Огляд, статті
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств області: січень-лютий 2019

У 2019 році підприємства Чернігівщини здійснювали зовнішньоторговельні операції з партнерами з 103 країн світу, обсяги яких за результатами січня-лютого 2019 року становили 186,6  млн.дол.США.

При цьому зростання експорту товарів на 15,3% (до 128,5  млн. дол. США) проти зменшення імпорту на 26,7% (до 58,1 млн. дол. США) дозволило забезпечити позитивне сальдо у розмірі 70,4 млн. дол. США.

Основні експортні позиції належали продукції рослинного походження, питома вага якої в загальній структурі становила 63,9%, з неї близько 90% формували зернові культури. Крім того, 7,2% обласного експорту  становили готові харчові продукти, 6,3% - деревина та вироби з неї, 6,1% – машини та обладнання, 4,5% - взуття.

В географічній структурі експорту найбільшим споживачем продукції регіону продовжує бути  Євросоюз, до якого Чернігівщина продала товарів на 65,9 млн.дол. США (+41,9% до січня-лютого 2018 року), що становить 51,3% обласного показника експорту.

Серед решти країн світу значні обсяги експорту поставлялись до Єгипту (9,7%), Азербайджану (7,9%), Ізраїлю (4,6%), Білорусії (3,5%), Туреччини (3,2%).

1.[1]

2.[1]

3.[1]

4

 

Ділова місія до Киргизстану

845ТПП України за підтримки Посольства Киргизької Республіки в Україні організовує 1-5 липня 2019 р. діловий візит українських підприємців  до Киргизької Республіки.

Протягом перебування в Киргизстані члени бізнесової делегації візьмуть участь в українсько-киргизькому бізнес-форумі, В2В- зустрічах, відвідають киргизькі підприємства. Окрім цього, членам бізнесової делегації буде запропонована незабутня екскурсія до гірського озера Іссик-Куль.

Киргизька сторона цікавиться такими напрямами співробітництва: сільське господарство(постачання зернових, олії, масла), альтернативна/вітрова енергетика, IT-технології,садівництво,бджільництво, легка промисловість, туризм, автомобілебудування (складання). Акцент зроблено на  експорті до КР фруктів та ягід, оскільки валову частку економіки займає виробництво джемів/варення. Також, зацікавлені компанії Киргизстану наголосили на готовності закупляти сільськогогосподарську техніку в Україні. 

За детальною інформацією щодо умов і вартості участі звертайтеся до Дирекції міжнародного співробітництва ТПП України – Ольга Сухенко (+38 (067) 230 90 38, +38 (044) 461 98 07, oas-ier@ucci.org.ua).

Джерело


 

Щодо експорту до Кенії

250px-flag_of_kenya.svgОприлюднені вимоги щодо ввезення м'яса та м'ясних продуктів, молока та молочних продуктів, свиней, дрібної та великої рогатої худоби до Кенії.

З цією інформацією можна ознайомитися на офіційному сайті Держпродспоживслужби у розділі «Міжнародне співробітництво», підрозділи «Ветеринарія та безпечність» - «Вимоги країн світу», вкладка «Кенія».

Імпортні вимоги стосуються безпечності продукції для здоров'я людини (методи обробки продукції, температурний режим, маркування та упаковка, тощо) та підтвердження безпечності для здоров'я тварин (вимоги щодо заходів попередження заразних та небезпечних для здоров'я тварин хвороб).

Зазначений матеріал є корисним для українських виробників м'яса та м'ясних продуктів, молока та молочних продуктів, власників господарств з розведення свиней, ДРХ та ВРХ, що зацікавлені в експорті до Кенії.

Джерело


 

Торговельна місія до Канади

canadaОфіс з просування експорту запрошує взяти участь у торговельній місії до Канади, м. Торонто, яка відбудеться з 3 по 5 липня 2019 року в рамках Ukraine House Toronto. Метою місії є відкриття нового ринку для українських компаній-експортерів, а також встановлення та налагодження бізнес-контактів. 

До участі запрошуються компанії з ICT сектору, які  зареєстровані в Україні (ФОП, ПП, ТОВ та інші) та принаймні 51% акцій яких належить громадянам України (згідно Статуту).

