У рамках проекту "Східне партнерство: готові до торгівлі" ініціативи "EU4Business" для українських виробників ягід організовують навчальну поїздку до Чілі з 14 по 19 січня.
Експортери, ягідники та переробники:
- відвідають як мінімум 2 найбільші в Чилі компанії з виробництва заморожених фруктів (http://www.frule.com та http://www.comfrut.com);
- побачать, як заморожуються культури, на які українські переробники ще не звернули уваги як на продукт заморозки, а Чилі давно і успішно їх експортує: культивовані чорниця та ожина, виноград, черешня;
- дізнаються, на які ринки та як просуває свою продукцію країна, яка дорожча ніж Україна за собівартістю виробництва.
Проект "Східне партнерство: готові до торгівлі" сприяє малим та середнім підприємствам (МСП) у виході до нових ринків, зокрема ринків ЄС, шляхом надання їм допомоги у визначенні та дотриманні стандартів якості відповідно до міжнародних вимог, налагодження зв'язків з покупцями в межах виробничо-збутової мережі, а також надання підтримки щодо розвитку кластеризації.
За детальнішою інформацією звертайтеся за телефоном: (067) 487-37-42 або за адресою електронної пошти: info@uaberries.com.ua
За повідомленням Українського торговельного представництва в Китаї Головне митни управління КНР опублікувало оголошення № 206 від 2018 року (оголошення про відновлення імпорту української птиці та продукції птахівництва).
Починаючи з 23 жовтня 2017 р. компетентні органи Об'єднаних Арабських Еміратів не приймають документи комерційного характеру, пов’язані з веденням діяльності на території ОАЕ, у тому числі рахунки-фактури та сертифікати походження товарів, які не пройшли обов’язкову консульську легалізацію у Посольстві ОАЕ в Україні.
За результатами січня-листопада 2018 року зовнішньоторговельний обіг продукції агропромислового комплексу досяг $21,9 млрд або 23,1% всього зовнішньоторговельного обігу України. Вітчизняний аграрний та харчовий експорт за цей період збільшився на $621,4 млн порівняно з аналогічним періодом 2017 року та становив $17,02 млрд.
Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева.
«В минулому році експорт вітчизняної аграрної та харчової продукції продемонстрував рекордні результати та сягнув майже $18 млрд. В цьому році маємо всі підстави очікувати кращих показників, які є результатом впливу багатьох сприятливих факторів», - підкреслила Ольга Трофімцева.
За словами заступника Міністра, основу агрохарчового експорту в 2018 році склали зернові культури, з часткою 38,1%, олії – 23,4% та насіння олійних культур – 10,5%. Окрім того, українські виробники активно експортували м'ясо та субпродукти домашньої птиці на суму $471,9 млн, цукор - $196,6 млн, шоколад та інші продукти з вмістом какао – $158,4 млн, хлібобулочні, кондитерські вироби – $140,8 млн, олія соєва – $139,5 млн та інші.
Ольга Трофімцева додала, що експорт продукції рослинництва за даний період зріс на $489,1 млн та становив $15,7 млрд. При цьому, вартість експорту української продукції тваринництва також зросла майже на $132,3 млн до $1,3 млрд.
«Регіональна структура аграрного та харчового експорту залишилась стабільною: найбільшим ринком для нас були країни Азії, куди було експортовано вітчизняної продукції на $7,3 млрд за 11 місяців поточного року. Друге місце займають країни Європейського Союзу - $5,6 млрд. Третє місце за країнами Африки з результатом експорту $2,2 млрд», - резюмувала Ольга Трофімцева.
22-24 січня 2019 року ДУ «Офіс з посування експорту України» організовую низку семінарів, де експортери зможуть перевірити готовність до експорту, зокрема, в аспектах прибутковості асортименту, підходів до ціноутворення та формування плану продаж.
Зустрічаємось:
- 22 січня, Київ (11:00 – 14:00)
- 23 січня, Харків (13:30 -15:15)
- 24 січня, Дніпро (10:30 – 12:30)
По завершенню семінару учасники зможуть:
• Переконатися у важливості рішень стосовно формування ціни для підприємства
• Враховувати вплив попиту на ціноутворення
• Розробляти концепцію цілісної системи керування ціноутворенням
• Враховувати вплив ціноутворення при здійсненні експортної діяльності
• Визначити яку продукцію повинен включати прибутковий асортимент
• Формувати план продажів: обсяги, канали, комунікація
Мова заходів: англійська з послідовним перекладом
Реєстрація: https://goo.gl/forms/Ahv07HmFfCEVTqYJ3
Участь у заходах – БЕЗКОШТОВНА!
Кількість місць обмежена.