ЄБРР, у рамках ініціативи ЄС EU4Business, за інформаційної підтримки Офісу з просування експорту України, надасть додаткову можливість 10 українським МСБ бути розміщеними на найбільшому торговому онлайн-майданчику Китаю 1688.сom під колективним брендом #TradeWithUkraine.
Скористатися додатковою можливістю розмістити свої товари на «1688.сom» під колективним брендом #TradeWithUkraine зможуть виробники усіх галузей.
Пріоритет надаватиметься виробникам наступної продукціі:
- агропродукція та їжа довготривалого зберігання
- напої (насамперед кава, безалкогольні напої, вино)
- текстиль та одяг
- побутова хімія
- косметика
- меблі (невеликі декоративні)
10 відібраних шляхом конкурсного відбору компаній-учасниць отримають:
- консультаційну підтримку у виборі продуктів, які найбільше підходять для просування через онлайн-платформу «1688.сom» (до 4 товарів від кожного МСП);
- допомогу з візуальною та текстовою адаптацією вибраних продуктів до китайського ринку та смаків покупців;
- переклад необхідної інформації та матеріалів на китайську та англійську мови для розміщення на сайті;
- допомогу з позиціонуванням товарів та розміщення інформації на платформі «1688.com»;
- активне маркетингове просування продукції на сайті «1688.сom» під колективним брендом #TradeWithUkraine до кінця листопада.
У конкурсному відборі можуть взяти участь лише компанії, які відповідають наступним обов'язковим критеріям:
- Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників;
- Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;
- Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);
- Наявність веб-сайту англійською мовою.
- Компанія має хорошу бізнес репутацію.
- Компанія раніше не брала участь в торгових місіях чи виставках проекту, або приймала лише один раз.
Щоб взяти участь у конкурсному відборі необхідно:
Крок 1: Заповнити форму учасника проекту.
Крок 2: Надіслати, у випадку прийняття позитивного рішення про участь компанії Організатором, скан копії документів та фото які підтверджують відповідність критеріям проекту на електронну пошту sme@fsr.org.ua, а саме:
- Статут та/або реєстраційний сертифікат, який демонструє кінцевого бенефіціара/бенефіціарів компанії. Для ФОП – копію реєстрації.
- Фінансову звітність за останній рік/квартал, видану ДФС України де зазначено середню кількість працівників, або затвердженій звіт з праці що вказує кількість працівників компанії. Для ФОП – останню декларацію.
Реєстрація триває до 14 жовтня
Майданчик "1688.сom" - це:
- дочірній e-commerce майданчик найбільшої онлайнової B2B компанії в Китаї Alibaba.com, орієнтований на внутрішній оптовий ринок Китаю;
- понад 10 мільйонів онлайн-магазинів;
- до 150 мільйонів корпоративних покупців, в тому числі такі гіганти як China Railway Group;
- один з основних майданчиків закупівлі продукції для Tmall, JD, Taobao з метою подальшої реалізації.
У разі виникнення запитань звертайтеся до Гната Забродського, координатора проєкту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР (sme@fsr.org.ua)