Огляд, статті
Щодо експорту в Туреччину

turkey_flagУряд Туреччини знизив мита на імпорт насіння соняшнику і соняшникової олії на термін до 1 серпня.

Про це йдеться в повідомленні міністерства сільського господарства Туреччини.

Мито на імпорт насіння соняшнику знижена з 27% до 13%. При цьому мінімальний поріг митної вартості (референтна ціна) складає 450 $ /т.

Мито на імпорт сирої соняшникової олії знижено з 36% до 23%. При цьому мінімальний поріг митної вартості становить 1000 $ / т.

Джерело


 

Новини підприємств області

Чернігівський механічний завод провів випробування листоправильної машини МЛЧ 1725, призначеної для редагування (рихтування) товстолистового металопрокату


2018_05_16_dobrodiya_vidkrittya_1У селищі Михайло-Коцюбинське Чернігівського району відбулося  відкриття заводу з виготовлення пластівців із зернових культур і продуктів на їх основі. Потужність виробництва – 1 мільйон кілограмів готової продукції на місяць. На новому заводі торгової марки «Добродія» агропромислової компанії «Agricom Group» проходять усі етапи виробництва пластівців із зернових і зернобобових культур: очищення, лущення, шліфування, гідротермічна обробка, нарізка, плющення та фасування в різні види упаковки.

Детальніше тут


chezara_logoПАТ «Чернігівський завод радіоприладів» з польською компанією WB Electronics SA розробили розвідувально-ударний комплекс «Сокіл». «Сокіл» призначений для здійснення спостереження, виявлення, супроводження та знищення військового озброєння, техніки та живої сили противника в радіусі 10 кілометрів різними типами боєприпасів.

Детальніше тут

 


85f54e277ab118ec892cfdc4951d73ab18 провідних підприємств Чернігівщини, що впроваджують інноваційні технології, розширюють асортимент продукції та виробляють експортноорієнтовану продукцію, представляють свої можливості на ХХХ Міжнародній агропромисловій виставці «Агро- 2018». Це, зокрема, ПАТ «Куликівське молоко», Чернігівське відділення «САН ІН БЕВ Україна», ДП «Левона-С» ПП «Левона», ПАТ «Чернігівська кондитерська фабрика «Стріла», ТОВ «Торговий дім «Рига хліб», ТОВ «Чернігівській хлібзавод-2», ТОВ «Сідко Україна», ПБП «Вимал» та інші.

Протягом роботи виставки її відвідувачі матимуть можливість ознайомитись із експозицією брендової продукції з фірмовими назвами, які пов'язані із географією області: пиво «Чернігівське», «Сокиринські меди», ТМ «Ніжин» та багатьох інших.

На відкритому демонстраційному майданчику суб'єкти племінної справи у тваринництві, племінний завод по розведенню м'ясної худоби – ТОВ «Агрікор-Холдинг» та племінний завод по розведенню червоно-рябої молочної породи – ПСП «Пісківське» братимуть участь в показі сільськогосподарських тварин.

Детальніше тут


 

Круглий стіл для експортерів

ier_logo_bb-e1433889262622-720x2408 червня 2018 року Інститут економічних досліджень та політичних консультацій в рамках проекту Діалог зі сприяння торгівлі, що фінансується Європейським союзом, проведе круглий стіл «Легкість переміщення товарів через кордон: національний та регіональний виміри». 

У ході круглого столу буде представлено свіжі результати ІІІ щорічного опитування українських підприємств, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю (опитано понад 1000 експортерів та імпортерів). 

Звіт опитування, примірник якого можна буде отримати на заході, дає відповіді на такі питання: 
➡ Які перешкоди своїй діяльності називають українські експортери та імпортери?
➡ Наскільки змінилася тривалість проходження процедур на митниці, порівняно з попередніми роками?
➡ Як бізнес оцінює нововведення: «Єдине вікно», уповноважені економічні оператори, міжвідомчі мобільні групи? 
➡ Рейтинг роботи регіональних митниць (за оцінкою підприємств): В яких областях митниці працюють найкраще? 

На круглий стіл запрошені експерти, представники Міністерства фінансів, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Комітету ВР з питань податкової та митної політики, Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та українських бізнес-асоціацій.

Початок о 10:00 (Реєстрація відкривається о 9:30)
Місце: Конференц-зала ДЕПО "фіолет" (Київ, вул. Антоновича 50)

Якщо ви бажаєте взяти участь у заході, заповніть коротеньку форму:https://goo.gl/forms/4MLtUM9eHVxbi9q93

Джерело


 

 

До уваги виробників!

