Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів та компетентний орган Королівства Саудівська Аравія погодили форму міжнародного ветеринарного сертифіката на експорт м'яса (яловичини) та продуктів з нього з України до Королівства Саудівська Аравія.
Детально ознайомитися з ветеринарним сертифікатом можна на офіційному сайті Держпродспоживслужби в рубриці «Міжнародне співробітництво».
Торгівля між Україною і країнами Азії починаючи з 2010 року стабільно зростає, не дивлячись на кризові явища (військові дії на Сході України, торговельне ембарго Росії тощо).
Середньорічний приріст складає приблизно $600 млн.
За результатами 2018 року з України до країн Азії було експортовано агропродовольчої продукції на $8,3 млрд, що є найбільшим показником за всю історію незалежності України.
Основним країнами-партнерами для України в регіоні є Індія (22% всієї реалізованої з України агропродовольчої продукції), Китай (14%), Туреччина (10%), Саудівська Аравія (7%) та Індонезія (6%).
Найбільше до країн Азії з України експортують: соняшникової олії (34% всього агропродовольчого експорту з України до Азії), пшениці (19%), кукурудзи (12%), ячменю (7%) та сої (5%).
За останні п'ять років значно зросли поставки до Азії з України м’яса птиці (майже в два рази - на $85 млн), соєвої олії (на $54,8 млн), сушених бобових овочів ($49,5 млн), вершкового масла ($43,7 млн) та живої ВРХ (майже $22 млн).
На сайті Держпродспоживслужби оприлюднені імпортні вимоги до ввезення столових яєць та яєць для подальшої переробки до США.
Інформація буде корисною для українських виробників столових яєць, що зацікавлені в експорті своєї продукції до США.
Зокрема, у вимогах зазначаються, які дані повинні бути вказані в заявках виробників для експорту своєї продукції до США, міститься перелік супровідних документів, а також опис належного маркування картонних упаковок та контейнерів, що використовуються для транспортування яєць.
Файл містить корисні посилання щодо вимог та процедури експорту яєчної продукції до США та контакти для уточнення інформації.
З вимогами можна ознайомитися у рубриці «Міжнародне співробітництво».
За підсумками першого місяця 2019 року Україною було поставлено на зовнішні ринки 207 тонн готової та консервованої риби на $450 тис. В абсолютному вимірі це на 9,4% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Найбільшими покупцями цієї товарної позиції стали Молдова (96 тонн), Азербайджан (51 тонна) та Грузія (33 тонни). Також готова та консервована риба постачалася до США, Німеччини, Латвії та інших країн.
У розрізі товарних позицій найбільше було поставлено за межі країни готових або консервованих сардин, сардинели, кільки та шпротів - 154,6 тонн на 168 тис. доларів США.
Нагадаємо, що за підсумками 2018 року було експортовано 10,6 тис. тонн риби та продукції з водних біоресурсів на загальну суму 37,1 млн дол. США. Вартість експорту збільшилась на 2,8 млн дол. США, що на 8,1 % перевищує показник 2017 року.
Також Україна отримала від компетентного органу Гонконгу (Центру з питань безпечності харчових продуктів Департаменту гігієни продуктів харчування та навколишнього середовища Спеціального адміністративного району Гонконг) вимоги щодо експорту риби та морепродуктів з України до Гонконгу.
ЄБРР, в рамках в рамках ініціативи ЄС EU4Business, за підтримки ДУ «Офіс з просування експорту України» та Мінекономрозвитку, запрошує українські малі та середні підприємства в секторі легкої промисловості до участі уТорговій місії до Німеччини, яка запланована 9-11 липня 2019 року у м. Кельн, Німеччина.
До участі запрошуються виробники: верхнього та спортивного одягу, штанів, костюмів, сорочок і футболок з тканого полотна.
Що отримують учасники місії:
- Розуміння особливостей ринку, потреб та вимог німецьких компаній, про які розкажуть експерти провідної Німецької Асоціації з легкої промисловості – German Fashion Modeverband Deutschland e.V.
- Візити на виробництво та обмін досвідом та встановлення контактів з профільними успішно діючими підприємствами.
- Індивідуально організовані професійним німецьким консультантом під кожного учасника В2В зустрічі з потенційними замовниками в м. Кельн
Також кожен учасник отримає бізнес-рекомендації від експертів компанії Trigon Select, які відвідають виробничі потужності українських компаній та сформують спеціальний звіт, який допоможе у налагодженні довірливих відносин з німецькими партнерами.
Проект фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується за підтримки ЄБРР в Україні.
Як взяти участь:
- До 11 квітня 2019 року компанія має заповнити реєстраційну форму за посиланням.
- З переліку усіх зареєстрованих до участі у місії будуть обрані 8-10 компаній, які отримають фінансування консалтингових послуг професійного німецького консультанта щодо організації B2B зустрічей та на навчання.
- Компанії, які НЕ пройдуть відбір, зможуть долучитись до торгмісії лише в якості слухачів.
Скільки це коштує:
Організація та участь у торговій місії для учасників є безкоштовною і фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР. Учасники самостійно оплачують лише витрати на квитки, проживання, харчування.
У разі запитань просимо звертатися до Юлії Котової – jkotova@fsr.org.ua
Організатор торгової місії до Німеччини, Проект «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.