24 жовтня 2018 р. у ТПП України (м.Київ) відбудеться Перший форум індустріальних парків України.
Цей захід ініційовано Торгово-промисловою палатою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України за підтримки ЮНІДО та суб'єктів індустріальних парків.
Метою заходу є комплексний розгляд питань, пов'язаних зі створенням і функціонуванням індустріальних парків в Україні та вироблення концептуальних і практичних рекомендацій щодо забезпечення їх позитивного впливу на стійкий розвиток регіонів.
Запрошуємо взяти участь у Форумі заінтересованих представників українського бізнесу, органів державної і місцевої влади, представників професійних, експертних, наукових кіл тощо.
Участь у заході - безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
Реєстрація: з 25.09.2018р. до 22.10.2018р. до 17.00.
Контактні особи ТПП України:
Олена Барсук - тел. 584-28-19, e-mail: bea-zed@ucci.org.ua
Дмитро П’ятницький - тел. 584-28-19, e-mail: pdv-zed@ucci.org.ua
В період з 9 по 10 жовтня ц.р. в рамках офіційного візиту Президента України Петра Порошенка до В’єтнаму ТПП України організовує бізнес-місію до м. Ханой (В’єтнам).
Протягом перебування у В’єтнамі члени місії будуть присутні під час офіційних зустрічей, братимуть участь в Українсько-в’єтнамському бізнес-форумі (м. Ханой), а також відвідуватимуть провідні компанії м. Ханой. Також буде запропонована культурна програма та ділові зустрічі з компаніями вибраного профілю та сфери діяльності.
ТПП України пропонує долучитися до складу ділової місії українським підприємствам, представникам виробничих та торговельних компаній.
Реєстрація відкрита до 2 жовтня (включно) за цим посиланням: Реєстрація
Участь у бізнес-місії дозволить представникам українського бізнесу встановити прямі ділові контакти, налагодити взаємовигідні коопераційні зв’язки, отримати актуальну інформацію про ситуацію на цікавих для них в’єтнамських ринках.
Щодо детальної інформації щодо умов та вартості участі звертайтеся до Дирекції міжнародного співробітництва ТПП України - Анна Гусак (+38 044 461-98-08, +380955466509 , ast-ier@ucci.org.ua).
Як держава може сприяти роботі українських експортерів? Серед іншого – завдяки просуванню експортного бренду країни.
Сам бренд було на днях презентовано за участі Офісу з просування експорту, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Європейського банку реконструкції та розвиту, а також представництва ЄС в Україні.
Слоганом експортного бренда стала фраза Trade with Ukraine, яка буде трансформуватися залежно від галузі (Create with Ukraine, Innovate with Ukraine і т. д.).
Таку назву обрано не випадково. Адже українські товари та послуги, що продаються на іноземних ринках, формують міжнародний імідж України. Кожен проданий український товар чи послуга призвичаює іноземних споживачів пробувати, цінувати та любити українське, тим самим формуючи бренд України як виробника якісної, автентичної, креативної та інноваційної продукції. Бренд країни походження впливає на рішення споживача, який товар обрати.
Дослідження показують, що споживач готовий платити на 22% більше за товар, чия країна походження викликає позитивні асоціації і довіру. Цим вже користуються Велика Британія, Німеччина, Швейцарія, США та інші економічно високорозвинені країни.
Приклад бренда Британії, запущеного у 2012 році: за три роки Експортна кампанія, яка коштувала Сполученому Королівству близько 113,5 млн фунтів, забезпечила чистий прибуток країні розміром у 1,2 млрд фунтів.
Інші результати: збільшення бажаючих інвестувати у країну – 16%; збільшення бажаючих відвідати країну – 16 %; збільшення бажаючих купувати британські продукти – 12%; збільшення експорту продукції малих та середніх підприємств – на 68,5 млн фунтів.
Важливо, що необхідність створення експортного бренду визнають і самі експортери.
Перш за все, це сприятиме позитивному сприйняттю української продукції. Натомість, як зазначають експортери, наразі українська продукція сприймається переважно нейтрально. "Необхідні роки наполегливих зусиль, аби наростити лояльність до товарів, вироблених в Україні, перш ніж можна буде з упевненістю сказати про позитивний імідж", – ділиться враженнями Тетяна Абрамова, СЕО та засновник компанії RITO, яку вже можна побачити в Литві, Чехії, Канаді.
