З 29 по 31 березня у Києві на території Міжнародного виставкового центру відбудеться III Міжнародна спеціалізована виставка «КИЇВСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЯРМАРОК – 2016».
Організатором виставки є ТОВ «Міжнародний виставковий центр».
Головна мета виставки — це демонстрація найкращих досягнень науки, техніки й технологій, необхідних для інноваційного розвитку економіки України, а також сприяння встановленню ділових, економічних і торгових зв’язків між вітчизняними підприємствами та країнами близького та далекого зарубіжжя. Спеціалізована виставка дозволяє підприємствам, з одного боку, ознайомитися зі світовими новинками у своїй галузі, з іншого — надає можливість продемонструвати свої власні розробки, вивірити економічну доцільність та конкурентоспроможність своєї продукції.
Місце проведення:
Україна, м. Київ, Міжнародний виставковий центр,
Броварський проспект, 15, станція метро "Лівобережна"
Контакти:
тел.: (044) 201-1158, e-mail: is@iec-expo.com.ua, safety@iec-expo.com.ua, http://www.iec-expo.com.ua/uk/ktya-2016-ua.html
Щорічний «Словацько-Український бізнес-форум» буде проведено 26-28 квітня в Кошице, в Культурному парку, в рамках Днів України в Словаччині 19-28 квітня 2016 року (http://www.dniukrajiny.sk).
Цьогорічний форум, як і минулорічний, проводиться під егідою Мінекономіки СР. Головними організаторами форуму є: зі словацького боку – Кошицька торгово-промислова палата та Промислові парки Словаччини; з українського – ТПП України та Асоціація промислових парків України. SUBF буде проведено за підтримки авіакомпанії “CZECH airlines”, що здійснює рейси за маршрутом Прага-Кошице-Київ, Кошицького міжнародного аеропорту, Словацько-Європейського культурного товариства “Feman”, готель “Hilton” в Кошице.
У рамках форуму передбачаються окремі семінари: з розвитку туризму в Україні та Словаччині; з умов зовнішньоекономічної діяльності в двох країнах і функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС.
Передбачається, що участь у «Словацько-Українському бізнес-форумі» візьмуть представники ділових кіл США, які виявляють значний інтерес до України.
Відповідно до встановленої практики та анонсу цього заходу, учасникам форуму надається можливість провести презентацію своєї продукції, виробничих можливостей, обговорити з потенційними партнерами можливості співпраці, участь у тендерах, пропозиції щодо створення спільних підприємств в таких галузях як машинобудування, автомобільна промисловість, енергетика і сфера інформаційних технологій, туризм.
Контактні особи:
- Ольга Попова, заступник управління міжнародних зв’язків ТПП України, tel: +38044 / 278-09-30 e-mail: pon-ier@ucci.org.ua;
- Оксана Кицун, радник ПУ в СР; тел.: +421259202823; e-mail: oksana.kytsun@mfa.gov.ua; emb_sk@mfa.gov.ua;
- Едуард Бураш, директор Словацько-європейського культурного центру, tel.: +421556250142; fax: +421556250142; mobil: +421905539926; e-mail: feman@stonline.sk.
План-календар міжнародних та республіканських виставково-ярмаркових заходів, проведення яких передбачено в Республіці Білорусь протягом 2016 року.
План-календар містить перелік виставок з зазначенням дати та місця проведення, контактних даних організаторів, спеціалізації виставок.
План-календар міжнародних виставково-ярмаркових заходів, проведення яких передбачено в Литовській Республіці протягом 2016 року.
План-календар містить перелік виставок з зазначенням дати та місця проведення, контактних даних організаторів, спеціалізації виставок.
З 18 по 20 травня 2016 року в НВК «Узекcпоцентр» (м. Ташкент) планується проведення 20-ї Міжнародної ювілейної виставки і конференції «Нафта і Газ Узбекистану – OGU2016», що організовуватимуться групою компаній міжнародної виставкової компанії «ITEUzbekistan».
Зазначений захід щорічно проводиться за безпосередньої участі і підтримки флагмана нафтогазової індустрії Узбекистану – національної Холдингової Компанії «Узбекнафтогаз».
Участь у виставці OGU надасть можливість встановити прямі контакти з представниками компанії НХК «Узбекнафтогаз», а також сприяти маркетингу національних компанії.