Можливості для учасників:

  • Налагодити нові бізнес-контакти в перспективі подальшої співпраці та експорту безпосередньо;
  • Ознайомитися з ринком зсередини;
  • Дізнатися про особливості ринку та його потенціал;
  • Отримати аналітичні дані ринку;
  • Зрозуміти, які шляхи використовувати для виходу на ринок та як на ньому презентувати свою компанію;
  • Представити свої продукти на виставці інновацій в рамках Ukraine House Toronto. 

Критерії, яким мають відповідати експортери:

  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом згідно чинного законодавства України (ФОП, ПП, ТОВ та інші);
  • Принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);
  • Компанія-учасник гарантує покрити логістичні витрати свого представника (-ів) в місії (переліт, проживання, харчування) - планується самостійно;
  • Учасник торгової місії вільно володіє англійською мовою (або має перекладача на весь період проведення місії);
  • Хороша репутація;
  • Наявність веб-сайту та маркетингових матеріалів англійською мовою.

Умови участі:

  • Компанія має відповідати критеріям зазначеним вище;
  • Компанія має надавати всі необхідні документи та інформацію вчасно (згідно з термінами, які встановлюють співробітники Офісу);
  • Участь у ТМ є безкоштовною. Консультант та  зали для проведення заходів оплачуються Офісом. Учасники самостійно покривають лише витрати на квитки, проживання, харчування;
  • Компанії будуть відібрані шляхом оцінки реєстраційної форми співробітниками Офісу і міжнародним консультантом, індивідуальних співбесід;
  • Для відібраних компаній міжнародним бізнес-консультантом будуть організовані індивідуальні B2B зустрічі, а також візити до канадських компаній для обміну досвідом;
  • Робоча мова торгової місії та підготовки до неї - виключно англійська.

Зареєструватися можна за посиланням

Реєстрація відкрита до 24 квітня 2019 р.

У разі виникнення будь-яких питань, звертайтесь до:

Джерело 


 

Про експорт молочної продукції

bbb731a01ff7eaefb17e572764526883_xlУ І кварталі 2019 року від експорту вітчизняних молочних продуктів Україна отримала $53,9 млн, що на 19% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Експорт молока та вершків за три місяці поточного року показав найбільший приріст - плюс 157,5% в натуральному та 126% у грошовому виразі. Загалом було продано 7,4 тис. тонн продукту на загальну вартість $4,9 млн. Основними покупцями були: Лівія - 32,9%, Молдова - 27,4% та Грузія - 14,9% від загальної структури експорту.

Поряд з тим продажі сухого молока та згущенки, в порівнянні з минулим роком, знизилися на 22,9% в натуральному - 5,9 тис. тонн, та на 13,6% в грошовому виразі - $11,3 млн. Торгували переважно з Ізраїлем - 13%, Вірменією - 10% та Грузією - 7,6%.

Торгівля кисломолочною продукцією принесла Україні $2 млн (+63,6%). Загалом було продано 1,4 тис. тонн продукції. Купують наші йогурти та кефір переважно сусідні країни: Казахстан - 41%, Молдова - 25,8% та Грузія - 13,3% від загальної структури експорту.

Експорт молочної сироватки в порівнянні з минулим роком зріс на 27,2% в натуральному виразі - 8 тис. тонн та на 43% в грошовому - $5,9 млн. Контрагенти залишаються незмінними: Китай - 43%, Малайзія - 11% та Філіппіни - 8,4% від загальної структури експорту.

А от експорт масла просів, в порівнянні з минулим роком, на 35% в натуральному виразі - 5,9 тис. тонн. Це принесло країні - $23,8 млн, що на 38,4% менше, ніж в минулому році.

Продажі групи сирів, в порівнянні з минулим роком, знизилися на 14%. На зовнішні ринки було поставлено 1,6 тис. тонн продукту. В грошовому виразі це склало $5,9 млн, що на 18,9% менше, ніж за аналогічний період 2018 року. Найбільшими імпортерами стали - Молдова - 32%, Казахстан - 26,4% - та Єгипет - 16,8%.

Джерело


 

<1 2 ...152 153 154 155 156 ...199 200 >