Про це йдеться у повідомленні Міністерства інфраструктури.
«Минулого року ми розпочали масштабну реформу системи габаритно-вагового контролю. Нам уже вдалося запустити близько 100 майданчиків WIM та посилити адміністративну відповідальність за перевантаження. Як наслідок, кількість порушень, у порівнянні з попередніми роками, знизилась у понад 30 разів.
Наступний крок — перехід на європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень. Тривалий час перешкодою для цього були технічні характеристики українських доріг. Переважна їх частина будувалась ще в радянські часи і не була розрахована на сучасні навантаження» — розповів міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Зокрема, в ухваленій постанові деталізовано та уточнено максимально допустимі навантаження на вісь залежно від кількості осей та міжосьової відстані.
Джерело: https://qdpro.com.ua