До відома, чернігівські підприємства за 8 місяців цього року поставили товарів до Ірландії на суму 2,8 млн дол. США, що на 11,1% більше відповідно до аналогічного періоду попереднього року.
Що таке OnFrontiers?
Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв'язатися з експертами з різних частин світу, індустрій та бізнес-ніш завдяки вебконсультаціям. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.
Експерти на платформі OnFrontiers — це консультанти міжнародного рівня, які мають практичний досвід, що може допомогти успішно розвивати бізнес, запровадити операційні зміни, переорієнтуватись або ж знайти нові ніші на ринку.
Протягом минулого місяця 10 українських компаній вже отримали консультаційну підтримку від експертів платформи з різних питань щодо розширення та розвитку діяльності компанії як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Наразі ж українські підприємці мають можливість отримати безкоштовні консультації від провідних міжнародних експертів в рамках другої хвилі набору за наступними темами:
- започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах;
- права інтелектуальної власності (ІВ);
- електронна комерція;
- цифрова трансформація бізнесу МСП;
- інновації;
- штучний інтелект (ШІ);
- інші види консультацій.
Після консультації ви зможете:
- Сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
- Дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції;
- Зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
- Зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
- Отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
- Інші можливості залежно від запиту.
Досвід компанії «Радивилівмолоко»
Протягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.
Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».
Що дізнаєтесь під час вебінару?
- глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
- особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
- можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
- вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.
Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською.
До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).
Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.
Спікер
Гонората Яроцька
Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel
Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.
Модератор
Ольга Гвоздьова
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Компетентні органи України та Йорданії погодили форму сертифіката на експорт з України молока та молочних продуктів. Погодження сертифікату стало результатом роботи, проведеної дипломатами Міністерства закордонних справ України та фахівцями Держпродспоживслужби з йорданською стороною.
«МЗС продовжує системно працювати над відкриттям нових іноземних ринків для українських експортерів спільно з Держпродспоживслужбою. Кожен новий відкритий ринок - це додаткові можливості для українських компаній, а отже додаткові валютні надходження, зміцнення національної валюти, нові робочі місця та податки в бюджет», – заявив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
«Ми робимо все для того, щоб смачне та корисне українське молоко та молокопродукти оцінили споживачі в усьому світі. Йорданія стає все більш відкритою для українських експортерів харчових продуктів. Переконана, що наша співпраця буде й надалі посилюватися», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Це вже третій сертифікат, погоджений між країнами в поточному році. Так, у червні цього року між компетентними органами України та Йорданії був погоджений сертифікат на експорт живих овець, а у жовтні – сертифікат на експортовані з України до Йорданії м’ясо, субпродукти та інші продукти птахівництва. Ще раніше були погоджені форми сертифікатів на експорт з України охолодженої замороженої яловичини, охолодженого м’яса овець та великої рогатої худоби.