Офіс з просування експорту запрошує взяти участь у торговельній місії до Канади, м. Торонто, яка відбудеться з 3 по 5 липня 2019 року в рамках Ukraine House Toronto. Метою місії є відкриття нового ринку для українських компаній-експортерів, а також встановлення та налагодження бізнес-контактів.
До участі запрошуються компанії з ICT сектору, які зареєстровані в Україні (ФОП, ПП, ТОВ та інші) та принаймні 51% акцій яких належить громадянам України (згідно Статуту).
Можливості для учасників:
- Налагодити нові бізнес-контакти в перспективі подальшої співпраці та експорту безпосередньо;
- Ознайомитися з ринком зсередини;
- Дізнатися про особливості ринку та його потенціал;
- Отримати аналітичні дані ринку;
- Зрозуміти, які шляхи використовувати для виходу на ринок та як на ньому презентувати свою компанію;
- Представити свої продукти на виставці інновацій в рамках Ukraine House Toronto.
Критерії, яким мають відповідати експортери:
- Компанія є зареєстрованим суб'єктом згідно чинного законодавства України (ФОП, ПП, ТОВ та інші);
- Принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);
- Компанія-учасник гарантує покрити логістичні витрати свого представника (-ів) в місії (переліт, проживання, харчування) - планується самостійно;
- Учасник торгової місії вільно володіє англійською мовою (або має перекладача на весь період проведення місії);
- Хороша репутація;
- Наявність веб-сайту та маркетингових матеріалів англійською мовою.
Умови участі:
- Компанія має відповідати критеріям зазначеним вище;
- Компанія має надавати всі необхідні документи та інформацію вчасно (згідно з термінами, які встановлюють співробітники Офісу);
- Участь у ТМ є безкоштовною. Консультант та зали для проведення заходів оплачуються Офісом. Учасники самостійно покривають лише витрати на квитки, проживання, харчування;
- Компанії будуть відібрані шляхом оцінки реєстраційної форми співробітниками Офісу і міжнародним консультантом, індивідуальних співбесід;
- Для відібраних компаній міжнародним бізнес-консультантом будуть організовані індивідуальні B2B зустрічі, а також візити до канадських компаній для обміну досвідом;
- Робоча мова торгової місії та підготовки до неї - виключно англійська.
Зареєструватися можна за посиланням
Реєстрація відкрита до 24 квітня 2019 р.
У разі виникнення будь-яких питань, звертайтесь до:
- Вікторія Тимцясь - тел.: +380 (97) 701 66 13; email: vtymtsias@epo.org.ua
- Андрій Литвин - тел.: +380 (66) 038 25 03; email: alytvyn@epo.org.ua
У І кварталі 2019 року від експорту вітчизняних молочних продуктів Україна отримала $53,9 млн, що на 19% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Експорт молока та вершків за три місяці поточного року показав найбільший приріст - плюс 157,5% в натуральному та 126% у грошовому виразі. Загалом було продано 7,4 тис. тонн продукту на загальну вартість $4,9 млн. Основними покупцями були: Лівія - 32,9%, Молдова - 27,4% та Грузія - 14,9% від загальної структури експорту.
Поряд з тим продажі сухого молока та згущенки, в порівнянні з минулим роком, знизилися на 22,9% в натуральному - 5,9 тис. тонн, та на 13,6% в грошовому виразі - $11,3 млн. Торгували переважно з Ізраїлем - 13%, Вірменією - 10% та Грузією - 7,6%.
Торгівля кисломолочною продукцією принесла Україні $2 млн (+63,6%). Загалом було продано 1,4 тис. тонн продукції. Купують наші йогурти та кефір переважно сусідні країни: Казахстан - 41%, Молдова - 25,8% та Грузія - 13,3% від загальної структури експорту.
Експорт молочної сироватки в порівнянні з минулим роком зріс на 27,2% в натуральному виразі - 8 тис. тонн та на 43% в грошовому - $5,9 млн. Контрагенти залишаються незмінними: Китай - 43%, Малайзія - 11% та Філіппіни - 8,4% від загальної структури експорту.