14355608_1102048296515756_451994711273152709_n14 червня у місті Києві в рамках Українсько-шведського бізнес-форуму представники шведської компанії IKEA готові зустрітися для налагодження співпраці з українськими виробниками наступної продукції:

  • масивні дерев’яні меблі, масивні крісла;
  • фанерні меблі та меблі з формованої фанери; 
  • дивани та крісла із оббивкою; 
  • офісні та комп’ютерні стільці;  
  • алюмінієві сковорідки;
  • фетрові горщики з нержавіючої сталі; 
  • пиломатеріали, дошки із сушкою для меблів (8%); 
  • керамічні умивальники;
  • порцеляновий та скляний посуд; 
  • флоат-скло;
  • лампи (світильники, абажури та деталі для ламп).

Серед обов’язкових вимог – значні виробничі потужності на території України та щорічний грошовий оборот понад 2 мільйони євро. Мова переговорів – англійська. 

У разі зацікавленості просимо надсилати свої листи (з контактними даними) Офісу з просування експорту на sourcing@epo.org.ua до 11 червня

Джерело


 

Розпочато Перші національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій

1714595 червня Мінекономрозвитку спільно з Міжнародним торговельним центром (ІТС) розпочало Перші національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій. Відповідна ініціатива - частина наступного етапу розробки Експортної стратегії України, затвердженої Урядом наприкінці минулого року.

Участь у нацконсультаціях беруть представники бізнес- та галузевих асоціацій, організацій, об’єднань, а також профільні експерти, представники законодавчої та виконавчої влади. Загалом протягом чотирьох днів очікується участь близько 500 осіб, поділених на 9 робочих груп: 5 по секторальних стратегіях та 4 по крос-секторальних.

Попередньо планується розробка секторальних та крос-секторальних стратегій у галузях інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), креативних індустрій, машинобудування, харчової і переробної промисловості, технічного обслуговування та ремонту повітряних суден, інновацій для експорту, вдосконалення навичок, транспортування та спрощення умов торгівлі, торговельної інформація та просування експорту.

«Маємо важливе завдання - зробити сприяння експорту постійною, послідовною та комплексною політикою. Тому продовжуємо спільно розробляти та реалізовувати Експортну стратегію, адже держава та бізнес мають разом будувати систему державної підтримки та просування експорту, який формує 50% ВВП країни та безпосередньо впливає на економічне зростання», - повідомив Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

За словами заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі - Торгового представника України Наталії Микольської, під час розробки Експортної стратегії було обрано перспективні сектори, які містять додану вартість, мають значний попит на світових ринках, де є розвиток інновацій і малого та середнього підприємництва. «Під час розробки секторальних і крос-секторальних стратегій розраховуємо на ініціативу, в першу чергу, від бізнес- та галузевих асоціацій, які розуміють і добре знають ситуацію у своєму секторі. Тому будемо працювати для підтримки бізнесу, бо наше завдання - мобілізувати ресурси для зростання українського експорту», - зазначила торговий представник.

Розробка секторальних та крос-секторальних стратегій передбачає використання інклюзивного підходу, тобто, активної співпраці із бізнес- та галузевими асоціаціями, а також за участі Міжнародного торговельного центру (ITC) та підтримки федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)GmbH, яка діє за дорученням уряду Німеччини.

Передбачається, що результатом Перших нацконсультацій стане визначення у співпраці з командами експертів ланцюжків доданої вартості секторальних та крос-секторальних стратегій. Їх стратегічне бачення буде узагальнено під час Других національних консультацій. Завершення розробки секторальних та крос-секторальних стратегій заплановане на кінець цього року. Ці стратегії включатимуть поточний аналіз кожного перспективного сектору, перелік перешкод для розвитку та рішення для їх усунення, а також відповідні Плани дій.

Довідково

Експортна стратегія Україна була затверджена Урядом 27 грудня 2017 р. Документ визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Основною метою Експортної стратегії є перехід до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку та успіху України на світових ринках. Також в рамках документу було затверджено перелік «ринків у фокусі» для українського експорту, серед яких ринки ЄС (28) та топ-20 ринків інших країн, зокрема, Китай, США, Туреччина, Індія та ін.

Як відомо, у 2017 році в рамках Ради з просування експорту при Мінекономрозвитку, вже було проведено більше 10 секторальних зустрічей, які стосувалися креативних індустрій, меблевої, машинобудівної, IT, фармацевтичної, приладобудівної, харчової, легкої, аграрної, кондитерської галузей та промисловості.


 

<1 2 ...189 190 191 192 193 ...199 200 >