Огляд, статті
Онлайн-брифінг з Послом України в Ірландії
244361167_4394128614034599_3800203519848731367_n18 листопада відбудеться онлайн-брифінг посла України в Ірландії Лариси Герасько «Вихід на ринок та ведення бізнесу в Ірландії».
 
У рамках заходу учасники матимуть нагоду проконсультуватися з дипломатами щодо особливостей виходу на ринок Ірландії, отримати додаткову інформацію стосовно шляхів встановлення прямих контактів з ірландськими партнерами, обговорити перспективи співпраці та розширення можливостей присутності на ринку цієї країни.
 

До відома, чернігівські підприємства за 8 місяців цього року поставили товарів до Ірландії на суму 2,8 млн дол. США, що на 11,1% більше відповідно до аналогічного періоду попереднього року.

Джерело

 


 

Друга хвиля консультацій Onfrontiers

1234Що таке OnFrontiers?

Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв'язатися з експертами з різних частин світуіндустрій та бізнес-ніш завдяки вебконсультаціям. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.

Експерти на платформі OnFrontiers — це консультанти міжнародного рівня, які мають практичний досвід, що може допомогти успішно розвивати бізнесзапровадити операційні змінипереорієнтуватись або ж знайти нові ніші на ринку.  

Протягом минулого місяця 10 українських компаній вже отримали консультаційну підтримку від експертів платформи з різних питань щодо розширення та розвитку діяльності компанії як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Наразі ж українські підприємці мають можливість отримати безкоштовні консультації від провідних міжнародних експертів в рамках другої хвилі набору за наступними темами: 

  • започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах;
  • права інтелектуальної власності (ІВ);
  • електронна комерція;
  • цифрова трансформація бізнесу МСП;
  • інновації;
  • штучний інтелект (ШІ);
  • інші види консультацій. 

    Після консультації ви зможете:

    • Сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
    • Дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції;
    • Зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
    • Зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
    • Отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
    • Інші можливості залежно від запиту.

      Досвід компанії «Радивилівмолоко»

       

      Джерело
Вебінар Глобальні тренди в споживанні снеків

ahr0chm6ly9idwnrzxqubwxjzg4uy29tl2evnzi3lzcynzmwny9pbwfnzxmvnzgxnzg1mgixmzmwote1ythlytmyowrlzdjiogqxzte4nzlmmzfkni5wbmcvymqyoduymmm4ngvhmwyxywrimmu2zmyxzmnmmmm4zji2zjc3yjblni5wbmcПротягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.

Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку  підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».

Що дізнаєтесь під час вебінару? 

  • глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
  • особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
  • можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
  • вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.

Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською. 

Переглянути програму

Для кого?

До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.

Зареєструватись на захід

Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).

Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.

Спікер

Гонората Яроцька

Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel

Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.

Модератор

Ольга Гвоздьова

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Нові можливості для українських стартапів у Сінгапурі!
250838771_2413848375411952_2362483752756435168_nУкраїна вперше стала країною-учасницею конкурсу стартапів “Trade and Connectivity Challenge 2021”, який організовує Enterprise Singapore.
Національним партнером конкурсу в Україні стала найбільша профільна IT-асоціація “IT Ukraine”.
До участі у конкурсі запрошуються компанії, які розробляють технологічні рішення для таких секторів: авіація, морський транспорт, наземне пересування, логістика та торгівля.
Загальний розмір призового фонду складає - 100 000 сінгапурських доларів.
Приймання заявок триває до 30.12.2021.
Більш детальна інформація за посиланням - https://cutt.ly/xTt9U3H
 
Українське молоко та молочні продукти поїдуть до Йорданії!

jordan-ukraineКомпетентні органи України та Йорданії погодили форму сертифіката на експорт з України молока та молочних продуктів. Погодження сертифікату стало результатом роботи, проведеної дипломатами Міністерства закордонних справ України та фахівцями Держпродспоживслужби з йорданською стороною.   

«МЗС продовжує системно працювати над відкриттям нових іноземних ринків для українських експортерів спільно з Держпродспоживслужбою. Кожен новий відкритий ринок - це додаткові можливості для українських компаній, а отже додаткові валютні надходження, зміцнення національної валюти, нові робочі місця та податки в бюджет», – заявив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба. 

«Ми робимо все для того, щоб смачне та корисне українське молоко та молокопродукти оцінили споживачі в усьому світі. Йорданія стає все більш відкритою для українських експортерів харчових продуктів. Переконана, що наша співпраця буде й надалі посилюватися», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. 

Це вже третій сертифікат, погоджений між країнами в поточному році. Так, у червні цього року між компетентними органами України та Йорданії був погоджений сертифікат на експорт живих овець, а у жовтні – сертифікат на експортовані з України до Йорданії м’ясо, субпродукти та інші продукти птахівництва. Ще раніше були погоджені форми сертифікатів на експорт з України охолодженої замороженої яловичини, охолодженого м’яса овець та великої рогатої худоби.

Джерело


 

 

 

<1 2 ...29 30 31 32 33 ...199 200 >