Вебінар Глобальні тренди в споживанні снеків
Дата: 10.11.2021

ahr0chm6ly9idwnrzxqubwxjzg4uy29tl2evnzi3lzcynzmwny9pbwfnzxmvnzgxnzg1mgixmzmwote1ythlytmyowrlzdjiogqxzte4nzlmmzfkni5wbmcvymqyoduymmm4ngvhmwyxywrimmu2zmyxzmnmmmm4zji2zjc3yjblni5wbmcПротягом останніх кількох років спостерігається значне зростання глобального тренду споживання снеків коли споживачі замінюють повноцінні страви на перекус. Снеки стають дедалі популярнішими в різних країнах світу. До снеків наразі належеать такі категорії продуктів, як зернові батончики, сухі зернові сніданки, кондитерські вироби, гранола.

Щоб розібратися в тому, яке майбутнє в цього тренду, можливостях для українських компаній на закордонних ринках, а також впливу Covid-19 на цю галузь, ДУ «Офіс з розвитку  підприємництву та експорту» спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», 18 листопада (16:00-18:00) організовують онлайн-вебінар «Глобальні тренди в споживанні снеків».

Що дізнаєтесь під час вебінару? 

  • глобальний тренд у споживанні снеків та його особливості;
  • особливості уподобань споживачів та відмінності між регіонами (фокус на ринки, які є перспективними для українських виробників – MENA, Азія, Велика Британія, США);
  • можливості для українських компаній-виробників снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.
  • вплив пандемії Covid-19 на тренди споживання снеків та перспективи розвитку ринку.

Мова заходу: англійська з послідовним перекладом українською. 

Переглянути програму

Для кого?

До участі запрошуємо представників малих та середніх підприємств харчової промисловості – виробників та експортерів снеків, кондитерських виробів та зернових сніданків.

Зареєструватись на захід

Реєстрація триває до 16 листопада (23:59).

Увага! Підтвердження реєстрації та посилання для підключення Ви отримаєте на вказану електронну адресу 17 листопада.

Спікер

Гонората Яроцька

Cтарший аналітик в сфері харчових продуктів та напоїв у Mintel

Гонората досліджує тенденції та інновації в їжі та напоях, з фокусом на здорове харчування. Mintel — провідне у світі агентство з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.

Модератор

Ольга Гвоздьова

Радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту