Низка українських виробник товарів для тварин та програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" об'єднають зусилля для формування позитивного іміджу продукції на ринках США, Канади і Європи.
Учасники ринку створили Ukrainian Pet Alliance задля налагодження ефективної зовнішньої торгівлі і сприяння продуктивній роботі економіки країни.
Автори ініціативи зазначають, що галузь товарів для тварин активно зростає у всьому світі.
Згідно з дослідженням Американської асоціації товарів для домашніх тварин (APPA) за останній рік рівень продажів сягнув свого максимуму за весь час розвитку сегменту. Тільки у США становив $123.6 млрд.
Близько 40% продажів компаній - це корм для тварин. У світі становив $261 млрд.
"В умовах війни особливо важливим є не тільки утримання, але й посилення економічної спроможності нашої країни у всіх галузях. Зокрема у сегменті товарів для тварин є низка українських брендів, які успішно діють на міжнародних ринках. Український Pet Aльянс допомагатиме розвивати мережу дистриб'юторів, проводити маркетингові акції, консультувати експортерів-початківців щодо ринків, на які вони виходять. На національному рівні ці дії допомагають налагодженню ефективної зовнішньої торгівлі і сприяють продуктивній роботі економіки країни", - заявив CEO та Co-founder Animal ID Corporation, один із ініціаторів альянсу Василь Дуб.
Український Pet Aльянс вперше був презентований на Global Pet EXPO 2022 в Орландо (США) - товари учасників об’єднання були представлені на одній з наймасштабніших подій у сфері товарів для тварин у світі, яку щороку відвідує понад 15 тис учасників.
"Ми працюємо з українськими компаніями та підприємствами, в тому числі з індустрії для тварин, протягом останніх трьох років, знаємо їх рівень і впевнені, що разом вони зможуть втримати операційну спроможність і досягти успіхів. Зокрема, в Україні є багато молодих енергійних брендів, які мають величезний потенціал на глобальному pet-ринку, що наразі знаходиться у стані швидкого розвитку", - заявила заступниця директора Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України" Олеся Залуська.
Зазначається, що учасників альянсу підтримують ментори - представники компаній, які вже активно працюють в США і Канаді: COLLAR (collarglobal.com) - лідер українського ринку, який виробляє товари для домашніх улюбленців, і Kormotech (kormotech.com) - глобальна компанія, що експортує продукцію у 37 країн, лідер українського ринку харчування для котів та собак.
Наразі до альянсу виробників pet-товарів уже увійшло 8 компаній: Kormotech (Optimeal, CLUB 4 PAWS), COLLAR Company, Animal ID, Harley&Cho, Bark&Go, Mr. Snoopy, VETonline.pro, SPOKK. Збір анкет для прийому до об’єднання триває.
Анкету можна заповнити за лінком.
Ініціатори проєкту кажуть, що шукають активні компанії, які прагнуть зростати, досягати нового рівня розвитку, виходити на експорт тощо.
Це повинні бути українські виробники товарів та сервіси для тварин, які готові ділитись досвідом та вчитись, брати участь у зустрічах альянсу (офлайн і онлайн), їздити на міжнародні виставки та мають ціль експортувати продукцію на нові ринки або збільшити свої продажі на ринках, де вони вже присутні.
18 травня 2022 року Офіс з розвитку підприємництва та експорту проводить для українських виробників молочної продукції експертну дискусію «Поточний стан молочного експорту: основні проблеми і кроки їх подолання» у рамках серії зустрічей з підтримки та просування експорту молочної продукції в умовах війни, які проходитимуть продовж травня-червня 2022 року.
Експертну дискусію буде організовано з метою адаптації та трансформації експортних можливостей для виробників молочної продукції в умовах війни.
Під час експертної дискусії будуть розкриті наступні теми:
баланс молока – необхідність експорту сухих молокопродуктів;
державна підтримка української молочної галузі у питаннях зовнішньої торгівлі;
загальні проблеми молочної галузі, зокрема в зовнішній торгівлі;
нові правила і можливості в експорті;
Учасники матимуть можливість задати питання спікерам, долучитися до дискусії та обговорення існуючих проблем.
