5-10 листопада 2021 року в Шанхаї відбудеться Четверта виставка імпортних товарів і послуг China International Import Expo.
Виставка є проєктом Уряду Китаю для представлення світового потенціалу на китайському ринку та організації прямого доступу бізнесу й споживачів країни до іноземних виробників і їх товарів. Саме тому в Виставці приймають участь виключно іноземні компанії, а участь представники уряду та бізнесу з усіх регіонів Китаю .
Організатори виставки Міністерство комерції КНР та уряд м. Шанхай, партнери: світові організації WTO, UNDP, UNCTAD, FAO, UNIDO, ITC.
Щорічно, навіть в складний 2020 рік, більше 4 000 компаній зі 150 країн світу та понад 400 тис. відвідувачів беруть участь в виставці. Загальна площа виставки складає понад 270 тис. кв.м. На виставці укладаються контракти та протоколи про наміри на суму понад 50 млрд. доларів США, а понад 60% аудиторії відвідувачів це кінцеві споживачі, мережі та імпортери.
Для підвищення ефективності участі в виставці Організатори цього року планують запросити понад 100 тисяч іноземних відвідувачів та організувати В2В онлайн/оффлайн сесії.
ТПП України, як офіційний представник Організаторів виставки, четвертий рік поспіль формує експозицію українських компаній на виставці. Понад 120 вітчизняних виробників вже представили свою продукцію на виставках минулих років, серед яких Державна продовольчо-зернова корпорація України, Вітмарк, Кернел, Інтерстарч Україна, Агропросперіс та інші. Презентація експозиції
З питань участі (умови, вартість) звертайтесь:
- за телефонами +380 67 662-96-56 // +380 96 933-78-09
- електронною поштою b2bexpo@ucci.org.ua // ceo@ucibc.net
- або заповніть форму учасника за посиланням
Україна відкриє свій павільйон на Всесвітній виставці «Експо - 2020» у місті Дубай 1 жовтня. Про це заявив заступник міністра економіки України, перший заступник голови Координаційного комітету з питань підготовки та забезпечення участі України у Всесвітній виставці «Експо – 2020», заступник Генерального комісара України на зазначеному заході Михайло Лев під час робочого візиту.
«Україна впевнено крокує до відкриття свого павільйону у місті Дубай на всесвітній виставці вже через два тижні – 1 жовтня. На завершальній стадії оздоблювальні роботи українського павільйону, фіналізують монтаж виставкового обладнання та об’єктів, стендів учасників павільйону з представлення інноваційних продуктів. У ході зустрічі з операційним керівником міжнародних учасників Організаційного комітету «Експо – 2020» Омаром Шехадехом узгоджені заходи, пов’язані із відкриттям павільйону та проведенням Національного дня України 4 жовтня на виставці, а також досягнуто домовленості щодо проведення українсько-еміратського бізнес-форуму», - зазначив Михайло Лев.
У ході візиту було забезпечено активізацію організаційних заходів з підготовки разом з підрядними організаціями. Також опрацьовано з Посольством України в ОАЕ змістовну складову майбутнього візиту делегації України на Національний день України, зокрема можливість підписання Меморандуму про взаєморозуміння у сфері інтелектуальної власності між Міністерством економіки України та Міністерством економіки ОАЕ, а також Меморандуму про взаєморозуміння щодо екстреної взаємодії у двосторонній торгівлі між Міністерством економіки України та Міністерством економіки ОАЕ.
«Всі зусилля команди Мінекономіки, ДП «Експо – 2020», МЗС та інших причетних органів сконцентровані задля найкращого представлення України на Всесвітній виставці «Експо – 2020» у місті Дубай. Ми з гордістю відчинемо двері українського павільйону для всього світу. 4 жовтня 2021 відбудеться святкування Національного дня України. Заланована насичена культурна, ділова програма і впевнений, що еміратська сторона та відвідувачі «Експо – 2020» з усього світу залишать в своєму серці частинку України», - резюмував Михайло Лев.
За словами Організаційного комітету «Експо – 2020», вигідне розташування у зоні «Opportunity» біля станції метро та Дубайського виставкового центру забезпечать найбільший потік відвідувачів до українського павільйону, а експозиція стане однією із перлин всього заходу.
ТПП України у співпраці з Мінекономіки організовує діловий візит в ОАЕ для участі у Бізнес-форумі в рамках Національного дня України за програмою ЕКСПО 2020 в м. Дубай.
