Офіс з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України запрошує українських виробників готових продуктів харчування та меблів дізнатися більше про особливості експорту до Великої Британії під час освітнього вебінару “Особливості виходу на ринок Великої Британії”.
Для українських компаній участь в семінарі безкоштовна.
Дата: 4 жовтня, 16:00 – 18:00
Місце: з підтвердження реєстрації ми надішлемо посилання, за яким Ви зможете переглянути вебінар он-лайн. Вам буде потрібен лише комп’ютер і підключення до інтернету.
У ході вебінару Ви дізнаєтесь:
- Чим цікавий для українських виробників готових продуктів харчування та меблів ринок Великої Британії: обсяг ринку, купівельна спроможність на ринку, тренди.
- Регуляторні та податкові аспекти.
- Канали пошуку партнерів.
- Які бар’єри має подолати компанія для того щоб розпочати експортувати до Великої Британії?
- Особливості бізнес-культури, які вам слід знати.
Робоча мова заходу: російська та українська.
Реєстрація до 16:00, 3 жовтня за посиланням: https://goo.gl/iGyPB2
Експорт товарів за підсумками 7 місяців 2018 року у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року збільшився на 12,7% і склав $ 26,9 млрд. Таким чином, український експорт зростає вже 19 місяців поспіль.
Структура експорту української продукції за різними товарними групами протягом перших 7 місяців 2018 року:
- продукція АПК і харчової промисловості - $9,8 млрд (-0,6% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція металургійного комплексу - $7,2 млрд (+30,1% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція машинобудування - $3,2 млрд (+14,9% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- мінеральні продукти - $2,5 млрд (+7,4% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція хімічної промисловості - $1,5 млрд (+26,1% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- деревина і паперова маса - $1,2 млрд (+29,5% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- різні промислові товари - $852,9 млн (+20,3% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція легкої промисловості - $716,7 млн (+18,7% порівняно з 7 місяцями 2017 року).
При цьому, найбільша питома вага в українському експорті належить:
- продукції АПК та харчової промисловості (36,4%),
- продукції металургійного комплексу (26,8%),
- продукції машинобудування (11,8%),
- мінеральним продуктам (9,1%).
ЄС залишається найбільшим торговельним партнером України. Експорт товарів до країн Європейського Союзу зріс на 18,7% у порівнянні з 7 місяцями 2017 року і становив близько $11,3 млрд. При цьому, його питома вага у загальному експорті товарів з України за підсумками 7 місяців 2018 року складає 42,1%.
Окрім ЄС, Україна найбільше продавала своїх товарів за перші 7 місяців 2018 року до Росії (8% від загального обсягу експорту), Туреччини (5,8%), Індії (5,2%), Китаю (4,2%), Єгипту (4,1%).
Більш детально із основними показниками експорту товарів з України за 7 місяців 2018 року Ви можете ознайомитись з інфографіки за посиланням:https://bit.ly/2Rl6toW.
24 жовтня 2018 р. у ТПП України (м.Київ) відбудеться Перший форум індустріальних парків України.
Цей захід ініційовано Торгово-промисловою палатою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України за підтримки ЮНІДО та суб'єктів індустріальних парків.
Метою заходу є комплексний розгляд питань, пов'язаних зі створенням і функціонуванням індустріальних парків в Україні та вироблення концептуальних і практичних рекомендацій щодо забезпечення їх позитивного впливу на стійкий розвиток регіонів.
Запрошуємо взяти участь у Форумі заінтересованих представників українського бізнесу, органів державної і місцевої влади, представників професійних, експертних, наукових кіл тощо.
Участь у заході - безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
Реєстрація: з 25.09.2018р. до 22.10.2018р. до 17.00.
Контактні особи ТПП України:
Олена Барсук - тел. 584-28-19, e-mail: bea-zed@ucci.org.ua
Дмитро П’ятницький - тел. 584-28-19, e-mail: pdv-zed@ucci.org.ua
В період з 9 по 10 жовтня ц.р. в рамках офіційного візиту Президента України Петра Порошенка до В’єтнаму ТПП України організовує бізнес-місію до м. Ханой (В’єтнам).
Протягом перебування у В’єтнамі члени місії будуть присутні під час офіційних зустрічей, братимуть участь в Українсько-в’єтнамському бізнес-форумі (м. Ханой), а також відвідуватимуть провідні компанії м. Ханой. Також буде запропонована культурна програма та ділові зустрічі з компаніями вибраного профілю та сфери діяльності.
ТПП України пропонує долучитися до складу ділової місії українським підприємствам, представникам виробничих та торговельних компаній.
Реєстрація відкрита до 2 жовтня (включно) за цим посиланням: Реєстрація
Участь у бізнес-місії дозволить представникам українського бізнесу встановити прямі ділові контакти, налагодити взаємовигідні коопераційні зв’язки, отримати актуальну інформацію про ситуацію на цікавих для них в’єтнамських ринках.
