Огляд, статті
Презентовано Експортний бренд України

personal_page_cover_fb18 вересня 2018 року був представлений Експортний бренд України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки. Над розробкою Експортного бренда працював Офіс з просування експорту, проект реалізовано за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Навіщо Україні Експортний бренд?

Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Окрім цього сильний бренд країни походження – Експортний бренд –  допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів.

Зростання експорту має стратегічне значення для економіки України. Сьогодні експортери забезпечують 47,9% ВВП та валютних надходжень України. За 6 місяців 2018 року український експорт зріс на $2,8 млрд  у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

Українські експортери презентуватимуть Україну у світі ідентично й послідовно, забезпечуючи:

  • єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО та галузевих виставках;

  • послідовну комунікацію основних повідомлень Експортного бренда та характеристик українських товарів через маркетингові та рекламні матеріали;

  • систематичне інформування про можливості і конкурентні переваги експортно орієнтованих галузей України.

Експортний бренд – виключно важливий для просування українського експорту, він є стрижнем комунікації про українські товари. Сильний експортний бренд особливо важливий для експортерів сегменту малого й середнього бізнесу. Додаткові витрати, пов’язані з просуванням на зовнішніх ринках, часто стають для них суттєвою перешкодою для розвитку експортного потенціалу.

Експортний бренд на China International Import EXPO 2018

Вже у листопаді цього року українські експортери, об’єднані експортним брендом, представлятимуть досягнення та експортні можливості України на China International Import EXPO 2018, наймасштабніший міжнародній експортній виставці світу.

Експортну пропозицію України представлятимуть харчова промисловість, галузь інформаційно-комунікаційних технологій, креативна галузь, машинобудування, аерокосмічна та авіаційна галузі і сектор туризму.  

Взаємозв’язок загальнонаціонального бренда України UkraineNow та Експортного бренда

Експортний бренд базується на бренді UkraineNow. Це відповідає політиці держави створювати стійкий емоційний та візуальний зв’язок між різними галузями та секторами.

Бренд країни та Експортний бренд мають спільну тему, однак різні практичні завдання.

UkraineNow – загальний бренд країни, що формує сприйняття України та українців у світі. Бренд позиціонує Україну через комунікацію повідомлень про загальнонаціональні цінності, якість життя, інвестиційні можливості, культуру і туризм.

Експортний бренд України презентує Україну як вигідного торгового партнера, що продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію.

До Експортного бренда виставляються також суттєві практичні вимоги. По-перше, Експортний бренд має передбачати виключно високий рівень адаптивності до галузі і товару. По-друге, Експортний бренд повинен працювати для брендування всіх типів виставкових площ: від найбільших та найдорожчих національних павільйонів до найменших виставкових стендів окремих виробників. По-третє, Експортний бренд має з часом трансформуватися у національну відзнаку якості Made in Ukraine.  

Бренд-бук Експортного бренда доступний за посиланням:

https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Експортний_бренд-бук_веб.pdf

Виставковий бренд-бук доступний за посиланням:

https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Виставковий_бренд-бук_веб.pdf

Відео Експортного бренда: https://youtu.be/NAa0fBjonFM

Конструктор Експортного бренда: http://exportbrand.epo.org.ua

Експортний Бренд є частиною проекту “Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків”, що реалізується Офісом з просування експорту на замовлення Європейського Банку Реконструкції та Розвитку в рамках програми EU4Business.

Джерело


 

Торгова місія до Ізраїлю

img_2015-07-23747319452Офіс з просування експорту запрошує у торгову місію до Тель-Авіву виробників харчових продуктів: цукерок і випічки, готових м’ясних виробів і соусів, соків і джемів, сирів і конфітюрів, батончиків і напоїв, ягід, фруктів і овочів готових до вживання (запакованих) та інших.

Дати: 25 – 27 листопада 2018 р.

МЕТА ТОРГОВОЇ МІСІЇ: забезпечити торгівельні можливості в форматі В2В на ринку Ізраїлю для українських підприємств сектору готової їжі.

В ПРОГРАМІ ТОРГОВОЇ МІСІЇ ПЕРЕДБАЧЕНО (попередня програма):

Підготовка до ведення переговорів в Ізраїлі

  • Семінар на тему “Як розпочати бізнес в Ізраїлі в секторі харчових продуктів”
  • Знайомство з бізнес-консультантом, презентація фінальної програми торгової місії, розкладу В2В зустрічей, обговорення цілей
  • Ділові візити на виробництво харчових продуктів для обміну досвідом, можливості задати запитання, дізнатись ВСЕ про ведення бізнесу в Ізраїлі
  • Store price check

Україно-ізраїльський бізнес день

  •  Індивідуальні В2В зустрічі* організовані за допомогою ізраїльського бізнес-консультанта
  •  Ділова вечеря з Посольством України в Ізраїлі ТВС

* Кожна відібрана до участі в місії українська компанія отримає в середньому від 5-ти і більше індивідуально спланованих в2в зустрічей ізраїльським бізнес-консультантом. До початку місії кожна компанія отримає пакет матеріалів з розкладом в2в зустрічей, профілями ізраїльських компаній та аналізом торгівельних можливостей для кожної окремої компанії

Міжнародна виставка Israfood – найважливіша торгова подія для харчової промисловості та напоїв в Ізраїлі.