У рамках OGU також відбудеться Щорічна нафтогазова конференція «Нафтогазовий сектор Узбекистану: Технології. Інвестиції і Розвиток», яка є невід’ємною частиною зазначеної виставки.
Як повідомляють організатори, зареєстрованим учасникам виставки надається можливість опублікувати дві новини про компанію безкоштовно.
Додаткова інформація щодо участі у заходах, а також отримання пільгових послуг за тел.: +998711130180; e-mail: ogu@ite-uzbekistan.uz; контактна особа: керівник проекту Оксана Абдулаєва.
22 грудня 2015 року відбудеться Другий щорічний форум "Митна система України. Виклики та рішення".
Форум «Митна система України. Виклики та рішення» стане комунікаційним майданчиком для обговорення такого широкого спектру питань:
- Реформування Митної системи України
- Порядок заповнення та видачі митницею сертифіката з перевезення товару відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом
- Проблемні питання визначення митної вартості
- Постанова КМУ № 724 – особливості застосування митними органами
- Публічний доступ до інформації про митну вартість товарів
- Проблемні питання в нетарифному регулюванні
- Процедури митного оформлення - оптимізація часу для суб'єктів ЗЕД
- Особливості переміщення товарів в СЕЗ «Крим» та зону АТО – складнощі та перспективи вдосконалення та інші.
У якості ключових доповідачів запрошені:
1. Роман Насіров, Голова Державної Фіскальної служби України,
2. Юлія Марушевська, начальник Одеської митниці ДФС України,
3. Михайло Іванюк, директор департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС України,
4. Ольга Кіркевич, заступник начальника управління митної вартості - начальник відділу забезпечення ціновою інформацією ДФС України,
5. Андрій Очерет , начальник відділу декларування товарів Управління декларування та митних режимів ДФС України,
6. Віктор Демченко, начальник управління митно-тарифного регулювання ДФС України,
Представник Британської консалтингової компанії Adam Smith та інші експерти ДФС України, представники консалтингових та юридичних компаній та бізнесу.
Участь у Форумі – це можливість отримати індивідуальні консультації центрального митного органу, бути в курсі змін і планів з реформування Служби, приєднатися до обговорення проблемних питань у її роботі та шляхів їх вирішення.
Місце проведення: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33, ТПП України, конференц-зал «Колізей».
Для участі необхідно заповнити реєстраційну форму
Контактна особа: Аліса Перковська, +380 (44) 390-50-87, 391-34-91, perkovskaya@dzi.gov.ua
Більш детально про захід - на офіційному сайті http://cf02.dzi.gov.ua
2-5 березня 2016 року у м.Київ відбудеться міжнародна спеціалізована виставка ALLTEX - весь світ текстилю. Серед відвідувачів представники фабрик, цехів, ательє, магазинів, дизайнери та архітектори з усіх регіонів України та зарубіжжя. Більше половини відвідувачів - власники і директори компаній.
Під дахом Міжнародного виставкового центру будуть продемонстровані кращі зразки готових виробів, обладнання та якісної сировини для промислового виробництва.
Загальна кількість відвідувачів осінньої виставки 2015 року склала - 14608 осіб за 4 дні виставки.
Тематичні розділи:
• Тканини. Нитки. фурнітура
• Сировина. Устаткування. Засоби виробництва
• Інтер'єрний і домашній текстиль
• Етностіль
Місце проведення - Міжнародний виставковий центр, м.Левобережная, Броварський пр-т, 15
Контактні дані - Промоушн - центр "Український подіум", Офіс 8, Сормовська 9, г. Київ
Тел/факс +380 /44/ 567-60-06, 566-43-31, 567-64-45
+38067-509-06-78
E-Mail: info@tnf.com.ua, v@tnf.com.ua, expo@tnf.com.ua
http://alltex-expo.com.ua/
Починаючи з 2000 року, Україна є активним учасником Всесвітніх виставок Expo. Наразі вивчається питання щодо участі та представлення України на Всесвітньої виставки 2025 року.
Просимо надати свої пропозиції щодо очікувань стосовно Всесвітньої виставки 2025 року, враховуючи Ваш досвід участі у виставках, тематичних пріоритетів під час проведення зазначеної виставки.