Бізнес-місія відбудеться з 3 по 6 жовтня 2021 року.
Завершується формування програми заходів, які відбудуться протягом зазначеного періоду.
Місце проведення: м. Дубай, ОАЕ.
Територія Експо-2020 займає площу 438 га, торгові центри, логістичні об'єкти, Дубайський виставковий центр.
Програмою візиту буде передбачено проведення українсько-еміратського бізнес форуму, участь в офіційній програмі та урочистостях з нагоди Національного дня України на ЕКСПО 2020, зустрічі з еміратськими компаніями та організаціями, обговорення практичних питань двостороннього співробітництва в торговельно-економічній сфері, проведення спільного засідання Ділової ради, а також відвідування стендів різних країн світу на виставці ЕКСПО 2020.
Участь у бізнес-місії дозволить представникам українського бізнесу встановити прямі ділові контакти, налагодити взаємовигідні коопераційні зв’язки, отримати актуальну інформацію про ситуацію на цікавому для них ринку.
Хто може взяти участь?
Кількість місць обмежена.
Запрошуємо компанії з інноваційними рішеннями, а також ті, що представляють напрями: IT, інновації, агро, харчова промисловість та енергетика.
Програма форуму передбачає 3 галузеві секції:
• Інновації в агро секторі
• ІТ та сучасні рішення для ефективного розвитку
• Енергетика в забезпеченні сталого розвитку
З метою підвищення впізнаваності компанії буде підготовлено Каталог учасників форуму, який в друкованому вигляді буде розповсюджений серед іноземних учасників форуму, а також в електронному вигляді розповсюджений серед закордонних партнерів ТПП України.
Як бізнесу взяти участь?
• Ознайомитись із деталями та умовами участі (обов’язкова умова - мати біометричний закордонний паспорт)
• Подати заявку англійською мовою з необхідними даними про компанію, інноваційний продукт, контакти від компанії тощо за посиланням: https://forms.gle/didNgnissJRFNLGm9
• Пройти відбір Координаційного комітету Форуму
• Оплатити пакет учасника
• Взяти участь в Діловій місії
Крайній термін подання заявок від компаній — потенційних учасників: 15 вересня 2021 року.
Вартість участі залежить від остаточної програми перебування делегації і буде повідомлено згодом. У вартість включено:
• Організація отримання візових документів
• авіа переліт Київ-Дубай-Київ
• внутрішні трансфери (а/п – готель- а/п., трансфери протягом робочих днів)
• проживання
• ділова програма
• двосторонній бізнес форум
• організація зустрічей з компаніями
• участь у виставці
• екскурсії
• медична страховка
• виготовлення каталогу учасників та його розповсюдження
За детальною інформацією щодо умов та вартості участі звертайтеся до Дирекції міжнародного співробітництва ТПП України:
Анна Любима (ast-ier@ucci.org.ua, dept.ier@gmail.com, тел.: +38 095 546 65 09)
Андрій Голято (+380 67 662-96-56, a.v.goliato@gmail.com)
Валерія Забашта, (т. +38 050 366 4997, zva-zed@ucci.org.ua)
Підприємства запрошуються взяти участь в міжнародній виставці органічних та натуральних харчових продуктів «Middle East Natural & Organic Products Expo», що відбудеться в м. Дубай (ОАЕ) з 6 до 8 грудня 2021 року.
«Organic & Natural» - це єдина торговельна подія на Близькому Сході, присвячена органічним та натуральним харчовим продуктам. Захід проходить під патронатом Міністерства з питань зміни клімату та захисту навколишнього середовища ОАЕ та надає можливість познайомитись з покупцями із країн Близького Сходу.
Чому Organic & Natural Expo Middle East:
- 10 000 + професійних відвідувачів вживу та 40 000+ онлайн-відвідувачів (баєри, імпортери, дистриб’ютори);
- Розміщення на маркетплейсі «Arabian Organics» з аудиторією понад 5 000 000 відвідувачів;
- Близький Схід імпортує 92% своїх продуктів харчування;
- Прогнозується зростання ринку органічних харчових продуктів та напоїв у 2022 р. до 18,42 млрд. дол. США. (+ 14,4% ЩОРІЧНО з 2015 року);
- Дослідження EEPO, проведене у 2020 році для органічного бізнесу, показало, що країни Перської затоки мають значні можливості для українських експортерів органічної продукції, головним чином через зростання рівня обізнаності місцевих споживачів, зростання популярності здорового харчування та відсутність місцевих постачальників;
- Гігант роздрібної торгівлі у регіоні Carrefour показав збільшення на 300% органічних продуктів у 2021 році та довів те, що 60% споживачів шукають чисті продукти, а 63% споживачів споживають рослинні альтернативи за станом здоров’я.
