Огляд, статті
Круглий стіл для представників галузі деревообробної промисловості та сектору послуг
281729537_128757409811724_8801341898971142106_n3 червня Інститут маркетингу Естонії (Marketingi Instituut) та Естонська асоціація виробників дерев'яних та швидкомонтованих будинків за підтримки Офісу з розвитку підприємництва та експорту та Дія.Бізнес проводять круглий стіл в онлайн-форматі для представників галузі деревообробної промисловості, підприємств та фахівців з сектору послуг (архітектура, інжиніринг, містопланування) з метою налагодження бізнес-зв'язків з естонськими виробниками капітальних швидкомонтованих будинків.
Метою заходу є сприяння міжнародному співробітництву, взаємне ознайомлення з потребами і можливостями щодо проєктів з відбудови в Україні приватних помешкань, комунальних закладів та мікрорайонів.
Захід відбудеться на платформі ZOOM. Мова заходу – англійська.
Головні теми:
- знайомство з представниками українських та естонських компаній;
- пошук можливостей для співпраці;
- створення спільного плану дій.
Для безкоштовної участі необхідно зареєструватися за посиланням: https://cutt.ly/UHnMfwP
Дедлайн реєстрації - 1 червня 2022 року.
У разі виникнення питань – зв'яжіться з менеджером заходу Максимом Чечелевим, maxim.chechelev@mi.ee

50 тисяч євро на підтримку дружніх до довкілля українських компаній
19Українські підприємці можуть отримати грант на розробку або впровадження технологій, що зменшують викиди парникових газів, підвищують енергоефективність та запобігають змінам клімату.
 
Грантова програма підтримки створена для компаній малого та середнього бізнесу, які є зареєстрованими приватними компаніями на території України щонайменше рік до подання на грант та готові до співфінансування в розмірі 25% від суми гранту.
Зауважте, з 2017 року понад 30 компаній отримали Кліматичні Інноваційні Ваучери на суму майже 1 240 000 євро 
Дедлайн реєстрації: 31 травня 2022 року.
Дізнатися більше про Climate Innovation Vouchers та подати заявку на грант можна на сайті.

Чекліст для перезапуску бізнесу

1820 травня 2022 року о 11:00 ДУ «‎Офіс з розвитку підприємництва та експорту»‎ разом з командою ініціативи UA Anti-crisis проведуть для підприємців відкритий вебінар на тему «‎Чекліст для перезапуску бізнесу»‎.

Захід буде фокусуватися на розгляді ресурсів, які наявні бізнесу зараз, побудові стратегії виходу з кризи, переліку витрат, що потребують скорочення та іншому.  

Крім цього, бонусом вебінару є можливість п’ятьом компаніям з числа учасників отримати індивідуальну безкоштовну антикризову консультацію від Артема Ганжи.  

До участі запрошуємо підприємців, керівників та власників малого та середнього бізнесу, які прагнуть скоріше та ефективніше відновити роботу своїх компаній.

Дедлайн заповнення форми для участі - 19 травня 2022 року о 10:00.

Реєстрація

Джерело


 

Українські виробники товарів для тварин об'єдналися в альянс для збільшення експорту

dog2Низка українських виробник товарів для тварин та програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" об'єднають зусилля для формування позитивного іміджу продукції на ринках США, Канади і Європи. 

Учасники ринку створили Ukrainian Pet Alliance задля налагодження ефективної зовнішньої торгівлі і сприяння продуктивній роботі економіки країни.

Автори ініціативи зазначають, що галузь товарів для тварин активно зростає у всьому світі.

Згідно з дослідженням Американської асоціації товарів для домашніх тварин (APPA) за останній рік рівень продажів сягнув свого максимуму за весь час розвитку сегменту. Тільки у США становив $123.6 млрд.

Близько 40% продажів компаній - це корм для тварин. У світі становив $261 млрд.

 
 "В Україні цей сегмент також активно розвивався протягом останніх років. Але, як й інші сфери економіки, ця галузь в часи війни проходить через великі випробування. Для підтримки національних компаній, які виробляють товари для тварин, активні учасники ринку створили Український Pet Aльянс. Ініціаторами стала українська компанія Animal ID, яка з 2019 року  розвиває бізнес не тільки в Україні, а також на ринку США", - йдеться у повідомленні.

"В умовах війни особливо важливим є не тільки утримання, але й посилення економічної спроможності нашої країни у всіх галузях. Зокрема у сегменті товарів для тварин є низка українських брендів, які успішно діють на міжнародних ринках. Український Pet Aльянс допомагатиме розвивати мережу дистриб'юторів, проводити маркетингові акції, консультувати експортерів-початківців щодо ринків, на які вони виходять. На національному рівні ці дії допомагають налагодженню ефективної зовнішньої торгівлі і сприяють продуктивній роботі економіки країни", - заявив CEO та Co-founder Animal ID Corporation, один із ініціаторів альянсу Василь Дуб.