Свої пропозиції просимо надсилати до 10 грудня 2015 року на електронну адресу uzez_cg@ukr.net
тел. (0462) 674-656
Виставки HoReCa.RetailTech і Пиво.Вина.Напої пройдуть у місті Мінську c 12 по 14 квітня 2016 р.
Важливість і результативність виставок підтверджується участю в них провідних представників індустрії громадського харчування, виробників продуктів і напоїв, постачальників технологічного, холодильного і торгового устаткування, клінінгових, пакувальних і складських підприємств, відомих виробників посуду, текстилю та меблів, IT-компаній пропонують рішення для автоматизації ресторанного, готельного і retail-сегментів. Це ефективний бізнес-майданчик для пошуку нових покупців, ділових контактів, для аналізу стану ринку і представлених пропозицій.
Виставки проводяться за підтримки та участі Міністерства Торгівлі і концерну «Белгоспищепром» Республіки Білорусь.
Всі тематичні напрямки згруповані в шість основних розділів:
- «Ресторанна справа»
- «Продукти. сировина»
- «Чай. Кава»
- «RetailTech»
- «Світ Готелю»
- «Пиво. Вина. Напої»
Спеціальні експозиції і проекти:
«Технофорум»: масштабний експозиційно-демонстраційний майданчик сучасного технологічного обладнання, майстер-класи від провідних шеф-кухарів.
«LiveBar-Міксологія. Чай. Кава»: інтерактивний майданчик, що представляє сучасні тенденції в алкогольній і безалкогольній міксології, науці еспресо і чайної алхімії.
В програмі також Конференція «Громадське харчування та напої в Республіці Білорусь - переоснащення виробництва. Нові точки зростання і успішного розвитку індустрії».
У 2015 році у виставках HoReCa.RetailTech і Пиво.Вина.Напої взяло участь 63 компанії з Білорусі, Італії, Польщі, Росії та України.
До виставок HoReCa.RetailTech і Пиво.Вина.Напої проявили інтерес:
- виробники і постачальники технологічного обладнання та послуг для кухонь ресторанів, кафе, готелів і продуктових торгових мереж;
- виробники та постачальники обладнання та сировини для броварень;
- виробники сиропів, лікерів для алкогольних та безалкогольних напоїв;
- власники і керуючі готелями та ресторанами;
- кухарі, шеф-кухарі і технологи кулінарних виробництв;
- провідні виробники продуктів харчування і напоїв;
- експортери та імпортери продуктів харчування, чайно-кавової продукції;
- власники кафе, барів, мереж fast-food, кондитерських та кафе-морозиво;
- представники агросадиб, торгово-розважальних центрів, представники торгівлі, відділів продажів і маркетингу, фахівці із закупівель і супроводу клінінгових послуг, керівники проектів, компанії-дистриб'ютори систем безпеки, систем автоматизації, архітектурні бюро та дизайнери інтер'єру.
Місце проведення: Білорусь, м. Мінськ, пр. Переможців, 20/2, Футбольний манеж
Контакти:
тел./факс: (+375 17) 314 34 32, 314 34 33, 314 34 30
velcom.: (+375 29) 188 51 01, 644 63 69
Пухта Алла Миколаевна – керівник проекту "HoReCa. RetailTech"
pan@expoforum.by
Артюховська Тамара Георгіївна – керівник проекту "Пиво. Вина. Напої"
atg@expoforum.by
Офіційний сайт: http://www.expoforum.by/exhibitions/future/?SECTION_ID=1741
План-календар міжнародних виставково-ярмаркових заходів, проведення яких передбачено в різних країнах світу протягом 2016 року.
План-календар містить перелік виставок з зазначенням дати та місця проведення, контактних даних організаторів, спеціалізації виставок.
У переліку можна знайти інформацію про виставки в таких країнах: Азербайджан, Бахрейн, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Великобританія, Вірменія, Греція, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Індія, Індонезія, Ірак, Іспанія, Італія, Казахстан, Канада, Китай, Республіка Корея, Куба, Латвія, Литва, Македонія, Мексика, Нігерія, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, ОАЕ, Пакистан, Перу, Польща, Португалія, Сербія, Словакія, Словенія, США, Таїланд, Франція, Хорватія, Чехія, Швейцарія, Японія, Марокко, Катар, Сінгапур, Кіпр, Молдова, Румунія, Бразилія, Узбекистан, М'янма, Лаос, Йорданія, Кувейт