- Euromonitor показав, що у 2020 році роздрібний продаж меду на Близькому Сході та в Африці оцінюється у 935 мільйонів доларів США, і він має зрости на 4% CAGR, досягнувши 1,1 мільярда доларів США до 2025 року.
- Компаніям, що відповідають критеріям, буде покрито до 70% вартості участі за рахунок організаторів.
Учасники українського павільйону отримають:
- Обладнане робоче місце на виставці
- Розміщення інформації про компанію та продукти на порталі заходу
- Розміщення інформації на маркетплейсі органічних та натуральних харчових продуктів, з аудиторією понад 5 млн користувачів
- Супровід та організаційну підтримку: планування індивідуальних зустрічей, запрошення іноземних партнерів, супровід під час В2В-зустрічей тощо
70% вартості участі у виставці буде покрито компаніям, що відповідають наступним критеріям:
- Наявність чинного сертифіката органічного виробництва та/або обігу органічної продукції;
- Принаймні один учасник від компанії володіє англійською мовою;
- Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України;
- Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України;
- Наявність вебсайту (або експортної сторінки) англійською мовою;
- Перевага надаватиметься компаніям-представникам малого та середнього бізнесу з продукцією з доданою вартістю.
Як подати заявку на участь у проєкті?
Крок 1: Заповнити форму учасника проєкту. Для цього тисніть на кнопку «Хочу взяти участь!».
Крок 2: Пройти співбесіду з організаторами проєкту. Мета співбесіди: визначити ваші потреби та готовність до участі у міжнародній виставці.
Зареєструватися потрібно - до 16:00, 15 вересня 2021 включно за посиланням.
Орієнтовна програма підготовки та реалізації проєкту
- 15 вересня - 25 вересня 2021 – індивідуальні співбесіди з потенційними учасниками проєкту;
- до 15 листопада 2021 – збір матеріалів для створення профілів компаній та оформлення стенду;
- 6-8 грудня 2021 – підготовка В2В-зустрічей;
Перелік заходів з обов'язковою участю учасника проєкту:
- ExportTalks: торгові можливості для українських виробиник органічних харчових продуктів;
- тренінг з підготовки до участі у виставці та щодо роботи з інтрументами виставки;
У разі виникнення питань, звертайтесь до радника директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» - Олексія Грушецького, ogrushetskyi@epo.org.ua
Офіс з розвитку підприємництва та експорту запрошує 10 українських експортерів взяти безкоштовно участь у DIGITAL EXPO — онлайн-виставці українських товарів та послуг.
Коли: вересень 2021 року - вересень 2022 року
Організатор: Клуб експортерів України за ініціативи «Просування українських товарів, послуг і туризму в світі» та за підтримки ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», Worldexpo, Expotobi, Food1.com, Echemi.com, Infobel.com, Foodfocus.co.za та інших.
Головні теми:
металургія та металообробка, енергетичні та сировинні ресурси, сільське господарство та тваринництво, харчова промисловість, машинобудування, транспортні засоби та обладнання, хімія та фармацевтика, гума та пластмаси, деревина та меблі, будівництво та громадські роботи, скло та будівельні матеріали, точне обладнання, електричне та електронне обладнання, текстиль та одяг, предмети розкоші, товари для спорту та відпочинку, інформаційні технології, типографська (друкарська) та видавнича справа, перевезення та супутні послуги, маркетинг, реклама та ЗМІ, банки, фінанси та страхування, послуги для підприємств, охорона здоров’я, туризм
Обрані компанії матимуть можливість:
- Представити власну продукцію, проект або послугу іноземним покупцям;
- Збільшити впізнаваність бренду та знайти нових ділових партнерів;
- Подати інформацію онлайн англійською та китайською мовами.
Для безкоштновної участі необхідно:
- Зареєструватися за посиланням до 10 вересня 2021 р.;
- Пройти конкурсний відбір організаторами;
- Заповнити інформацію про себе та організацію англійською та українською мовами;
- Отримати онлайн-платформу англійською, китайською та українською мовами.
Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) та юридична фірма «Ілляшев та Партнери» за підтримки генерального медіапартнера — газети «Юридична практика» запрошують до обговорення найактуальніших питань у сфері міжнародної торгівлі на конференції - «Торгові війни: мистецтво захисту — 2021».
Цьогоріч конференція проходитиме вчетверте та відбудеться 5 жовтня 2021 року в готелі «Hyatt Regency Kyiv» (вулиця Алли Тарасової, 5, м. Київ) та онлайн.
У фокусі конференції:
- Спеціальна доповідь «Пріоритети України в процесі перегляду Угоди про Асоціацію з ЄС»
- Сесія 1. HARDtalk. Зовнішньоекономічні вектори України
- Сесія 2. EXPERtTalk. Торгова (само-)ізоляція
Модератор – Олена Омельченко, партнер ЮФ «Ілляшев та Партнери».
Спікери:
- Ольга СТЕФАНІШИНА, Віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України;
- Тарас КАЧКА, заступник Міністра економіки України — Торговий представник України;
- Назар БОБИЦЬКИЙ, директор Брюссельського офісу UBTA;
- Станіслав ЗІНЧЕНКО, директор «GMK Center»;
- Сергій ТЕЛЕНИК, заступник міністра економіки України;
- Анжеліка КОНОПЛЯНКО, державна уповноважена Антимонопольного комітету України;
- Андрій ЛИТВИН, в.о. директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту;
- Світлана МИХАЙЛОВСЬКА, заступник директора Європейської Бізнес Асоціації.
До участі запрошено власників, топ-менеджмент, керівників департаментів ЗЕД та юридичних департаментів великих українських і міжнародних компаній.
Участь у заході безкоштовна за умови підтвердження попередньої реєстрації до 3 жовтня 2021 року.
Будь ласка, для реєстрації перейдіть за посиланням.
Кількість місць обмежена. Організатори залишають за собою право зупинити реєстрацію раніше у разі вичерпання ліміту місць.
16 вересня 2021 року у м.Львів (стадіон «Арена Львів» за адресою: вул. Стрийська,199) відбудеться XX Міжнародний економічний форум.
Міжнародний економічний форум – це найважливіша подія року в економічному житті Західної України, потужна національна і міжнародна платформа, створена для представлення України і Львівщини зокрема як безпечної та привабливої території для ведення бізнесу, діалогу між владою і бізнесом, активізації транскордонної співпраці, залучення інвестицій, встановлення корисних бізнес-контактів між українськими та зарубіжними діловими колами, обміну досвідом та формування нової концепції ведення і розвитку бізнесу в умовах пандемії CОVID-19.
У рамках заходу відбуватимуться такі події:
- панельна дискусія №1 «Постпандемічний світ: від нових викликів до стійкого економічного розвитку»;
- панельна дискусія №2 «Львівщина: капіталізація через додану вартість»;
- панельне дискусія №3 «Інвестиції в цінності»;
- крос-секторальні обговорення та воркшопи;
- презентації стартапів;
- міжнародна конференція «Міжнародна технічна допомога як інструмент впливу на соціально-економічний розвиток громад».
Головною особливістю цьогорічного форуму є проведення зустрічей у форматі «В2В» для забезпечення налагодження діалогу між українським та іноземним бізнесом.
Крім панельних дискусій та бізнес-переговорів, у межах форуму проходитиме виставка, на якій кожен охочий зможе представити товари та послуги свого підприємства.
До участі у ХХ Міжнародному економічному форумі запрошуються політична еліта України, дипломатичний корпус в Україні, український бізнес і провідні міжнародні компанії, представники торгових місій з близько 20 країн світу.
У разі виникнення будь-яких запитань просимо звертатися на електронну адресу: bbd.lviv.region@gmail.com та/або за телефоном:(032) 261 20 40.
Офіс з розвитку підприємництва та експорту запрошує 10 українських експортерів взяти безкоштовно участь в DIGITAL EXPO — онлайн виставка українських товарів та послуг.
Коли: вересень 2021 - вересень 2022 року
Організатор: Клуб експортерів України за ініціативи «Просування українських товарів, послуг і туризму в світі» за підтримки Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Worldexpo, Expotobi, Food1.com, Echemi.com, Infobel.com, Foodfocus.co.za та інших.