Український Pet Aльянс вперше був презентований на Global Pet EXPO 2022 в Орландо (США) - товари учасників об’єднання були представлені на одній з наймасштабніших подій у сфері товарів для тварин у  світі, яку щороку відвідує понад 15 тис учасників.

"Ми працюємо з українськими компаніями та підприємствами, в тому числі з індустрії для тварин, протягом останніх трьох років, знаємо їх рівень і впевнені, що разом вони зможуть втримати операційну спроможність і досягти успіхів. Зокрема, в Україні є багато молодих енергійних брендів, які мають величезний потенціал на глобальному pet-ринку, що наразі знаходиться у стані швидкого розвитку", - заявила заступниця директора Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України" Олеся Залуська. 

Зазначається, що учасників альянсу підтримують ментори - представники компаній, які вже активно працюють в США і Канаді: COLLAR (collarglobal.com) - лідер українського ринку, який виробляє товари для домашніх улюбленців, і Kormotech (kormotech.com) - глобальна компанія, що експортує продукцію у 37 країн, лідер українського ринку харчування для котів та собак.

Наразі до альянсу виробників pet-товарів уже увійшло 8 компаній: Kormotech (Optimeal, CLUB 4 PAWS), COLLAR Company, Animal ID, Harley&Cho, Bark&Go, Mr. Snoopy, VETonline.pro, SPOKK. Збір анкет для прийому до об’єднання триває. 

Анкету можна заповнити за лінком.

Ініціатори проєкту кажуть, що шукають активні компанії, які прагнуть зростати, досягати нового рівня розвитку, виходити на експорт тощо.

Це повинні бути українські  виробники товарів та сервіси для тварин, які готові ділитись досвідом та вчитись, брати участь у зустрічах альянсу (офлайн і онлайн), їздити на міжнародні виставки та мають ціль експортувати продукцію на нові ринки або збільшити свої продажі на ринках, де вони вже присутні. 

Джерело


 

Експертна дискусія «Поточний стан молочного експорту: основні проблеми і кроки їх подолання»

moloko218 травня 2022 року Офіс з розвитку підприємництва та експорту проводить для  українських виробників молочної продукції експертну дискусію «Поточний стан молочного експорту: основні проблеми і кроки їх подолання» у рамках серії зустрічей з підтримки та просування експорту молочної продукції в умовах війни, які проходитимуть продовж травня-червня 2022 року.

Експертну дискусію буде організовано з метою адаптації та трансформації експортних можливостей для виробників молочної продукції в умовах війни.

Під час експертної дискусії будуть розкриті наступні теми:

баланс молока – необхідність експорту сухих молокопродуктів;

державна підтримка української молочної галузі у питаннях зовнішньої торгівлі;

загальні проблеми молочної галузі, зокрема в зовнішній торгівлі;

нові правила і можливості в експорті;

Учасники матимуть можливість задати питання спікерам, долучитися до дискусії та обговорення існуючих проблем.

Спікерами виступлять: 

аналітичне агентство «ІНФАГРО»,

заступник голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко,

голова Спілки молочних підприємств України Вадим Чагаровський,

перший заступник міністра Міністерства аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький та інші.

До участі у заході запрошуються представники експортерів-виробників молочної продукції, національних та міжнародних галузевих бізнес-об’єднань, компаній-трейдерів, представників державних органів, експертів, консультантів та інших зацікавлених сторін.

Експертна дискусія відбудеться в онлайн-форматі на платформі Zoom 18 травня 2022 року (14:00 - 16:00).

Участь у заході є безкоштовною для учасників, які заповнять реєстраційну форму та отримають підтвердження від організаторів.

Дедлайн реєстрації: 17 травня 2022 р. (11:00): https://forms.gle/8sqpiHrSBChkvk2v9

Деталі та програма заходу за посиланням

Це перший захід у рамках серії експертних зустрічей з підтримки та просування експорту молочної продукції в умовах війни. Наступні заходи відбудуться протягом травня-червня:

Експертна дискусія 2. Логістика

Цінова кон’юнктура у світі та Україні

Логістичні шляхи експорту української молочки – проблеми і напрацьовані механізми

Чого чекають від держави експортери і трейдери

Експертна дискусія 3. Можливості

Можливості для українських експортерів на ринках ЄС та у світі – погляд з України

Торгівля молочними товарами в ЄС та світі, перспективи України – погляд з ЄС

Актуальні інструменти просування українських молокопродуктів на зовнішні ринки

Процедури включення потужностей операторів ринку молока та молочних продуктів до списку експортерів харчових продуктів до ЄС

Джерело

<1 2 ...17 18 19 20 21 ...199 200 >