок зниження як ввізних мит, так і нетарифних бар’єрів у торгівлі.
Приріст експорту перевищуватиме приріст імпорту, що зумовлено вищим початковим рівнем захисту Тунісу порівняно з Україною, а також структурою торгівлі. Серед секторів найбільше виграють виробництво та експорт металів, виробництво металевих руд, рослинництво.
jordanЙорданія
Основу товарного експорту України складають агропромислові товари та метали, експорту послуг – послуги, пов’язані з подорожами. У товарному імпорті домінують товари хімічної промисловості, зокрема добрива та ліки, в імпорті послуг – ділові та державні послуги.
Україна має високі показники конкурентоспроможності на ринку Йорданії, в першу чергу в металургії, а також у продукції тваринного і рослинного походження, особливо олій та зерна. Натомість Йорданія виявляє конкурентні переваги в експорті в Україну продукції хімічної і фармацевтичної промисловостей, як: ліки, фарби, добрива, а також свіжі овочі.
<1 2 ...34 35 36 37 38 ...199 200 >