Огляд, статті
Вебінар EXPORT TALKS: ТОРГОВЕЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ОРГАНІЧНИХ ПРОДУКТІВ НА РИНКАХ БЛИЗЬКОГО СХОДУ

export_talksОрганічний сектор на Близькому Сході стрімко розвивається. За останні 3 роки обсяги органічних харчових продуктів на полицях супермаркетів збільшилися на понад на 60%.

У рамках підготовки колективної експозиції українських виробників на міжнародній виставці органічних харчових продуктів Organic and Natural, яка відбудеться в м. Дубай з 6 по 8 грудня 2021 року, ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» 23 листопада (15:00-16:00) проводить вебінар «Торговельні можливості для органічних продуктів на ринках Близького Сходу».

Що дізнаєтесь під час вебінару?

  • про економічну та демографічну ситуацію в країнах Перської Затоки: ОАЕ, Саудівська Аравія, Оман, Катар, Бахрейн, Кувейт, Іран та Ірак;
  • про розвиток органічного сектору в цих країнах, в тому числі експорт, імпорт та внутрішнє споживання;
  • про тренди споживання органічної продукції в країнах Перської Затоки;
  • поради щодо виходу українських компаній на ці ринки.

Мова заходу: українська

Переглянути програму

Для кого?

До участі запрошуємо виробників органічних харчових продуктів, які працюють з ринками Близького Сходу або планують вихід на ці ринки.

Зареєструватись на захід

Спікери

Андрій Литвин

Заступник директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

Наталія Прокопчук

Координатор органічного компонента Швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України” (QFTP)

Ольга Гвоздьова

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Модератор

Марія Шевчук

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Директорка Громадської Організації "Юнайт Україна"


 

Створення політики на основі фактів — оцінки економічного впливу потенційних ЗВТ на Україну
256419181_5405785126102913_3667522044885672320_nВідкриття доступу українським товарам і послугам на зовнішніх ринках — політичний пріоритет для Уряду. Наразі ведуться консультації з десятками країн про укладення нових чи розширення існуючих двосторонніх угод.
Особливий фокус на Північній Африці і Близькому Сході.
За підтримки USAID у цьому році Інститут економічних досліджень та політичних консультацій провів наукове дослідження щодо економічного впливу потенційних угод про вільну торгівлю України з Єгиптом, Тунісом та Йорданією.
Угоди створять можливості для нових виробничих ланцюгів у регіоні, бо Україна, Єгипет, Туніс і Йорданія застосовують діагональну кумуляцію у рамках Пан - Євро - Середземноморської конвенції про правила походження.
Ключові висновки дослідження:
 
Ці країни за рівнем ВВП на душу населення за паритетом купівельної спроможності (ПКС) є порівнювані з Україною. Водночас рівень тарифного захисту ринку Єгипту, Тунісу та Йорданії є вищим, ніж захист внутрішнього ринку України.
Для кожної з країни Україна має різні «профілі конкурентоспроможності». Це означає що режим вільної торгівлі вигідний обом партнерам.
Дослідження підтвердило, що укладення угод з цими країнами дасть поштовх для українського експорту.
Єгипет
Основу нинішнього експорту України до Єгипту складають агропромислові товари та метали, тоді як у імпорті з Єгипту домінують послуги, пов’язані з подорожами.
Україна має високі показники конкурентоспроможності на ринку Єгипту у продукції рослинного походження (зерно) та виробів з металу. Натомість Єгипет виявляє конкурентні переваги в експорті в Україну фруктів та овочів, а також текстилю, одягу та продукції хімічної промисловості.
У торгівлі товарами України з Єгиптом номінальний приріст експорту буде значно вищим за приріст імпорту. Серед експортерів України найбільше виграють виробники промислового тютюну та його замінників, виробів з металів та засобів для чищення.
tunisТуніс
Україна має високі показники конкурентоспроможності на ринку Тунісу, в першу чергу, у продукції рослинного походження. Натомість Туніс має конкурентні переваги в експорті в Україну взуття та продукції хімічної промисловості.
Ключовими сценаріями для отримання «виграшів» від ЗВТ між Україною та Тунісом є досягнення лібералізації доступу на ринок Тунісу за рахунок зниження як ввізних мит, так і нетарифних бар’єрів у торгівлі.
Приріст експорту перевищуватиме приріст імпорту, що зумовлено вищим початковим рівнем захисту Тунісу порівняно з Україною, а також структурою торгівлі. Серед секторів найбільше виграють виробництво та експорт металів, виробництво металевих руд, рослинництво.
jordanЙорданія
Основу товарного експорту України складають агропромислові товари та метали, експорту послуг – послуги, пов’язані з подорожами. У товарному імпорті домінують товари хімічної промисловості, зокрема добрива та ліки, в імпорті послуг – ділові та державні послуги.
Україна має високі показники конкурентоспроможності на ринку Йорданії, в першу чергу в металургії, а також у продукції тваринного і рослинного походження, особливо олій та зерна. Натомість Йорданія виявляє конкурентні переваги в експорті в Україну продукції хімічної і фармацевтичної промисловостей, як: ліки, фарби, добрива, а також свіжі овочі.
Опитування для експортерів