Також бренд має сприяти системній ідентифікації українських експортерів у світі.
"Реальність останніх років демонструє, що Україна стає вже помітним гравцем на міжнародних експортних майданчиках, якими є професійні промислові виставки. Звісно, разом з цим зростає необхідність візуальної ідентифікації", – зазначає організатор участі українських стендів у Paris Design Week та Maison et Objet (Париж, Франція) Анастасія Білецька.
Зміцнення позицій компаній-експортерів на світовому ринку. Адже бізнес – це середовище, яке постійно розвивається, не стоїть на місці, і для його розвитку важливий вихід на міжнародний рівень. Але поодинці домогтися цього дуже складно, оскільки просування на новому ринку вимагає значних ресурсів. Саме на цьому етапі розумієш важливість підтримки пулу експортерів за рахунок наявності сильного іміджу країни і формування довіри до товарів Made in Ukraine.
Єдиний бренд надає можливість кожному українському експортерові користуватися репутацією всіх інших. Незалежно від галузі.
Не секрет, що "заходити" в нову країну легше при позитивному ставленні і наявності попереднього досвіду взаємодії з українськими брендами. Позитивний досвід попередньої взаємодії дозволяє сформувати лояльне ставлення до всіх товарів і послуг, незалежно від представленої галузі.
Цей ефект відомий як крос-категорійна підтримка. Вона полягає у асоціації та проекції попередньої позитивної взаємодії користувача із товаром або послугою на будь-який інший товар або послугу, що має ту саму країну походження.
Наприклад, маючи позитивне враження від купівлі українських продуктів щоденного споживання, користувач більш лояльно ставитиметься до інших товарів з України. Від розвитку експортного бренда країни та нарощування позитивного іміджу експортованих товарів виграють компанії усіх сегментів та розмірів: від помисливості до будівництва, малого чи середнього бізнесу.
І нарешті – новий бренд дозволить позиціонувати Україну як країну, що працює за міжнародними стандартами та є перспективним торговельним партнером.
Експортний бренд розроблений Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Над розробкою експортного бренда, його бренд-платформи та бренд-бука, а також виставкового бренд-бука працювала агенція BeCentric.
Використання Експортного бренда є безкоштовним для експортерів та компаній, котрі готуються експортувати, а також для всіх інституцій, що займаються просуванням експорту та надають торговельну інформацію. Всі матеріали для використання експортного бренда можна завантажити на сайті Офісу з просування експорту.
За січень-серпень 2018 року Україна експортувала понад 130 млн тонн молокопродуктів на загальну суму $228,3 млн, що більше на $17,8 млн порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева.
«За вісім місяців поточного року Україна збільшила експорт молокопродуктів до ринків інших країн майже на $17,8 млн порівняно з аналогічним періодом минулого року. Перше місце серед експортних позицій зайняло тваринне масло, якого було експортовано на загальну суму $92,4 млн. Друге місце – згущене молоко на $43,7 млн, третє – казеїн на $30,6 млн», - прокоментувала Ольга Трофімцева.
За її словами, Україна також експортувала за цей період українських сирів на суму $20,04 млн, молочної сироватки на $14,1 млн, морозива на $11,9 млн, молока та незгущених вершків на $9,7 млн, кисломолочної продукції на $5,7 млн.
Найбільшими покупцями українського вершкового масла стали Марокко – $21,2 млн, Туреччина – $13,2 млн та Нідерланди – $8,8 млн. Сири всіх видів та кисломолочний сир було експортовано з України в основному на ринки Казахстану з сумою експорту – $9,02 млн, Молдови – $5,2 млн, Єгипту – $2,6 млн.
«Імпорт з України молочних продуктів також збільшився за даний період та становив $55,9 млн. Найбільше ми імпортували сирів на загальну суму – $38,3 млн, тваринне масло – $4,8 млн та кисломолочну продукцію на суму понад $5 млн», - резюмувала Ольга Трофімцева.
Держпродспоживслужба та компетентний орган Македонії погодили міжнародний ветеринарний сертифікат для експорту молочної продукції з України до Республіки Македонія.
Із зазначеним сертифікатом можна ознайомитися за посиланням