Огляд, статті
Export Academy 2022

export_academy_2022Export Academy 2022 - це можливість для трансформації та розвитку Вашого експорту:

  • можливість з нуля навчитись створювати експортний план з виходу на міжнародні ринки;
  • можливість систематизувати експортні знання; 
  • налагодити роботу експортного відділу;
  • відкрити нові ринки для експорту продукції; 
  • отримати практичні інструменти з виходу на міжнародні ринки; 
  • це не тільки теорія, а і щомісячна практика, навички після навчання на програмі залишаться на багато років вперед;
  • ви також зможете розвинути навички ефективного управління бізнес-процесами, міжнародним маркетингом та фінансами

    За результатами навчання кожен з учасників створить індивідуальний експортний план з виходу на обраний ринок.

    Під час підготовки до викладання та надання зворотнього зв’язку по виконаним домашнім завданням (в рамках формату навчання з менторським супроводом) тренери та ментори навчальної програми працюють у зв'язці з міжнародними експертами з експорту. Тому учасники отримають кваліфіковану відповідь з урахуванням міжнародного досвіду. 

    Для кого Програма?

    Дана навчальна програма розрахована на підприємства з числа малого та середнього бізнесу, менеджерів зовнішньоекономічної діяльності, керівників компаній, які вже мають досвід експорту або планують виходити на експорт у 2022 році з усіх галузей, крім наступних:

    • логістика, інжиніринг, дизайн, видавничі послуги, реклама та PR - для цих галузей є окрема програма Service Export Ukraine, зареєструватись на яку можна за посиланням.
    • IT-cектор: триває набір на першу в Україні секторальну програму для менеджменту ІТ компаній - Export Evolution IT. Деталі та реєстрація за посиланням.

    Що передбачено Програмою?

    • 2 формати участі: самостійний та з менторським супроводом;
    • 6 навчальних модулів;
    • теоретичні матеріали та 6 практичних воркшопів з тренерами Програми;
    • виконання практичного домашнього завдання;
    • сесії зворотного зв'язку від тренерів програми по результатам виконаного домашнього завдання;
    • доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання учасників та розміщенні навчальні відео та матеріали, а також оцінюється прогрес;
    • нетворкінг для побудови довготривалих ефективних відносин, розвитку бізнесу, пошуку нових клієнтів та створення партнерств для експорту.

    Формат навчання

    Самостійне навчання в онлайн форматі

    Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!

    Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, вивчайте навчальні матеріали, виконуйте завдання Програми та розробіть Покроковий експортний план для виходу на зовнішні ринки!

    • Кількість модулів: 6
    • Тривалість відео-уроків: 1-2 години
    • Тривалість воркшопів: 6 годин
    • Наявність домашніх завдань: виконання домашнього завдання за бажанням
    • Приблизний час на виконання домашнього завдання: 3-4 години
    • Тривалість навчання: січень - червень 2022
    • Мова навчання: українська
    • Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою

    Особливості навчального процесу:

    За результатами успішно виконаних домашніх завдань Ви створите покроковий експортний план з виходу на міжнародні ринки для своєї компанії.

    Навчання з менторською підтримкою

    Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!

    Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, беріть участь у практичних воркшопах (офлайн формат), виконуйте домашнє завдання, отримайте зворотній зв’язок за результатами виконання завдань від менторів програми, корелюйте результат домашнього завдання та рухайтесь вперед до ідеального експортного плану.

    • Кількість модулів: 6
    • Тривалість модулю: 4-5 тижнів
    • Тривалість відео-уроків: 1-2 години
    • Тривалість воркшопів: 6 годин
    • Тривалість сесій зворотнього зв’язку: 2-3 години
    • Наявність домашніх завдань: так, є обов’язковими для виконання та будуть перевірятися тренерами Програми
    • Тривалість навчання: січень - червень 2022
    • Мова навчання: українська
    • Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою

    Структура навчального процесу:

    • Тиждень 1: Вивчення онлайн лекцій Модулю та Воркшоп на відповідну тему.
    • Тиждень 2: Учасники працюють самостійно над виконанням домашнього завданнями.
    • Тиждень 3: Дедлайн виконання домашнього завдання
    • Тиждень 4: Сесії зворотнього зв‘язку за результатами виконання домашнього завдання

    Програма навчання для обох форматів

    • МОДУЛЬ 1: Оцінка готовності до експорту. Як визначити ринок для експорту?
    • МОДУЛЬ 2: Модель виходу на ринок. Розробка експортної стратегії.
    • МОДУЛЬ 3: Адаптація продукту, ціноутворення. Логістика та юридичні аспекти експорту.
    • МОДУЛЬ 4: Як створити експортний бренд? Продаж та просування онлайн.
    • МОДУЛЬ 5: Пошук партнерів на цільовому експортному ринку та створення довгострокових взаємовигідних відносин.
    • МОДУЛЬ 6: Управління ризиками та фінансами в експорті.

