![](/media/images/news/3138/th2_file_5c27304c33020.jpg)
В Україні завершилися дві потужні інформаційні кампанії на тему європейської та євроатлантичної інтеграції України, мета яких – роз’яснення українцям переваг стратегічного курсу країни щодо членства в ЄС і НАТО.
![](/media/images/news/3134/th2_file_5c25d01de46af.png)
27 грудня Кабінет Міністрів ухвалив ініційовану Мінекономрозвитку Постанову “Про внесення змін до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації".
![](/media/images/news/3135/th2_file_5c25d1e0adcb2.jpeg)
Ухвалено низку ініціатив: запропоновано скасувати мито на імпорт пряжі, уряд ухвалив перелік товарів, імпорт та експорт яких підлягає ліцензуванню в 2019 році, уряд продовжив звільнення від ПДВ операцій з металобрухтом до 2022 року, міжнародні організації та посольства зможуть залучати для обліку трудових книжок українські консалтингові компанії
![](/media/images/news/3136/th2_file_5c25d60279939.jpg)
22-24 січня 2019 року ДУ «Офіс з просування експорту України» організовую низку семінарів, де експортери зможуть перевірити готовність до експорту, зокрема, в аспектах прибутковості асортименту, підходів до ціноутворення та формування плану продаж.
![](/media/images/news/3130/th2_file_5c247e3fafe5e.jpg)
8 лютого 2019 року в м.Київ відбудеться IV Конференція "Стратегії експорту: трейдинг і логістика 2019".
![](/media/images/news/3131/th2_file_5c24824b2fde5.png)
Міжнародні торгово-промислові виставки і ярмарки, що проводитимуться в 2019 році в Словенії.
![](/media/images/news/3132/th2_file_5c24a2c081d89.png)
Українські підприємці можуть представити свої товари на виставці торгівлі та імпорту IAW в Німеччині, м. Кельн.
![](/media/images/news/3133/th2_file_5c24a502a3035.gif)
Китайська Народна Республіка зняла заборону на імпорт українських птахопродуктів.
![](/media/images/news/3126/th2_file_5c232c647366e.jpg)
Українська продукція з європейською сертифікацією – таку можливість може надати Угода про оцінку відповідності та прийнятність промислової продукції (Agreement on Conformity Assessment and Acceptance of Industrial Products, скорочено ACAA).
![](/media/images/news/3127/th2_file_5c2347aa20a06.png)
Канада – один зі світових лідерів споживання органічних продуктів – середньостатистичний канадець витрачає на органіку близько 150 канадських доларів на місяць. Канадський ринок органічних продуктів є п’ятим за обсягом в світі (близько 5,4 млрд канадських доларів)
Як пробитися на цей ринок, і які ніші є найбільш прибутковими для експортера.