EEN Ukrainе організовує 5-ти денний марафон з технічних питань доведення відповідності товарів. Марафон допоможе ознайомитись зі змінами у сфері технічного регулювання як в Україні, так й для експорту товарів в ЄС. Захід проводиться в рамках циклу вебінарів LETS EXPORT TO EU.
Основна мета заходу: ознайомити бізнес щодо змін, які відбуваються у сфері технічного регулювання та надати подальший план дій щодо роботи в умовах цих змін.
Участь у заході безкоштовна. Компанії для участі обираються на конкурсній основі. Для реєстрації учасник повинен направити лист з інформацією (ПІБ, контактна інформація, назва компанії, профіль діяльності) на e-mail: soo-ird@ucci.org.ua, mgb-zed@ucci.org.ua.
Початок заходу з 11.05.2020р. о 10.30 год.
День 1-й (1,5-2 години) Відповідність та відповідальність
Питання та Q&A-сесія:
- «Промисловий безвіз» - як це стосується кожного. Які сектори охоплює та як буде працювати.
- Про основні вимоги щодо безпеки товарів. ЗУ про загальну безпечність товарів та Директива ЄС про безпеку продукції. Чи стосується це тільки експортерів?
- Системи швидкого сповіщення – це вже працює?
- Основні зміни в сфері технічного регулювання та наслідки для бізнесу.
- Державний контроль та ринковий нагляд. Завдання митних органів та органів ринкового нагляду.
- Контроль при митному оформленні, які товари підлягають контролю так як митні органи виконують контроль.
- Органи ринкового нагляду. Планові та позапланові перевірки товарів. Хто Вони, де знайти інформацію.
- Що перевіряється та у кого. Формальна невідповідність. Адміністративна відповідальність.
День 2-й (1,5-2 години) Законодавчі вимоги
Питання та Q&A-сесія:
- Законодавчі вимоги до безпечності продукції. Про що це?
- Технічні регламенти та вимоги до продукції, на яку не має окремих регламентів
- Як слід визначатися з вимогами? Де знайти регламенти в Україні та ЄС. Знайомство з основними ресурсами
- Читаємо законодавчі акти – чи всі акти застосовні до нашої продукції? Як визначитися – які самі?
- Читаємо технічні регламенти – побудова, склад, важливі питання.
- Складання порівняльної таблиці вимог ЄС та України. Як це робити.
- Практичні вправи в ході вебінару – ваші товари, наша допомога.
- Особливості для деяких груп товарів: будівельні матеріали, пакування, меблі/ текстіль…
День 3-й (1,5-2 години) Ризики – чому це особливо важливо?
Питання та Q&A-сесія:
- Про процес доведення відповідності – основні кроки
- Ризик –про що це? Як пов’язані ризик та небезпека
- Чому визначення ризиків – це один з кроків доведення відповідності товару вимогам?
- Як визначається ризик: сценарій – фактори - ймовірність – тяжкість.
- Методи визначення ризиків. Методологія ЄС
- Практикум визначення ризиків - прямо в «ефірі».
- Як ризик вливає на визначення та виконання законодавчих вимог до товарів
День 4-й (1,5-2 години) Стандарти – це обов’язково?
Питання та Q&A-сесія:
- Методи доведення відповідності: чи може виробник обирати інші методи, ніж стандарти?
- Типи Стандартів. Які стандарти надають «презумпцію відповідності», а які –ні. Як визначитися - які саме стандарті слід використати.
- Пошук та придбання Стандартів в ЄС та Україні.
- Які інші методи доведення відповідності існують?
- Визначаємося з заходами доведення відповідності.
- Практикум «доведення відповідності» - обираємо приклад та демонструємо «Як».
День 5-й (1,5-2 години) Залучення третіх сторін. Складання документації
Питання та Q&A-сесія:
Частина 1 – Залучення третіх сторін
- Про модулі оцінки відповідності. Як визначитися - який модуль потрібно застосовувати
- Треті сторони та участь у процесі доведення відповідності – про органи з оцінки відповідності (ООВ).
- Сфера відповідальності органів з оцінки та виробника.
- Де знайти інформацію про ООВ та перевірити сферу відповідальності в Україні та ЄС
- Визнання результатів робіт з оцінки відповідності між ООВ України та ООВ інших держав. Угоди.
- Документи, що видають ООВ – які, коли, що підтверджують.
Частина 2 Технічна документація
- Технічна документація – чому це важливо?
- Що повинна містити документація. Чи існують шаблони та вимоги?
- Як розробляється, оновлюється та зберігається
- Декларація про відповідність – хто складає та хто відповідає?
- Нанесення маркування - коли, як визначитися яке саме, хто має право наносити? Відповідність за помилки.
7 травня 2020 року відбудеться вебінар-дискусія "Експорт під час каарнтину". На вебінарі-дискусії разом з випускниками та спікерами програми “Стратегія виходу на глобальні ринки” - Дмитром Земляним (CEO Deltahost), Володимиром Патісом (Президент Української Асоціації Меблевиків), Тетяною Абрамовою (Засновниця бренду RITO) обговоримо такі питання:
- які найбільші виклики бачать наразі укр компанії-експортери?
- що зараз відбувається з експортом в українських компаніях?
- як карантин вплинув на їх міжнародний напрямок?
- що змінилося в процесі роботи всередині компанії і в комунікації з клієнтами та міжнародними партнерами?
- які знахідки, інсайти виникли за цей період?
На всі ці запитання шукатимемо відповіді разом з модераторами дискусії - викладачами Києво-Могилянської Бізнес-Школи Сергієм Ноздрачовим та Дмитром Швецем.
Формат вебінару передбачає інтерактивну частину.
Початок заходу о 19:00.
У день події о 15:00 ви отримаєте лист із посиланням на вебінар, також організатори додатково нагадають вам про захід о 18:00.
Участь у заході безкоштовна.
Зареєструватися можна за посиланням
Кабінет міністрів України підтримав пропозиції Мінекономіки та ухвалив зміни до постанови від 11 березня 2020 р. № 211. Зокрема, розширено перелік дозволених під час карантину видів господарської діяльності та дозволено роботу торговельного та побутового обслуговування громадян. Рішення прийняте з метою пом’якшення впливу на економіку обмежувальних заходів, запроваджених з метою протидії розповсюдженню коронавірусної інфекції COVID-19.
Відповідно до постанови тепер також дозволено:
робота літніх майданчиків кафе і ресторанів під відкритим небом при умові забезпечення санітарних та протиепідемічних заходів (дотримання відстані не менше 1.5 метра між столами та одно- двомісного розміщення клієнтів за одним столом, забезпечення персоналу та відвідувачів засобами індивідуального захисту);
робота закладів громадського харчування на виніс;
діяльність нотаріусів, адвокатів та аудиторів;
надання стоматологічних послуг.
На засіданні також визначили, що до 11 травня будуть доопрацьовані норми, які ще розширять перелік видів господарської діяльності на першому етапі послаблення карантину. Рішення мають бути прийняті на наступних засіданнях Уряду.
За І квартал 2020 року експорт виробів з деревини підприємствами галузі склав більше 185 тис. куб. метрів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальне зростання становить +8%. Про це повідомив Голова Державного агентства лісових ресурсів Андрій Заблоцький.
Він зазначив, що експортний ріст показали такі види продукції: паркет індустріальний (експортовано 32,2 тис. квадратних метрів, +7%), дрова колоті (3,9 тис. кубічних метрів, + 11%), пиломатеріал обрізний (81,9 тис. куб. м, +12%).
«Варто зазначити, що зростання експорту відбувається тенденційно, а не стрибками. Наша продукція продовжує впевнено закріплюватись на міжнародних ринках та приносити прибуток», – написав Голова Держлісагентства.
Характерно те, що більшість з того, що експортується, це вироби з деревини з доданою вартістю, а це свідчить про поступове зростання виробничих потужностей. Це також і нові робочі місця, сплачені податки і надходження до бюджету.
30 квітня 2020 року о 14:00 відбудеться онлайн вебінар присвячений можливостям співпраці між Україною та Польщею.
Участь у вебінарі безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням.
Для кого? Українські МСП, ФОП, експерти в галузі торгівлі та консалтингу, представники бізнес-асоціацій, бізнес-клубів та торгових палат.
Мова вебінару: англійська
Онлайн-трансляціє вебінару відбудеться на платформі Zoom. Усі зареєстровані учасники отримають лінк на вебінар на свою ел. пошту.
Вебінар проведуть координатор консорціуму EEN-Ukraine Олена Фесенко та Роман Роботескі, експерт консорціуму EEN-Poland.
Теми:
особливості ведення ділового та транскордонного співробітництва у Польщі (митні та акцизні збори, ПДВ, сертифікація, тарифні преференції, антидемпінгові та компенсаційні збори тощо);
Інструменти EEN для пошуку партнерів / інвесторів / дистрибуцій;
Інструменти EEN для просування ваших товарів / послуг;
Підтримка EEN для інноваційних організацій;
які сфери співпраці з Україною цікавлять польський бізнес;
запити та пропозиції про співпрацю.
Також, з метою посилення ділової активності МСП, спікери поділяться історіями успіху міжнародного співробітництва.
Основна мета вебінару - зробити польський ринок більш близьким та зрозумілим для українського підприємця.
Якщо у Вас виникли додаткові питання дзвоніть за тел. (044) 525 98 41 або пишіть на ел.пошту een.network.ukraine@gmail.com