    Початок та тривалість навчання

    • 18 листопада 2021 – старт прийому заявок на участь у програмі
    • 3 грудня 2021 - проведення промо-заходу
    • 12 грудня 2021 до 23:59 – завершення прийому заявок
    • 13-15 грудня 2021 року – оцінювання заявок та відбір учасників
    • 16-17 грудня 2021 року – оголошення переможців конкурсного відбору та відкриття доступу до освітньої онлайн платформи
    • 22 грудня 2021 року – офіційне відкриття Програми
    • 12 січня 2022 року - старт навчання
    • 30 червня 2022 року - завершення навчання

    Організатори та партнери Програми

    Програма Export Academy розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Державною Установою “Офіс з розвитку підприємництва та експорту”. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Eight”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

    Джерело


     


     

Огляд ритейлу скандинавських країн
oficСкандинавські країни — найбільші світові споживачі та поціновувачі органічних та веганських продуктів харчування. Ринок Скандинавії — один з найпотенційніших ринків для експорту органіки відповідно. Проте, як у будь-якого ринку, тут є свої нюанси.
???? Що особливого в скандинавському ритейлі?
???? Як українським виробникам органіки вийти на ринок Скандинавії?
???? Як налагодити комунікацію зі скандинавськими баєрами?
Відповіді на ці питання: НВ https://cutt.ly/OThl9le
 
 
 

Онлайн-брифінг з Послом України в Ірландії
244361167_4394128614034599_3800203519848731367_n18 листопада відбудеться онлайн-брифінг посла України в Ірландії Лариси Герасько «Вихід на ринок та ведення бізнесу в Ірландії».
 
У рамках заходу учасники матимуть нагоду проконсультуватися з дипломатами щодо особливостей виходу на ринок Ірландії, отримати додаткову інформацію стосовно шляхів встановлення прямих контактів з ірландськими партнерами, обговорити перспективи співпраці та розширення можливостей присутності на ринку цієї країни.
 

До відома, чернігівські підприємства за 8 місяців цього року поставили товарів до Ірландії на суму 2,8 млн дол. США, що на 11,1% більше відповідно до аналогічного періоду попереднього року.

Джерело

 


 

Друга хвиля консультацій Onfrontiers

1234Що таке OnFrontiers?

Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв'язатися з експертами з різних частин світуіндустрій та бізнес-ніш завдяки вебконсультаціям. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.

Експерти на платформі OnFrontiers — це консультанти міжнародного рівня, які мають практичний досвід, що може допомогти успішно розвивати бізнесзапровадити операційні змінипереорієнтуватись або ж знайти нові ніші на ринку.  

Протягом минулого місяця 10 українських компаній вже отримали консультаційну підтримку від експертів платформи з різних питань щодо розширення та розвитку діяльності компанії як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Наразі ж українські підприємці мають можливість отримати безкоштовні консультації від провідних міжнародних експертів в рамках другої хвилі набору за наступними темами: 

  • започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах;
  • права інтелектуальної власності (ІВ);
  • електронна комерція;
  • цифрова трансформація бізнесу МСП;
  • інновації;
  • штучний інтелект (ШІ);
  • інші види консультацій. 

    Після консультації ви зможете:

    • Сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
    • Дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції;
    • Зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
    • Зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
    • Отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
    • Інші можливості залежно від запиту.

      Досвід компанії «Радивилівмолоко»

       

      Джерело
Вебінар Глобальні тренди в споживанні снеків

ahr0chm6ly9idwnrzxqubwxjzg4uy29tl2evnzi3lzcynzmwny9pbwfnzxmvnzgxnzg1mgixmzmwote1ythlytmyowrlzdjiogqxzte4nzlmmzfkni5wbmcvymqyoduymmm4ngvhmwyxywrimmu2zmyxzmnmmmm4zji2zjc3yjblni5wbmcПротягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.

Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку  підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».

Що дізнаєтесь під час вебінару? 

  • глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
  • особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
  • можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
  • вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.

Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською. 

Переглянути програму

Для кого?

До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.

Зареєструватись на захід

Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).

Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.

Спікер

Гонората Яроцька

Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel

Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.

Модератор

Ольга Гвоздьова

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

<1 2 ...32 33 34 35 36 ...199 200 >