Спікерами виступлять:
аналітичне агентство «ІНФАГРО»,
заступник голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко,
голова Спілки молочних підприємств України Вадим Чагаровський,
перший заступник міністра Міністерства аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький та інші.
До участі у заході запрошуються представники експортерів-виробників молочної продукції, національних та міжнародних галузевих бізнес-об’єднань, компаній-трейдерів, представників державних органів, експертів, консультантів та інших зацікавлених сторін.
Експертна дискусія відбудеться в онлайн-форматі на платформі Zoom 18 травня 2022 року (14:00 - 16:00).
Участь у заході є безкоштовною для учасників, які заповнять реєстраційну форму та отримають підтвердження від організаторів.
Дедлайн реєстрації: 17 травня 2022 р. (11:00): https://forms.gle/8sqpiHrSBChkvk2v9
Деталі та програма заходу за посиланням
Це перший захід у рамках серії експертних зустрічей з підтримки та просування експорту молочної продукції в умовах війни. Наступні заходи відбудуться протягом травня-червня:
Експертна дискусія 2. Логістика
Цінова кон’юнктура у світі та Україні
Логістичні шляхи експорту української молочки – проблеми і напрацьовані механізми
Чого чекають від держави експортери і трейдери
Експертна дискусія 3. Можливості
Можливості для українських експортерів на ринках ЄС та у світі – погляд з України
Торгівля молочними товарами в ЄС та світі, перспективи України – погляд з ЄС
Актуальні інструменти просування українських молокопродуктів на зовнішні ринки
Процедури включення потужностей операторів ринку молока та молочних продуктів до списку експортерів харчових продуктів до ЄС
17 травня 2022 року Міністерство цифрової трансформації України відкриє центр підтримки підприємців Дія.Бізнес у Варшаві.
Партнерами центру стали Міністерство економічного розвитку та технологій Польщі, Польська агенція інвестицій та торгівлі за підтримки компанії Mastercard.
Які безоплатні можливості для українців будуть у центрі Дія.Бізнес у Варшаві?
- Консультації щодо відкриття бізнесу в Польщі.
- Консультації щодо отримання статусу біженця або інших правових підстав перебування на території Польщі.
- Надання інформації щодо проживання і працевлаштування в Польщі.
17 травня об 11:00 розпочнеться офіційна церемонія відкриття за участю спікерів:
Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України
Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції (online)
Вальдемар Буда, Міністр економічного розвитку та технологій Польщі
Януш Цешинські, Державний секретар, уповноважений польського уряду з питань кібербезпеки
Кшиштоф Дринда, Президент правління Польської агенції інвестицій і торгівлі
Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові
Бартош Ціолковські, генеральний директор Mastercard в Польщі, Чехії та Словаччині
Олександра Ільяшенко, заступниця керівниці центру Дія.Бізнес Варшава
Модератор: Анастасія Кучерява, керівник центру Дія.Бізнес у Варшаві
Після офіційної частини заплановані відповіді на запитання журналістів.
Мови події — українська та польська. Передбачено синхронний переклад з української на польську та з польської на українську.
Центр Дія.Бізнес у Варшаві почне приймати відвідувачів із 18 травня за попередньою реєстрацією: https://forms.gle/Hv5oe6dw7NV7SpLR8
Центр Дія.Бізнес у Варшаві розташований за адресою: Bagatela, 12
Контактні особи на локації в день івенту:
Анастасія Кучерява, керівниця центру Дія.Бізнес Варшава, +380937138485
Олександра Ільяшенко, заступниця керівниці центру Дія.Бізнес Варшава, +380636419037 або +48796196746
Кабінет Міністрів України вніс зміни до переліку товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот на 2022 рік.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів №549 від 7 травня 2022 року цукор та просо тепер внесено до переліку товарів, експорт яких підлягає ліцензуванню.