opytuvannja10 листопада 2021 року ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» розпочала масштабне опитування українських підприємців, експортерів, галузевих і бізнес асоціацій щодо пріоритетів експортної діяльності та послуг, які надає Установа.

Метою вище зазначеного опитування є аналіз потреб українського бізнесу та планування роботи Установи на 2022 рік з наступних напрямків:

- експортна освіта,

- аналітика та консалтинг,

- готовність до експорту,

- пріоритетні закордонні ринки та виклики, які постають при зовнішньо-економічній діяльності.

Посилання на опитування: https://cutt.ly/hTi07tJ.

Інформуємо, що попередньо встановлена дата закінчення приймання відповідей – 15 грудня 2022 року.

Джерело


 

 

 

Export Academy 2022

export_academy_2022Export Academy 2022 - це можливість для трансформації та розвитку Вашого експорту:

  • можливість з нуля навчитись створювати експортний план з виходу на міжнародні ринки;
  • можливість систематизувати експортні знання; 
  • налагодити роботу експортного відділу;
  • відкрити нові ринки для експорту продукції; 
  • отримати практичні інструменти з виходу на міжнародні ринки; 
  • це не тільки теорія, а і щомісячна практика, навички після навчання на програмі залишаться на багато років вперед;
  • ви також зможете розвинути навички ефективного управління бізнес-процесами, міжнародним маркетингом та фінансами

    За результатами навчання кожен з учасників створить індивідуальний експортний план з виходу на обраний ринок.

    Під час підготовки до викладання та надання зворотнього зв’язку по виконаним домашнім завданням (в рамках формату навчання з менторським супроводом) тренери та ментори навчальної програми працюють у зв'язці з міжнародними експертами з експорту. Тому учасники отримають кваліфіковану відповідь з урахуванням міжнародного досвіду. 

    Для кого Програма?

    Дана навчальна програма розрахована на підприємства з числа малого та середнього бізнесу, менеджерів зовнішньоекономічної діяльності, керівників компаній, які вже мають досвід експорту або планують виходити на експорт у 2022 році з усіх галузей, крім наступних:

    • логістика, інжиніринг, дизайн, видавничі послуги, реклама та PR - для цих галузей є окрема програма Service Export Ukraine, зареєструватись на яку можна за посиланням.
    • IT-cектор: триває набір на першу в Україні секторальну програму для менеджменту ІТ компаній - Export Evolution IT. Деталі та реєстрація за посиланням.

    Що передбачено Програмою?

    • 2 формати участі: самостійний та з менторським супроводом;
    • 6 навчальних модулів;
    • теоретичні матеріали та 6 практичних воркшопів з тренерами Програми;
    • виконання практичного домашнього завдання;
    • сесії зворотного зв'язку від тренерів програми по результатам виконаного домашнього завдання;
    • доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання учасників та розміщенні навчальні відео та матеріали, а також оцінюється прогрес;
    • нетворкінг для побудови довготривалих ефективних відносин, розвитку бізнесу, пошуку нових клієнтів та створення партнерств для експорту.

    Формат навчання

    Самостійне навчання в онлайн форматі

    Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!

    Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, вивчайте навчальні матеріали, виконуйте завдання Програми та розробіть Покроковий експортний план для виходу на зовнішні ринки!

    • Кількість модулів: 6
    • Тривалість відео-уроків: 1-2 години
    • Тривалість воркшопів: 6 годин
    • Наявність домашніх завдань: виконання домашнього завдання за бажанням
    • Приблизний час на виконання домашнього завдання: 3-4 години
    • Тривалість навчання: січень - червень 2022
    • Мова навчання: українська
    • Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою

    Особливості навчального процесу:

    За результатами успішно виконаних домашніх завдань Ви створите покроковий експортний план з виходу на міжнародні ринки для своєї компанії.

    Навчання з менторською підтримкою

    Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі, Особливостями навчального процесу та Умовами отримання Сертифікату!

    Дивіться лекції у віртуальному тренінговому центрі, беріть участь у практичних воркшопах (офлайн формат), виконуйте домашнє завдання, отримайте зворотній зв’язок за результатами виконання завдань від менторів програми, корелюйте результат домашнього завдання та рухайтесь вперед до ідеального експортного плану.

    • Кількість модулів: 6
    • Тривалість модулю: 4-5 тижнів
    • Тривалість відео-уроків: 1-2 години
    • Тривалість воркшопів: 6 годин
    • Тривалість сесій зворотнього зв’язку: 2-3 години
    • Наявність домашніх завдань: так, є обов’язковими для виконання та будуть перевірятися тренерами Програми
    • Тривалість навчання: січень - червень 2022
    • Мова навчання: українська
    • Мова домашнього завдання: виконання англійською мовою

    Структура навчального процесу:

    • Тиждень 1: Вивчення онлайн лекцій Модулю та Воркшоп на відповідну тему.
    • Тиждень 2: Учасники працюють самостійно над виконанням домашнього завданнями.
    • Тиждень 3: Дедлайн виконання домашнього завдання
    • Тиждень 4: Сесії зворотнього зв‘язку за результатами виконання домашнього завдання

    Програма навчання для обох форматів

    • МОДУЛЬ 1: Оцінка готовності до експорту. Як визначити ринок для експорту?
    • МОДУЛЬ 2: Модель виходу на ринок. Розробка експортної стратегії.
    • МОДУЛЬ 3: Адаптація продукту, ціноутворення. Логістика та юридичні аспекти експорту.
    • МОДУЛЬ 4: Як створити експортний бренд? Продаж та просування онлайн.
    • МОДУЛЬ 5: Пошук партнерів на цільовому експортному ринку та створення довгострокових взаємовигідних відносин.
    • МОДУЛЬ 6: Управління ризиками та фінансами в експорті.

    Початок та тривалість навчання

    • 18 листопада 2021 – старт прийому заявок на участь у програмі
    • 3 грудня 2021 - проведення промо-заходу
    • 12 грудня 2021 до 23:59 – завершення прийому заявок
    • 13-15 грудня 2021 року – оцінювання заявок та відбір учасників
    • 16-17 грудня 2021 року – оголошення переможців конкурсного відбору та відкриття доступу до освітньої онлайн платформи
    • 22 грудня 2021 року – офіційне відкриття Програми
    • 12 січня 2022 року - старт навчання
    • 30 червня 2022 року - завершення навчання

    Організатори та партнери Програми

    Програма Export Academy розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Державною Установою “Офіс з розвитку підприємництва та експорту”. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Eight”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

    Джерело


     


     

Огляд ритейлу скандинавських країн
oficСкандинавські країни — найбільші світові споживачі та поціновувачі органічних та веганських продуктів харчування. Ринок Скандинавії — один з найпотенційніших ринків для експорту органіки відповідно. Проте, як у будь-якого ринку, тут є свої нюанси.
???? Що особливого в скандинавському ритейлі?
???? Як українським виробникам органіки вийти на ринок Скандинавії?
???? Як налагодити комунікацію зі скандинавськими баєрами?
Відповіді на ці питання: НВ https://cutt.ly/OThl9le
 
 
 

<1 2 ...28 29 30 31 32 ...199 200 >