  •  Огляд виставки
  • Вільні або заплановані зустрічі * між українськими та ізраїльськими компаніями на виставці Israfood

* Є можливість, що деякі з в2в зустрічі будуть організовані на виставці Israfood і відбудуться на стендах “приймаючих” ізраїльських компаній.

ВАЖЛИВО: з зареєстрованих компаній до участі будуть обрані 10 в два етапи: 

1. Перевірка документів компанії на відповідність до критеріїв відбору

2. Проведення індивідуальних співбесід Компанія-Офіс з просування експорту-ізраїльський консалтант щодо потенціалу компанії та продукту на ринку Ізраїлю. 

Переконайтесь, що Ваша компанія відповідає КРИТЕРІЯМ ВІДБОРУ:

  • Компанія є виробником продуктів харчування готових до споживання*
  • Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України
  • Компанія є малим або середнім бізнесом – максимум 250 працівників
  • Принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України
  • Компанія гарантує готовність покрити витрати свого представника на участь (переліт, проживання, харчування)
  • Учасник торгової місії вільно володіє англійською мовою
  • Хороша репутація
  • Наявність веб-сайту англійською мовою

! Перевага буде надаватись компаніям, які мають сертифікат кошерності !

Реєстрацію відкрито до 2 жовтня 2018 за посиланням: https://goo.gl/4JzaJZ

Програма реалізується Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу 

За детальною інформацією просимо звертатися до Ірини Онікієнко: + 38 093 285 48 98 або ionikienko@epo.org.ua

Джерело


 

Міжнародна подія InnoTrans Business Days 2018

innotrans18-21 вересня 2018 року в Берліні відбудеться міжнародна подія InnoTrans Business Days 2018.

Захід пройде за підтримки Enterprise Europe Berlin-Brandenburg та Enterprise Europe Network Ukraine.

Для того щоб знайти партнера у Європі потрібно зареєструвати свій профіль до 17 вересня 2018 року на сайті https://innotrans2018.b2match.io/signup.

Бізнес-зустрічі є безкоштовними та відкриті для всіх учасників та відвідувачів InnoTrans 2018 за наявності вхідного квитка на InnoTrans 2018.

Всі деталі Ви можете знайти на сайті організатора https://innotrans2018.b2match.io/.

Джерело


 

Система HACCP на підприємствах Чернігівщини

800px_colourbox18772756Згідно статистичних даних, за І півріччя 2018 року експорт товарів – готових харчових продуктів — підприємствами Чернігівщини становив 8% від загального обсягу.

Щоб бути впевненим, що продукти харчування безпечні, європейці застосовують Hazard Analysis and Critical Control Points (скор. HACCP). Це система аналізу небезпек і контролю (регулювання) в критичних точках. За словами фахівців, це своєрідна «подушка безпеки» для підприємства і одночасно гарант якості для споживача.

Основною метою впровадження означеної системи є безпека харчової продукції та кормів на всіх етапах харчового ланцюга «від лану – до столу». Тобто повного розуміння того, де і в яких умовах вирощувалася сировина, як перероблялась у вже готовий продукт, як він упаковувався, зберігався, транспортувався, реалізовувався.

Застосування НАССР стосується всіх підприємств, незалежно від того, мають вони намір експортувати продукти до ЄС чи ні. Перевіряє наявність системи Держпродспоживслужба.

Наразі її мають всі 12 молокозаводів області, всі м’ясокомбінати. Наперед запровадили НААСР кілька хілобулочних підприємств. Однак, сама система — один з кроків, хоч і надважливий, до європейського споживача.

Джерело


 

Щодо експорту до Канади

canadaУ Канаді запроваджуються електронні експортні сертифікати для рослинної, тваринної та харчової продукції. Про це йдеться у повідомленні Канадського агентства з інспекції харчових продуктів (CFIA).

Автоматизація експортних процесів та сертифікатів буде здійснюватися поетапно протягом 2018-2020 років. У той же час, до переходу на електронну сертифікацію залишається можливість підписання сертифікатів у паперовому вигляді або новим електронним підписом.

Окрім того, CFIA розроблено нову функцію – «перегляд сертифікатів CFIA», яка буде доступна через веб-сайт «My CFIA», що дозволить міжнародним торговельним партнерам переглядати та автентифікувати канадські сертифікати онлайн.

Детальна інформація за посиланням.

Зразки нового формату канадських електронних експортних сертифікатів можна переглянути за посиланнями:

  1. https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_00_e.pdf
  2.  https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_01_e.pdf
  3. https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_02_e.pdf
  4. https://members.wto.org/crnattachments/2018/TBT/CAN/18_4009_03_e.pdf

Джерело


 

<1 2 ...180 181 182 183 184 ...199 200 >