А от експорт масла просів, в порівнянні з минулим роком, на 35% в натуральному виразі - 5,9 тис. тонн. Це принесло країні - $23,8 млн, що на 38,4% менше, ніж в минулому році.
Продажі групи сирів, в порівнянні з минулим роком, знизилися на 14%. На зовнішні ринки було поставлено 1,6 тис. тонн продукту. В грошовому виразі це склало $5,9 млн, що на 18,9% менше, ніж за аналогічний період 2018 року. Найбільшими імпортерами стали - Молдова - 32%, Казахстан - 26,4% - та Єгипет - 16,8%.
Стартує реєстрація на конкурсний відбір у чергову торгову місію до Ізраїлю в рамках програми #GOISRAEL2019. В рамках ініціативи ЄС EU4Business ЄБРР запрошує українські малі та середні підприємства агросектору , виробників продуктів харчування та напоїв зареєструватися для участі бізнес-делегації в Торговій місії до Ізраїлю, яка пройде 24-26 червня у Тель-Авіві.
Більше деталей про затребувані продукти та критерії відбору за посиланням: https://preview.mailerlite.com/s6y6l2
Учасники місії отримають:
– B2в зустрічі, організовані за індивідуальним графіком, які розпланує консалтингова фірма Atid Edi (www.atid-edi.com). Ще з 1991 року вона спеціалізується на налагодженні та встановленні бізнес-контактів для іноземних компаній в Ізраїлі. Участь 10 компаній фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР;
– Вивчення торгових можливостей Ізраїлю на місці;
– Тренінг з ведення переговорів в форматі в2в;
– Аналіз торгових можливостей в Ізраїлі та рекомендації щодо виходу на ізраїльський ринок;
– Візити на ізраїльські підприємства для обміну досвідом.
Фінансова складова
Проект ЄС EU4Business фінансує:
– Організацю в2в зустрічей, які будуть заплановані консалтинговою фірмою Atid Edi (www.atid-edi.com)
– Логістику в2в сесій (оренда приміщень, харчування для ізраїльської та української делегацій під час в2в)
– Тренінг з ведення переговорів в форматі в2в
– Організацію візитів на ізраїльські підприємства в рамках програми торгмісії
– Організацію торгової місії та виготовлення необхідних для роботи друкованих матеріалів
Учасники самостійно сплачують за:
– Переліт Київ-Тель-Авів-Київ
– Проживання в Тель-Авіві
– Незаплановане в місії харчування
– Особисті витрати (таксі тощо.)
УВАГА: До бізнес-делегації потраплять лише 10 компаній, які пройдуть конкурсний відбір і співбесіди з професійним ізраїльським консультантом та експертом проекту «Консолідація експортного потенціалу та сприяння доступу на зовнішній ринок малого та середнього бізнесу України».
Пріоритет у реєстрації буде надаватись компаніям, які мають сертифікат кошерності.
Пріоритет у реєстрації надається компаніям, які мають сертифікат кошерності.
Вирішили скористатися з цієї нагоди?
Тоді зробіть наступні кроки:
1. Перейдіть за посиланням та переконайтесь, що ваша компанія відповідає критеріям відбору :https://preview.mailerlite.com/s6y6l2
2. Тисніть на кнопку «Хочу взяти участь» та заповнюйте форму реєстрації
3. Зачекайте – з вами зв’яжуться вже з 20-го квітня.
РЕЄСТРАЦІЯ – до 24 квітня 2019 року включно:
https://preview.mailerlite.com/s6y6l2
Проект фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні.
