Органічний сектор на Близькому Сході стрімко розвивається. За останні 3 роки обсяги органічних харчових продуктів на полицях супермаркетів збільшилися на понад на 60%.
У рамках підготовки колективної експозиції українських виробників на міжнародній виставці органічних харчових продуктів Organic and Natural, яка відбудеться в м. Дубай з 6 по 8 грудня 2021 року, ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» 23 листопада (15:00-16:00) проводить вебінар «Торговельні можливості для органічних продуктів на ринках Близького Сходу».
Що дізнаєтесь під час вебінару?
- про економічну та демографічну ситуацію в країнах Перської Затоки: ОАЕ, Саудівська Аравія, Оман, Катар, Бахрейн, Кувейт, Іран та Ірак;
- про розвиток органічного сектору в цих країнах, в тому числі експорт, імпорт та внутрішнє споживання;
- про тренди споживання органічної продукції в країнах Перської Затоки;
- поради щодо виходу українських компаній на ці ринки.
Мова заходу: українська
Для кого?
До участі запрошуємо виробників органічних харчових продуктів, які працюють з ринками Близького Сходу або планують вихід на ці ринки.
Спікери
Андрій Литвин
Заступник директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»
Наталія Прокопчук
Координатор органічного компонента Швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України” (QFTP)
Ольга Гвоздьова
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Модератор
Марія Шевчук
Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Директорка Громадської Організації "Юнайт Україна"
10 листопада 2021 року ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» розпочала масштабне опитування українських підприємців, експортерів, галузевих і бізнес асоціацій щодо пріоритетів експортної діяльності та послуг, які надає Установа.
Метою вище зазначеного опитування є аналіз потреб українського бізнесу та планування роботи Установи на 2022 рік з наступних напрямків:
- експортна освіта,
- аналітика та консалтинг,
- готовність до експорту,
- пріоритетні закордонні ринки та виклики, які постають при зовнішньо-економічній діяльності.
Посилання на опитування: https://cutt.ly/hTi07tJ.
Інформуємо, що попередньо встановлена дата закінчення приймання відповідей – 15 грудня 2022 року.
Export Academy 2022 - це можливість для трансформації та розвитку Вашого експорту:
- можливість з нуля навчитись створювати експортний план з виходу на міжнародні ринки;
- можливість систематизувати експортні знання;
- налагодити роботу експортного відділу;
- відкрити нові ринки для експорту продукції;
- отримати практичні інструменти з виходу на міжнародні ринки;
- це не тільки теорія, а і щомісячна практика, навички після навчання на програмі залишаться на багато років вперед;
- ви також зможете розвинути навички ефективного управління бізнес-процесами, міжнародним маркетингом та фінансами
За результатами навчання кожен з учасників створить індивідуальний експортний план з виходу на обраний ринок.
Під час підготовки до викладання та надання зворотнього зв’язку по виконаним домашнім завданням (в рамках формату навчання з менторським супроводом) тренери та ментори навчальної програми працюють у зв'язці з міжнародними експертами з експорту. Тому учасники отримають кваліфіковану відповідь з урахуванням міжнародного досвіду.
Для кого Програма?
Дана навчальна програма розрахована на підприємства з числа малого та середнього бізнесу, менеджерів зовнішньоекономічної діяльності, керівників компаній, які вже мають досвід експорту або планують виходити на експорт у 2022 році з усіх галузей, крім наступних:
- логістика, інжиніринг, дизайн, видавничі послуги, реклама та PR - для цих галузей є окрема програма Service Export Ukraine, зареєструватись на яку можна за посиланням.
- IT-cектор: триває набір на першу в Україні секторальну програму для менеджменту ІТ компаній - Export Evolution IT. Деталі та реєстрація за посиланням.
Що передбачено Програмою?
- 2 формати участі: самостійний та з менторським супроводом;
- 6 навчальних модулів;
- теоретичні матеріали та 6 практичних воркшопів з тренерами Програми;
- виконання практичного домашнього завдання;
- сесії зворотного зв'язку від тренерів програми по результатам виконаного домашнього завдання;
- доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання учасників та розміщенні навчальні відео та матеріали, а також оцінюється прогрес;
- нетворкінг для побудови довготривалих ефективних відносин, розвитку бізнесу, пошуку нових клієнтів та створення партнерств для експорту.
Формат навчання
Самостійне навчання в онлайн форматі
Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!
Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, вивчайте навчальні матеріали, виконуйте завдання Програми та розробіть Покроковий експортний план для виходу на зовнішні ринки!
- Кількість модулів: 6
- Тривалість відео-уроків: 1-2 години
- Тривалість воркшопів: 6 годин
- Наявність домашніх завдань: виконання домашнього завдання за бажанням
- Приблизний час на виконання домашнього завдання: 3-4 години
- Тривалість навчання: січень - червень 2022
- Мова навчання: українська
- Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою
Особливості навчального процесу:
За результатами успішно виконаних домашніх завдань Ви створите покроковий експортний план з виходу на міжнародні ринки для своєї компанії.
Навчання з менторською підтримкою
Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!
Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, беріть участь у практичних воркшопах (офлайн формат), виконуйте домашнє завдання, отримайте зворотній зв’язок за результатами виконання завдань від менторів програми, корелюйте результат домашнього завдання та рухайтесь вперед до ідеального експортного плану.
- Кількість модулів: 6
- Тривалість модулю: 4-5 тижнів
- Тривалість відео-уроків: 1-2 години
- Тривалість воркшопів: 6 годин
- Тривалість сесій зворотнього зв’язку: 2-3 години
- Наявність домашніх завдань: так, є обов’язковими для виконання та будуть перевірятися тренерами Програми
- Тривалість навчання: січень - червень 2022
- Мова навчання: українська
- Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою
Структура навчального процесу:
- Тиждень 1: Вивчення онлайн лекцій Модулю та Воркшоп на відповідну тему.
- Тиждень 2: Учасники працюють самостійно над виконанням домашнього завданнями.
- Тиждень 3: Дедлайн виконання домашнього завдання
- Тиждень 4: Сесії зворотнього зв‘язку за результатами виконання домашнього завдання
Програма навчання для обох форматів
- МОДУЛЬ 1: Оцінка готовності до експорту. Як визначити ринок для експорту?
- МОДУЛЬ 2: Модель виходу на ринок. Розробка експортної стратегії.
- МОДУЛЬ 3: Адаптація продукту, ціноутворення. Логістика та юридичні аспекти експорту.
- МОДУЛЬ 4: Як створити експортний бренд? Продаж та просування онлайн.
- МОДУЛЬ 5: Пошук партнерів на цільовому експортному ринку та створення довгострокових взаємовигідних відносин.
- МОДУЛЬ 6: Управління ризиками та фінансами в експорті.
Початок та тривалість навчання
- 18 листопада 2021 – старт прийому заявок на участь у програмі
- 3 грудня 2021 - проведення промо-заходу
- 12 грудня 2021 до 23:59 – завершення прийому заявок
- 13-15 грудня 2021 року – оцінювання заявок та відбір учасників
- 16-17 грудня 2021 року – оголошення переможців конкурсного відбору та відкриття доступу до освітньої онлайн платформи
- 22 грудня 2021 року – офіційне відкриття Програми
- 12 січня 2022 року - старт навчання
- 30 червня 2022 року - завершення навчання
Організатори та партнери Програми
Програма Export Academy розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Державною Установою “Офіс з розвитку підприємництва та експорту”. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Eight”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).