Три поради з Канади: на що звернути увагу українським експортерам одягу
Дата: 31.01.2020

113958За результатами 2018 року, канадські споживачі витратили на одяг 36 млрд кан дол. З них більш ніж 18 млрд кан дол припадає на одяг для жінок і близько 11 млрд кан дол — для чоловіків. Очікується, що до 2023 року сукупний обсяг реалізації одягу сягне 43 млрд кан дол. В середньому житель Канади витрачає на одяг 974 кан дол на рік або 2 492 кан дол на сім'ю.

Найбільшим постачальником одягу до Канади є Китай. На нього припадає понад третина всього імпорту одягу — 4,8 млрд кан дол. Однак це — переважно продукція глобальних і канадських брендів, виготовлена на замовлення.

Обсяг канадського імпорту одягу з України є незначним порівняно з найбільшими країнами-постачальниками. У 2018 році він становив 6,5 млн кан дол, тобто менше 0,1% від сукупного обсягу імпорту. Більш ніж дві третини сукупного обсягу канадського імпорту одягу з України припадало на нетрикотажний одяг.

У 2017 році набула чинності угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою (CUFTA, Canada-Ukraine Free Trade Agreement). Завдяки цьому український одяг отримав 18% фори на канадському ринку порівняно з імпортом з потужних світових гравців, наприклад, з Китаю.

Це створює привабливі умови для українських виробників одягу для експорту в Канаду. На що їм потрібно звернути увагу, щоб стати успішними в Канаді? Відповідь на ці питання є у статті Марії Гузман, експертки з ринку одягу Офісу з просування експорту Канади (TFO Canada), консультантки Канадсько-українського проєкту підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS).

Ознайомитися зі статтею можна за посиланням

Джерело