Огляд, статті
Щодо експорту аграрної продукції

amebh203sn8lrhi3bd0o3anazkkzvwbonhmr2-8v45vahe39el9f0m0k-pdg82yzrluzfn0xrssqhzlvo3g_-nqmx4cokomuozce5lceefqЗа результатами січня-червня 2018 року український аграрний експорт становив $8,6 млрд. Загальний зовнішньоторговельний обіг продукції АПК досяг $11,3 млрд, що більше на 3,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року, та становить 23% від загального зовнішньоторговельного обігу України.

Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева.

«За результатами першого півріччя 2018 року український агроекспорт становив $8,6 млрд. В минулому році український аграрний експорт досяг рекордних результатів та становив майже $18 млрд. В цьому році також очікуємо на не менший результат, зважаючи на кон’юнктуру світових ринків таких товарів як зернові»,- наголосила Ольга Трофімцева.

За словами заступника Міністра, товарами-лідерами українського аграрного експорту залишаються зернові культури з часткою 36,8%, рослинні олії – 26,2% та насіння олійних культур – 7,5%. При цьому, за перше півріччя поточного року найбільші темпи зростання експорту показали такі товарні групи як: яйця птиці – в 2,1 рази (на $27,7 млн), яблука, груші та айва – в 5,3 рази (на $6,7 млн), бобові овочі, лущені або нелущені – в 58,3 рази (на $11 млн), масло вершкове та інші жири, вироблені з молока – на 65,2% (на $29,2 млн ) та інші.

За її словами, регіональна структура українського аграрного експорту не змінилась: перше місце посідають країни Азії з часткою - 43,2%, друге місце - країни Європейського Союзу - 30,4%, а третє місце зайняли країни Африки – 14,6%.

«ТОП-5 наших найбільших покупців в 2018 році очолює Індія, куди було експортовано аграрних та харчових товарів на суму понад $1 млрд. Далі йдуть Єгипет - $575,9 млн, Китай - $526,6 млн, Нідерланди - $525,3 млн, Іспанія - $470,3 млн», - резюмувала заступник Міністра з питань євроінтеграції.

Джерело


 

Другі національні консультації з розробки секторальних і крос-секторальних експортних стратегій

1714594-7 вересня 2018 року Мінекономрозвитку заплановано проведення Других національних консультацій з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій. Їх учасниками стануть представники бізнес- та галузевих асоціацій, організацій, об’єднань, а також профільні експерти, представники законодавчої та виконавчої влади.

Ініціатива стане другим етапом з розробки відповідних експортних стратегій у 9 напрямках: інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), креативних індустрій, машинобудування, харчової і переробної промисловості, технічного обслуговування та ремонту повітряних суден, інновацій для експорту, вдосконалення навичок, транспортування та спрощення умов торгівлі, торговельної інформації та просування експорту. Активними учасниками Перших нацконсультацій, що відбулися у червні цього року, вже стали понад 350 осіб.

«Вперше з часів незалежності Україна отримала Експортну стратегію. Цього року ми перейшли до її другого етапу – розробки секторальних і крос-секторальних експортних стратегій. Їх успішна імплементація має сприяти переходу до експорту наукомісткої та інноваційної продукції та, як результат, сталого розвитку України та її успіху на світових ринках. Для цього також маємо хороші тенденції в нашому експорті. Лише за 5 місяців цього року експорт товарів з України склав $19,5 млрд і збільшився на 12,9% у порівнянні з 5 місяцями 2017 року», - повідомив Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

За словами заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі - Торгового представника України Наталії Микольської, результатом обох національних консультацій стане розробка 5 секторальних і 4 крос-секторальних стратегій, які включатимуть поточний аналіз кожного перспективного сектору, перелік перешкод для розвитку та рішення для їх усунення, а також відповідні Плани дій. «Все це вимагає злагоджених дій держави та бізнесу, тому розраховуємо і на подальшу активну участь в розробці і імплементації стратегій представників бізнес- та галузевих асоціацій, профільних експертів, бо експорт – це командна гра», - зазначила вона.

Як відомо, розробка секторальних та крос-секторальних стратегій відбувається за участі Міжнародного торговельного центру (ITC) та підтримки федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, яка діє за дорученням уряду Німеччини.

Детальніше про те, як взяти участь у заході за посиланням: http://bit.ly/2JCmbHg.

Джерело


 

Семінар щодо співробітництва з Туреччиною

29103-1_large5 вересня 2018 року в м.Київ Офіс з просування експорту запрошує взяти участь в освітній події Absorb Turkey Trade Opportunities із серії Export Talks. Захід покликаний надати інформацію про особливості ведення бізнесу в цій країні.

Питання для обговорення:

• Чим цей ринок цікавий для українських виробників та які товари матимуть найбільший попит.
• Які існують регуляторні та податкові аспекти ведення бізнесу в Туреччині. 
• Які можливості для українських компаній в Туреччині.
• Які бар’єри має подолати компанія, щоб розпочати експортувати до Туреччини.
• Які особливості бізнес-культури слід враховувати.

Робоча мова заходу: українська, російська та англійська. Переклад не передбачено.

Реєстрація відкрита до 27 серпня за посиланням >>

Для українських компаній участь в семінарі безкоштовна.

Джерело


 

Україна та Латвія погодили ветеринарні сертифікати

flag_of_latviaДержпродспоживслужба та компетентний орган Латвії погодили два ветеринарні сертифікати:

-сертифікат для експорту приматів: напівмавп, мавп Нового Світу, мавп Старого Світу, гібонів та людиноподібних мавп із зоопарку Латвії до України;

-сертифікат для ввезення в Україну свіжих та/або охолоджених шкір та шкур ВРХ із Латвії.

Із зазначеними сертифікатами можна ознайомитися за посиланням.

Джерело


 

Путівник експортера

Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій підготовлено новий випуск Путівника експортера. Головною темою другого випуску оновленого бюлетеня є "Реформування законодавства у сфері торговельного захисту". У випуску ви дізнаєтеся про головні нововведення у цій сфері, а також про основні вимоги ЄС до безпеки та якості продукції.

Цей бюлетень є продовженням Інформаційного-аналітичних бюлетенів “Експорт МСП: від А до Я” та “Путівник експортера”, які готувалися Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД) в рамках Програми USAID “Лідерство в економічному врядуванні” (ЛЕВ). 

Переглянути бюлетень


 

 

 

<1 2 ...182 183 184 185 186 ...199 200 >