Споживчі тенденції визначають напрямки розвитку ринків. З цієї причини розуміння відповідних тенденцій має важливе значення, як під час розробки нових товарів та послуг, так й для правильного визначення маркетингової стратегії з подальшого просування відповідних товарів та послуг на обраному вами ринку.
Щорічно дослідницька компанія Euromonitor International визначає нові та стрімко зростаючі тенденції, які, за їх прогнозами, будуть важливими наступного року. Від них залежить поведінка споживачів та їх уподобання.
Тож світовими споживчими тенденціями на 2020 рік визначають:
- Автоматизація процесів
- Знайди мене за секунду
- Пересування без перешкод
- Доступний кожному
- Дбаючи про себе
- Багатофункціональні будинки
- Приватна Персоналізація
- З гордістю за місцеве, що прямує до глобального
- Прихильники повторного використання
- Ми хочемо скрізь чистого повітря
- Здоров’я та підвищення добробуту
- Розумна дієта
- Високотехнологічний урожай
Більш детально про кожну з тенденцій можна ознайомитися за посиланням ????https://epo.org.ua/