Головні теми:
- Металургія та металообробка
- Енергетичні та сировинні ресурси
- Сільське господарство та тваринництво
- Харчова промисловість
- Машинобудування
- Транспортні засоби та обладнання
- Хімія та фармацевтика
- Гума та пластмаси
- Деревина та меблі
- Будівництво та громадські роботи
- Скло та будівельні матеріали
- Точне обладнання
- Електричне та електронне обладнання
- Текстиль та одяг
- Предмети розкоші, товари для спорту та відпочинку
- Інформаційні технології
- Типографська та видавнича справа
- Перевезення та супутні послуги
- Маркетинг, реклама та ЗМІ
- Банки, фінанси та страхування
- Послуги для підприємств
- Охорона здоров’я
- Туризм
Обрані компанії матимуть можливість:
- Представити власну продукцію, проект або послугу іноземним покупцям;
- Збільшити впізнаваність бренду та знайти нових ділових партнерів;
- Мати інформацію он-лайн англійською, китайською мовами.
Для безкоштовної участі необхідно зробити наступні кроки:
- Зареєструватися за посиланням до 10 вересня 2021 р.;
- Пройти конкурсний відбір організаторами;
- Заповнити інформацію про себе та організацію англійською та українською мовами;
- Отримати он-лайн розміщення англійською, китайською та українською мовами.
Офіс з розвитку підприємництва та експорту запрошує долучитись до міжнародного онлайн-заходу у форматі В2В «ExpoCook 2021» (Італія), який відбудеться за підтримки Enterprise Europe Network та Sicindustria з 28 до 30 вересня 2021 року.
«ExpoCook 2021» – міжнародна виставка продуктів харчування, а також обладнання та технологій для харчової промисловості, яка збирає разом баєрів, виробників, постачальників та інших стейкхолдерів з багатьох країн.
Участь у віртуальному заході надає чудову можливість представити власну продукцію та послуги, ініціювати міжнародне співробітництво та розширити базу ділових контактів, а також долучитись до серії надихаючих пленарних сесій та інформативних воркшопів.
Головні теми:
- Продукти харчування та напої (традиційні, органічні, функціональні, продукція «free from» тощо)
- Продукти та компоненти для HoReCa
- Професійне обладнання для ресторанів, кафе, барів
- Пакувальні рішення
- Вендинг (продаж товарів та послуг за допомогою автоматизованих систем)
- Меблі та дизайн
- Професійний одяг
- ІТ-рішення
- Маркетинг, комунікації та консалтинг
- Посуд, текстиль, аксесуари тощо
Для безкоштовної участі у зустрічах у форматі «1:1» необхідно зробити наступні кроки:
- Зареєструватися за посиланням: https://expocook2021.b2match.io
- Заповнити інформацію про себе та організацію
- Зверніть увагу! Заповнюючи обов’язковий розділ Marketplace (що пропонує компанія та у якому типі партнерства зацікавлена) ви збільшуєте шанси знайти потенційного бізнес-партнера
- У графі «Support Office» вказати «UA - State Institution Entrepreneurship and Export Promotion Office»
У разі виникнення питань, звертатися до експерта Офісу - Наталії Бабаніної, nbabanina@epo.org.ua
У період з 15 по 17 вересня 2021 р. у м. Варшава (Республіка Польща) відбудеться міжнародна виставка реклами та друку “RemaExtra” організована компанією GJC International Sp. z o.o. sp. k., лідер польського ринку в рекламній галузі. У виставці беруть участь 798 учасників з 11 галузевих секторів і понад 30 країн світу.
“RemaExtra” – це один з найбільших заходів у світі в галузі реклами. Виставка проводиться з 2005 року і постійно розвивається, щороку залучаючи все більшу кількість учасників і відвідувачів. На виставці протягом трьох днів на площі 35 000 м2 зустрічаються представники галузі з усього світу. Виставка складається з 11 секторів, які комплексно описують ринок реклами і поліграфії:
- Gifts Word
- POS & Display
- Technology Park
- Printing House
- Packaging Materials
- Photo Creation
- Outdoor Advertising
- Event Show
- Lighting Systems
- IT & e-Solutions
- Textile Zone
Кожного року “RemaExtra” зміцнює свою позицію на ринку, ставши ключовим майданчиком обміну досвідом, знайомства з новинками, трендами і напрямками розвитку галузі, а також формування ефективних комерційних відносин в галузі реклами та поліграфії.
Інформація про виставку доступна за посиланням.