За результатами 2018 року, канадські споживачі витратили на одяг 36 млрд кан дол. З них більш ніж 18 млрд кан дол припадає на одяг для жінок і близько 11 млрд кан дол — для чоловіків. Очікується, що до 2023 року сукупний обсяг реалізації одягу сягне 43 млрд кан дол. В середньому житель Канади витрачає на одяг 974 кан дол на рік або 2 492 кан дол на сім'ю.
Найбільшим постачальником одягу до Канади є Китай. На нього припадає понад третина всього імпорту одягу — 4,8 млрд кан дол. Однак це — переважно продукція глобальних і канадських брендів, виготовлена на замовлення.
Обсяг канадського імпорту одягу з України є незначним порівняно з найбільшими країнами-постачальниками. У 2018 році він становив 6,5 млн кан дол, тобто менше 0,1% від сукупного обсягу імпорту. Більш ніж дві третини сукупного обсягу канадського імпорту одягу з України припадало на нетрикотажний одяг.
У 2017 році набула чинності угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою (CUFTA, Canada-Ukraine Free Trade Agreement). Завдяки цьому український одяг отримав 18% фори на канадському ринку порівняно з імпортом з потужних світових гравців, наприклад, з Китаю.
Це створює привабливі умови для українських виробників одягу для експорту в Канаду. На що їм потрібно звернути увагу, щоб стати успішними в Канаді? Відповідь на ці питання є у статті Марії Гузман, експертки з ринку одягу Офісу з просування експорту Канади (TFO Canada), консультантки Канадсько-українського проєкту підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS).
Ознайомитися зі статтею можна за посиланням
Розпочато відбір кандидатів на отримання нагороди Dubai International Best Practices Award for Sustainable Development.
Зазначеною нагородою відзначаються кращі світові приклади сталого міського розвитку, який є результатом співробітництва між державним, приватним та громадським секторами у таких сферах: міське відновлення та публічні простори; будівництво інноваційних будинків; сталі системи міського харчування; вирішення проблем зміни клімату та зменшення забруднення;
планування та менеджмент міської інфраструктури.
Потенційними кандидатами на отримання нагороди можуть бути національні та регіональні уряди, міські адміністрації та їх асоціації, НУО, міжнародні агентства, об'єднання громад, науково-дослідні інститути, приватні та державні фонди, ЗМІ та приватні особи.
Взяти участь у відборі можна, заповнивши онлайн заявку на сайті: dubaiaward.ae
Кінцевий термін подачі заявок - 30 квітня 2020 року.
Нагородження переможців відбудеться в рамках виставки Dubai Expo 2020.
Інформація про категорії виставки
Інформація про заповнення аплікаційної форми
Відповідно до повідомлення компетентного органу Спеціального адміністративного району Гонконг змінено умови ввезення вантажів столових яєць виробництва українських підприємств на територію Гонконгу.
Починаючи з 27 січня 2020 року, здійснення експорту столових яєць з авторизованих компетентним органом Гонконгу підприємств можливе лише за наявності підтверджень (експертні висновки уповноважених акредитованих лабораторій), що кожна партія експортованих столових яєць не містить антибіотиків групи фторхінолонів, саліноміцину та є безпечними для споживання людиною.
Експорт столових яєць Спеціального адміністративного району Гонконг можливий лише за умови забезпечення неухильного дотримання вимог країни призначення.
У 2019 році порівняно з 2018-м експорт соняшникової олії зріс на 9,3%, соняшникового шроту - на 11,1%.
У вересні-грудні 2019/20 МР зростання експорту соняшникової олії склало 2,3%. Загалом експортовано 2 млн т олії.
Незначне скорочення експорту соняшникового шроту (на 5%) пояснюється зростанням його використання в середині країни у зимовий період (особливо у грудні).
Огляд торговельної політики членів Світової організації торгівлі – це корисний інструмент для пошуку та отримання інформації про умови торгівлі на міжнародних ринках, особливості економічної, торговельної та інвестиційної політики членів СОТ, а також можливість порушувати запитання, які становлять торговельний інтерес для країн.
Відповідно до розкладу (посилання: bit.ly/2um8pXq), у 2020 році огляди торговельної політики будуть проходити такі члени СОТ, як Європейський Союз, Австралія, Японія, Таджикистан, Індія, Таїланд, Індонезія, Киргизстан, Аргентина, В’єтнам тощо.
В Експортній стратегії України (“дорожній карті” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 – 2021 роки, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1017-р, країни ЄС, Японію, Індію, Таїланд та Індонезію віднесено до ринків у фокусі, на яких українські виробники мають значний потенціал для експорту продукції.
У цьому зв’язку зазначаємо, що відповідно до встановленої процедури на засіданнях Органу СОТ з огляду торговельної політики обговорюються два основні документи – звіти, підготовлені Секретаріатом СОТ та урядами членів СОТ, які проходять процедуру огляду. Зазначені документи містять детальну інформацію про торговельний режим країн, які проходять огляд, включаючи особливості нормативно-правового регулювання, умови експорту/імпорту товарів та послуг і т. д., що може бути корисним і для експортерів.
Після розповсюдження зазначених звітів члени СОТ, у тому числі і Україна, мають можливість направляти письмові запитання та отримувати відповіді безпосередньо від країни, що проходить процедуру огляду. Запитання та відповіді також обговорюються під час засідання, а після його завершення через деякий час публікуються на офіційному сайті СОТ. Звіти стають доступними для громадськості вже на другий день засідання.
З метою підготовки до зазначених заходів Мінекономіки розроблено анкети-опитувальники, заповнивши які підприємства, установи, організації та інші зацікавлені особи можуть також долучитися до цього процесу та сформулювати можливі запитання до членів СОТ, які проходитимуть процедуру оглядів найближчим часом. Заповнені анкети-опитувальники будуть опрацьовані Мінекономіки та враховані у процесі підготовки консолідованого формату запитань, що направлятимуться до Секретаріату СОТ в офіційному порядку від України.
За наступними посиланнями доступні анкети-опитувальники, розроблені до оглядів торговельної політики таких членів СОТ:
- Австралії (огляд заплановано на 11 та 13 березня 2020 року). Посилання: bit.ly/2NeNjRk;
- Японії (огляд заплановано на 18 та 20 березня 2020 року). Посилання: bit.ly/2t9yWH5;
- Таджикистану (огляд заплановано на 22 та 24 квітня 2020 року). Посилання: bit.ly/3a0uR8P.
У разі зацікавленості, запитання, на які було б доцільно отримати відповіді членів СОТ під час проведення оглядів їх торговельної політики, пропонуємо завчасно направляти до Мінекономіки шляхом заповнення згаданих анкет-опитувальників або на електронну адресу wto@me.gov.ua.