18-21 вересня 2018 року в Берліні відбудеться міжнародна подія InnoTrans Business Days 2018.
Захід пройде за підтримки Enterprise Europe Berlin-Brandenburg та Enterprise Europe Network Ukraine.
Для того щоб знайти партнера у Європі потрібно зареєструвати свій профіль до 17 вересня 2018 року на сайті https://innotrans2018.b2match.io/signup.
Бізнес-зустрічі є безкоштовними та відкриті для всіх учасників та відвідувачів InnoTrans 2018 за наявності вхідного квитка на InnoTrans 2018.
Всі деталі Ви можете знайти на сайті організатора https://innotrans2018.b2match.io/.
Згідно статистичних даних, за І півріччя 2018 року експорт товарів – готових харчових продуктів — підприємствами Чернігівщини становив 8% від загального обсягу.
Щоб бути впевненим, що продукти харчування безпечні, європейці застосовують Hazard Analysis and Critical Control Points (скор. HACCP). Це система аналізу небезпек і контролю (регулювання) в критичних точках. За словами фахівців, це своєрідна «подушка безпеки» для підприємства і одночасно гарант якості для споживача.
Основною метою впровадження означеної системи є безпека харчової продукції та кормів на всіх етапах харчового ланцюга «від лану – до столу». Тобто повного розуміння того, де і в яких умовах вирощувалася сировина, як перероблялась у вже готовий продукт, як він упаковувався, зберігався, транспортувався, реалізовувався.
Застосування НАССР стосується всіх підприємств, незалежно від того, мають вони намір експортувати продукти до ЄС чи ні. Перевіряє наявність системи Держпродспоживслужба.
Наразі її мають всі 12 молокозаводів області, всі м’ясокомбінати. Наперед запровадили НААСР кілька хілобулочних підприємств. Однак, сама система — один з кроків, хоч і надважливий, до європейського споживача.
У Канаді запроваджуються електронні експортні сертифікати для рослинної, тваринної та харчової продукції. Про це йдеться у повідомленні Канадського агентства з інспекції харчових продуктів (CFIA).
Автоматизація експортних процесів та сертифікатів буде здійснюватися поетапно протягом 2018-2020 років. У той же час, до переходу на електронну сертифікацію залишається можливість підписання сертифікатів у паперовому вигляді або новим електронним підписом.
Окрім того, CFIA розроблено нову функцію – «перегляд сертифікатів CFIA», яка буде доступна через веб-сайт «My CFIA», що дозволить міжнародним торговельним партнерам переглядати та автентифікувати канадські сертифікати онлайн.
Детальна інформація за посиланням.
Зразки нового формату канадських електронних експортних сертифікатів можна переглянути за посиланнями:
- https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_00_e.pdf
- https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_01_e.pdf
- https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_02_e.pdf
- https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_03_e.pdf
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України запрошує представників бізнес- та галузевих асоціацій, організацій, об’єднань, офісів реформ, освітніх закладів, а також профільних експертів долучитись до Других національних консультацій з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, проведення яких заплановано на 4-7 вересня.
Експортні стратегії розробляються у 5 секторах:
- креативні індустрії
- харчова і переробна промисловість
- інформаційно-комунікаційні технології
- технічне обслуговування та ремонт повітряних суден
- машинобудування
та 4 крос-секторах:
- торговельна інформація та просування експорту
- інновації для експорту
- транспортування та спрощення умов торгівлі
- вдосконалення навичок
КОЛИ: 4-7 вересня з 9:00 по 17:00
ДЕ: Готель “Алфавіто”, м. Київ, вул. Предславинська, 35Д
РЕЄСТРАЦІЯ та ПРОГРАМА заходу за посиланням http://bit.ly/2JCmbHg
Другі національні консультації проводяться за ініціативи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в рамках реалізації проекту “Експортна стратегія України”, за підтримки федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)GmbH, яка діє за дорученням уряду Німеччини, та у співпраці з Міжнародним торговельним центром (ITC).
3 вересня відбулось засідання Ради з міжнародної торгівлі під головуванням Першого віце-прем’єр-міністра - Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва. Рада з міжнародної торгівлі є складовою системи державної підтримки та просування експорту, над запуском якої працює Уряд.
“Одним із завдань Ради з міжнародної торгівлі є контроль виконання Експортної стратегії України, яка вже зараз реалізується комплексно. Уже завтра розпочнемо Другі національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, щоб запропонувати світу збалансований “кошик” як наявних, так і нових українських товарів та послуг та збільшити український експорт”, - наголосив Степан Кубів.
Степан Кубів зауважив, що реалізація Експортної стратегії відбувається у два етапи. Перший - Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі, яку у грудні 2017 року затвердив Уряд. Дорожня карта визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Серед них: створення умов для розвитку сфер торгівлі та інновацій задля диверсифікації експорту українських товарів та послуг, підтримка експорту з боку держави, а також підвищення рівня знань та навичок, необхідних підприємствам для здійснення міжнародної торгівлі.
Другий етап - розробка секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, що сприятимуть переходу України до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку та успіху на світових ринках. 4 вересня у Києві розпочинаються Другі національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій за участі близько 500 представників бізнес- та галузевих асоціацій, організацій, об’єднань, офісів реформ, освітніх закладів, а також профільних експертів, представників законодавчої, виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Під час засідання Ради з міжнародної торгівлі експерти Міжнародного торговельного центру презентували перші результати опитування щодо конкурентоспроможності українських МСП. Дане опитування проводиться в рамках проекту “Експортна стратегія України” та дозволяє визначити сильні та слабкі сторони українських малих та середніх підприємств, а також оцінити показники їх можливостей та бізнес-середовища. Окремо проведено опитування по секторах та крос-секторах Експортної стратегії, результати якого будуть представлені під час Других нацконсультацій.
Більше про Раду з міжнародної торгівлі та ключові завдання можна дізнатись у презентації за посиланням: http://bit.ly/2CcOu0v
Довідково
Рада з міжнародної торгівлі створена на виконання Експортної стратегії України та є єдиним координаційним органом для розвитку міжнародної торгівлі України, підтримки зростання українського експорту та спрощення процедур торгівлі, а також впровадження Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі на 2017-2021 роки. До її складу входять заступник бізнес-омбудсмена, керівництво Мінфіну, Мінінфраструктури, НБУ, Мінагрополітики та інших органів виконавчої влади, народні депутати, а також представники галузевих та бізнес-асоціацій, аналітичних центрів з питань міжнародної торгівлі та експорту, Офісу з просування експорту.