Торгова місія організовується за підтримки Офісу з просування експорту України та Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
Угода про вільну торгівлю з Ізраїлем має вступити у силу одразу після ратифікації українським Парламентом та ізраїльським Кнесетом. Найбільше преференцій отримають сільськогосподарські та промислові товари. Зокрема, 0% тарифних квот одразу з моменту набрання чинності Угоди отримають такі сільськогосподарські продукти як філе риби, рослинні олії (свиріпова, ріпакова), овочі консервовані та приготовлені. Через 3 роки список доповниться горіхами, спеціями, насінням, плодовими пюре, тютюном, тощо. Найдовше, від 5 до 7 років, доведеться чекати «нульової» тарифної ставки українським виробникам м’яса птиці (мороженого та субпродуктів), продуктів з риби та ракоподібних, борошна та крохмалю кукурудзяного; соків, овочів, інших рослинних олій, кондитерських виробів, желатину, екстракту солодового, кетчупу та домашніх соусів.
Серед промислових товарів «нульові» тарифні квоти отримають лікарські засоби, парфумерно-косметичні засоби, продукція хімічної та легкої промисловості, паперова продукція; добрива, будівельні матеріали; побутова техніка, автомобілі; електронні прилади, тощо (з моменту набрання чинності Угоди); косметичні препарати, верхній одяг для жінок, санітарно-технічні вироби з кераміки, інструменти садові та для ремонту, електрична апаратура тощо (через 3 роки); білизна постільна та кухонна, скло термічно поліроване, форми для металоливарного виробництва (через 5 років) і шампуні, меблі з різних матеріалів та їх частини (через 7 років).
Дізнатися більше про положення Угоди можна з відеоматеріалів заходу Офісу з просування експорту "Угода про вільну торгівлю між Україною та Ізраїлем: торговельно-економічні можливості для українських експортерів" за посиланнями:
- Виступи спеціальних гостей та загальні умови Угоди: http://bit.ly/GoIsrael2019live
- Огляд пріоритетних експортних секторів, торгових можливостей в Ізраїлі для українських компаній харчової промисловості та IT: http://bit.ly/GoIsrael2019live2
- Огляд пріоритетних експортних секторів, торгових можливостей в Ізраїлі для українських компаній меблевої та легкої промисловості: http://bit.ly/GoIsrael2019live3
10 квітня Кабінет Міністрів ухвалив ініційовані Мінекономрозвитку рішення щодо розширення переліку товарів походженням з Російської Федерації, які заборонені до ввезення в Україну.
Вказана заборона запроваджена Урядом України у відповідь на агресивні і дискримінаційні дії з боку Російської Федерації щодо закриття товарам походженням з території України доступу на російський ринок, а також на обмеження транзиту товарів з території України територією РФ.
Відтак, ухвалені сьогодні Урядом постанови, зокрема, вводять заборону на ввезення в Україну таких груп товарів походженням з території РФ:
-
Формалін, карбамідо-формальдегідний концентрат, карбамідо-формальдегідні смоли;
-
Пружини для візків вантажних вагонів (циліндричні гвинтові зовнішні, циліндричні, гвинтові внутрішні);
-
Електрична апаратура для комутації або захисту електричних кіл (реле), що використовується в пристроях залізничної автоматики господарства сигналізації та зв’язку;
-
Провідники електричні для напруги понад 1000В;
-
Банки для консервування (стерилізаційні банки), пляшки для харчових продуктів та напоїв з безбарвного скла та кольорового скла, інші скляні ємності.
“Заборона імпорту вказаних товарів походженням з Російської Федерації не призведе до виникнення дефіциту, оскільки значна частка виробничих потужностей окремих галузей є незадіяною. Разом з тим рішення Уряду сприятиме збільшенню обсягів власного виробництва української продукції та позитивно позначиться на виробничих і фінансових показниках українських підприємств відповідних галузей”, - коментує рішення Уряду Степан Кубів.
Прийняте рішення також дозволить переорієнтацію експорту на внутрішній ринок склотари та диверсифікацію імпорту продукції, зокрема за рахунок збільшення торгівлі з країнами ЄС. У свою чергу це сприятиме інвестиційній активності українських компаній, дозволить українським виробникам зберегти існуючі та створити нові робочі місця, збільшити відрахування податків до бюджетів усіх рівнів.