Fruit Logistica 2021
Дата: 13.07.2020

fruitlogis3-5 лютого 2021 року у Берліні (Німеччина) відбудеться міжнародна виставка свіжої продукції – Fruit Logistica 2021.
International Trade Centre (МТЦ) спільно з Асоціацією «Ягідництво України» організовує участь у виставці українських підприємств ягідного сектору в рамках Проекту «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива EU4Business», що фінансується Європейським Союзом як частина ініціативи EU4Business.

Щороку Fruit Logistica збирає близько 3 200 учасників, захід відвідують понад 78 000 покупців. Українські компанії втретє братимуть участь у виставці, де будуть представлені останні інновації, послуги та продукти, що користуються увагою свіжого ринку. 
Для українських делегатів участь у виставці цікава не лише можливістю представити власну продукцію на міжнародному ринку. Це також можливість дізнатися більше про тенденції формування світової харчової промисловості та знайти нових партнерів.

Бажаючі можуть доєднатися до української делегації. Реєстрація за посиланням

Дедлайн подачі анкет: 31 липня 2020 року

Критерії відбору підприємства:
- офіційно перебуває у приватній власності і зареєстроване як юридична особа відповідно до законодавства України;
- Частка української власності становить не менше 60%;
- Є виробником свіжої ягоди;
- Має співробітників, які володіють англійською мовою на достатньому рівні, щоб спілкуватися з носіями мови без перекладача;
- Має підготовлені маркетингові матеріалами (сайт, каталог, буклет тощо) англійською мовою;
- Є експортером або готове розпочати експортну діяльність (сертифіковане за міжнародними стандартами);
- Готове забезпечити обсяги, організувати логістику, зберігання, пакування та маркування продукції відповідно до вимог замовника.
Варто знати:
- Делегати, які пройдуть відбір та представлятимуть Україну під час виставки на колективному стенді, братимуть участь у Fruit Logistica 2021 БЕЗКОШТОВНО. Учасники виставки самостійно покривають лише витрати на переліт, проживання, добові;
- Виставка передбачає фізичну присутність учасників на стенді (2+ працівників компанії)

Джерело