Export Academy 2022 - це можливість для трансформації та розвитку Вашого експорту:
- можливість з нуля навчитись створювати експортний план з виходу на міжнародні ринки;
- можливість систематизувати експортні знання;
- налагодити роботу експортного відділу;
- відкрити нові ринки для експорту продукції;
- отримати практичні інструменти з виходу на міжнародні ринки;
- це не тільки теорія, а і щомісячна практика, навички після навчання на програмі залишаться на багато років вперед;
- ви також зможете розвинути навички ефективного управління бізнес-процесами, міжнародним маркетингом та фінансами
За результатами навчання кожен з учасників створить індивідуальний експортний план з виходу на обраний ринок.
Під час підготовки до викладання та надання зворотнього зв’язку по виконаним домашнім завданням (в рамках формату навчання з менторським супроводом) тренери та ментори навчальної програми працюють у зв'язці з міжнародними експертами з експорту. Тому учасники отримають кваліфіковану відповідь з урахуванням міжнародного досвіду.
Для кого Програма?
Дана навчальна програма розрахована на підприємства з числа малого та середнього бізнесу, менеджерів зовнішньоекономічної діяльності, керівників компаній, які вже мають досвід експорту або планують виходити на експорт у 2022 році з усіх галузей, крім наступних:
- логістика, інжиніринг, дизайн, видавничі послуги, реклама та PR - для цих галузей є окрема програма Service Export Ukraine, зареєструватись на яку можна за посиланням.
- IT-cектор: триває набір на першу в Україні секторальну програму для менеджменту ІТ компаній - Export Evolution IT. Деталі та реєстрація за посиланням.
Що передбачено Програмою?
- 2 формати участі: самостійний та з менторським супроводом;
- 6 навчальних модулів;
- теоретичні матеріали та 6 практичних воркшопів з тренерами Програми;
- виконання практичного домашнього завдання;
- сесії зворотного зв'язку від тренерів програми по результатам виконаного домашнього завдання;
- доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання учасників та розміщенні навчальні відео та матеріали, а також оцінюється прогрес;
- нетворкінг для побудови довготривалих ефективних відносин, розвитку бізнесу, пошуку нових клієнтів та створення партнерств для експорту.
Формат навчання
Самостійне навчання в онлайн форматі
Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!
Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, вивчайте навчальні матеріали, виконуйте завдання Програми та розробіть Покроковий експортний план для виходу на зовнішні ринки!
- Кількість модулів: 6
- Тривалість відео-уроків: 1-2 години
- Тривалість воркшопів: 6 годин
- Наявність домашніх завдань: виконання домашнього завдання за бажанням
- Приблизний час на виконання домашнього завдання: 3-4 години
- Тривалість навчання: січень - червень 2022
- Мова навчання: українська
- Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою
Особливості навчального процесу:
За результатами успішно виконаних домашніх завдань Ви створите покроковий експортний план з виходу на міжнародні ринки для своєї компанії.
Навчання з менторською підтримкою
Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!
Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, беріть участь у практичних воркшопах (офлайн формат), виконуйте домашнє завдання, отримайте зворотній зв’язок за результатами виконання завдань від менторів програми, корелюйте результат домашнього завдання та рухайтесь вперед до ідеального експортного плану.
- Кількість модулів: 6
- Тривалість модулю: 4-5 тижнів
- Тривалість відео-уроків: 1-2 години
- Тривалість воркшопів: 6 годин
- Тривалість сесій зворотнього зв’язку: 2-3 години
- Наявність домашніх завдань: так, є обов’язковими для виконання та будуть перевірятися тренерами Програми
- Тривалість навчання: січень - червень 2022
- Мова навчання: українська
- Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою
Структура навчального процесу:
- Тиждень 1: Вивчення онлайн лекцій Модулю та Воркшоп на відповідну тему.
- Тиждень 2: Учасники працюють самостійно над виконанням домашнього завданнями.
- Тиждень 3: Дедлайн виконання домашнього завдання
- Тиждень 4: Сесії зворотнього зв‘язку за результатами виконання домашнього завдання
Програма навчання для обох форматів
- МОДУЛЬ 1: Оцінка готовності до експорту. Як визначити ринок для експорту?
- МОДУЛЬ 2: Модель виходу на ринок. Розробка експортної стратегії.
- МОДУЛЬ 3: Адаптація продукту, ціноутворення. Логістика та юридичні аспекти експорту.
- МОДУЛЬ 4: Як створити експортний бренд? Продаж та просування онлайн.
- МОДУЛЬ 5: Пошук партнерів на цільовому експортному ринку та створення довгострокових взаємовигідних відносин.
- МОДУЛЬ 6: Управління ризиками та фінансами в експорті.
Початок та тривалість навчання
- 18 листопада 2021 – старт прийому заявок на участь у програмі
- 3 грудня 2021 - проведення промо-заходу
- 12 грудня 2021 до 23:59 – завершення прийому заявок
- 13-15 грудня 2021 року – оцінювання заявок та відбір учасників
- 16-17 грудня 2021 року – оголошення переможців конкурсного відбору та відкриття доступу до освітньої онлайн платформи
- 22 грудня 2021 року – офіційне відкриття Програми
- 12 січня 2022 року - старт навчання
- 30 червня 2022 року - завершення навчання
Організатори та партнери Програми
Програма Export Academy розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Державною Установою “Офіс з розвитку підприємництва та експорту”. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Eight”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).





До відома, чернігівські підприємства за 8 місяців цього року поставили товарів до Ірландії на суму 2,8 млн дол. США, що на 11,1% більше відповідно до аналогічного періоду попереднього року.
Що таке OnFrontiers?
Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв'язатися з експертами з різних частин світу, індустрій та бізнес-ніш завдяки вебконсультаціям. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.
Експерти на платформі OnFrontiers — це консультанти міжнародного рівня, які мають практичний досвід, що може допомогти успішно розвивати бізнес, запровадити операційні зміни, переорієнтуватись або ж знайти нові ніші на ринку.
Протягом минулого місяця 10 українських компаній вже отримали консультаційну підтримку від експертів платформи з різних питань щодо розширення та розвитку діяльності компанії як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Наразі ж українські підприємці мають можливість отримати безкоштовні консультації від провідних міжнародних експертів в рамках другої хвилі набору за наступними темами:
- започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах;
- права інтелектуальної власності (ІВ);
- електронна комерція;
- цифрова трансформація бізнесу МСП;
- інновації;
- штучний інтелект (ШІ);
- інші види консультацій.
Після консультації ви зможете:
- Сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
- Дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції;
- Зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
- Зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
- Отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
- Інші можливості залежно від запиту.
Досвід компанії «Радивилівмолоко»
Протягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.
Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».
Що дізнаєтесь під час вебінару?
- глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
- особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
- можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
- вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.
Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською.
До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).
Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.
Спікер
Гонората Яроцька
Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel
Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.
Модератор
Ольга Гвоздьова
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту