В Женеві 54 члени Комітету СОТ з питань розширення торгівлі товарами для інформаційних технологій досягли домовленості щодо узгодження переліку з більш ніж 200 товарів, торгівля якими вже в найближчому майбутньому здійснюватиметься безмитно.
До кінця 2016 року за кордоном з'являться 20 торговельних представництв України, які просуватимуть експорт.
15 вересня 2015 року відбудеться семінар "Успішний експорт до країн Європейського Союзу: покроковий алгоритм дій, «підводні камені» і труднощі".
17 серпня відбулася нарада з питань налагодження співпраці з Республікою Казахстан, Арабською Республікою Єгипет та Ісламською Республікою Іран за участю заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торгового Представника України Наталії Микольської та заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Руслана Коржа
1 – 10 листопада 2015 року у м. Багдаді (Ірак) буде проходити 42-а Багдадська міжнародна виставка-ярмарок під патронатом Прем’єр-міністра Іраку.
Експортна стратегія повинна бути послідовною і базуватися на фундаментальному аналізі ринку, що охоплює все: від макроекономічних показників цільової країни до детального аналізу стратегії продажів потенційних конкурентів.
З 30 вересня до 2 жовтня 2015 року Міністерство економічного розвитку і торгівлі України запрошує представників урядових, парламентських, міжурядових, а також неурядових організацій, громадянського суспільства, наукових кіл, бізнесу, засобів масової інформації та всіх, хто хоче брати активну участь у забезпеченні політичної й економічної стабільності до участі у щорічному Громадському форумі СОТ в м. Женева (Швейцарія).
Станом на 7 серпня 2015 європейським покупцям були відкриті квоти на постачання в ЄС ще 475 т українського ячменю (тижнем раніше - 330 т). Таким чином, квота на ячмінь, відкрита для української зернової в обсязі 250 тис. т, за підсумками тижня була вичерпана вже на 64,91%.
Фонд Східного Партнерства
Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. оголошує Конкурс на проведення інформаційних кампаній в нових і традиційних ЗМІ, спрямованих на заохочення до діалогу та порозуміння в українському суспільстві.