Щодо детальної інформації щодо умов та вартості участі звертайтеся до Дирекції міжнародного співробітництва ТПП України - Анна Гусак (+38 044 461-98-08, +380955466509 , ast-ier@ucci.org.ua).
Як держава може сприяти роботі українських експортерів? Серед іншого – завдяки просуванню експортного бренду країни.
Сам бренд було на днях презентовано за участі Офісу з просування експорту, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Європейського банку реконструкції та розвиту, а також представництва ЄС в Україні.
Слоганом експортного бренда стала фраза Trade with Ukraine, яка буде трансформуватися залежно від галузі (Create with Ukraine, Innovate with Ukraine і т. д.).
Таку назву обрано не випадково. Адже українські товари та послуги, що продаються на іноземних ринках, формують міжнародний імідж України. Кожен проданий український товар чи послуга призвичаює іноземних споживачів пробувати, цінувати та любити українське, тим самим формуючи бренд України як виробника якісної, автентичної, креативної та інноваційної продукції. Бренд країни походження впливає на рішення споживача, який товар обрати.
Дослідження показують, що споживач готовий платити на 22% більше за товар, чия країна походження викликає позитивні асоціації і довіру. Цим вже користуються Велика Британія, Німеччина, Швейцарія, США та інші економічно високорозвинені країни.
Приклад бренда Британії, запущеного у 2012 році: за три роки Експортна кампанія, яка коштувала Сполученому Королівству близько 113,5 млн фунтів, забезпечила чистий прибуток країні розміром у 1,2 млрд фунтів.
Інші результати: збільшення бажаючих інвестувати у країну – 16%; збільшення бажаючих відвідати країну – 16 %; збільшення бажаючих купувати британські продукти – 12%; збільшення експорту продукції малих та середніх підприємств – на 68,5 млн фунтів.
Важливо, що необхідність створення експортного бренду визнають і самі експортери.
Перш за все, це сприятиме позитивному сприйняттю української продукції. Натомість, як зазначають експортери, наразі українська продукція сприймається переважно нейтрально. "Необхідні роки наполегливих зусиль, аби наростити лояльність до товарів, вироблених в Україні, перш ніж можна буде з упевненістю сказати про позитивний імідж", – ділиться враженнями Тетяна Абрамова, СЕО та засновник компанії RITO, яку вже можна побачити в Литві, Чехії, Канаді.
Також бренд має сприяти системній ідентифікації українських експортерів у світі.
"Реальність останніх років демонструє, що Україна стає вже помітним гравцем на міжнародних експортних майданчиках, якими є професійні промислові виставки. Звісно, разом з цим зростає необхідність візуальної ідентифікації", – зазначає організатор участі українських стендів у Paris Design Week та Maison et Objet (Париж, Франція) Анастасія Білецька.
Зміцнення позицій компаній-експортерів на світовому ринку. Адже бізнес – це середовище, яке постійно розвивається, не стоїть на місці, і для його розвитку важливий вихід на міжнародний рівень. Але поодинці домогтися цього дуже складно, оскільки просування на новому ринку вимагає значних ресурсів. Саме на цьому етапі розумієш важливість підтримки пулу експортерів за рахунок наявності сильного іміджу країни і формування довіри до товарів Made in Ukraine.
Єдиний бренд надає можливість кожному українському експортерові користуватися репутацією всіх інших. Незалежно від галузі.
Не секрет, що "заходити" в нову країну легше при позитивному ставленні і наявності попереднього досвіду взаємодії з українськими брендами. Позитивний досвід попередньої взаємодії дозволяє сформувати лояльне ставлення до всіх товарів і послуг, незалежно від представленої галузі.
Цей ефект відомий як крос-категорійна підтримка. Вона полягає у асоціації та проекції попередньої позитивної взаємодії користувача із товаром або послугою на будь-який інший товар або послугу, що має ту саму країну походження.
Наприклад, маючи позитивне враження від купівлі українських продуктів щоденного споживання, користувач більш лояльно ставитиметься до інших товарів з України. Від розвитку експортного бренда країни та нарощування позитивного іміджу експортованих товарів виграють компанії усіх сегментів та розмірів: від помисливості до будівництва, малого чи середнього бізнесу.
І нарешті – новий бренд дозволить позиціонувати Україну як країну, що працює за міжнародними стандартами та є перспективним торговельним партнером.
Експортний бренд розроблений Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Над розробкою експортного бренда, його бренд-платформи та бренд-бука, а також виставкового бренд-бука працювала агенція BeCentric.
Використання Експортного бренда є безкоштовним для експортерів та компаній, котрі готуються експортувати, а також для всіх інституцій, що займаються просуванням експорту та надають торговельну інформацію. Всі матеріали для використання експортного бренда можна завантажити на сайті Офісу з просування експорту.