ЄВРОРЕГІОНУ «ДНІПРО» - 10 РОКІВ
Дата: 23.09.2013

Гомельським регіональним агентством економічного розвитку у партнерстві з громадською організацією «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» продовжується реалізація проекту «Європейський досвід розробки стратегії розвитку єврорегіонів» за фінансової підтримки програми Міжнародного Вишеградського фонду «Вишеградська четвірка для Східного Партнерства» і Форуму громадянського суспільства Східного Партнерства.

 

5-7 вересня 2013 року на базі однієї із найбільших у Республіці Білорусь агросадибі «Панський сад» (Гомельська область) відбувся черговий - ювілейний семінар в рамках вищезазначеного проекту, до організації та проведення якого були залучені представники влади Чернігівської та Гомельської областей, науковці, засновники та активісти громадських організацій та бізнес-структур прикордонних областей.

Учасники семінару обговорили здобутки та спади Єврорегіону «Дніпро» за 10-років його існування.

Зокрема, було відмічено, що за останній час в рамках єврорегіону підготовлено та реалізується кілька транскордонних проектів за підтримки європейських фондів, зокрема, Міжнародного Вишеградського фонду, що дозволило суттєво активізувати його роботу, як кажуть, надати другого дихання.

Крім того, учасники заходу визначили актуальність розвитку подальшого співробітництва на рівні реалізації спільних соціальних проектів (наприклад, професійної орієнтації молоді), проектів у сфері туризму – у тому числі «зеленому», еколого-економічних напрямів співробітництва.

Окремо розглядалися перспективи поглиблення співробітництва у науковій та освітянській сферах. Одностайно визнано, що транскордонні проекти тільки тоді є конкурентоспроможними з точки зору оцінок донорських організацій, коли мають вагоме наукове обґрунтування та бачення перспективи досягнення стійкого територіального розвитку.

Також обговорювалися питання вивчення досвіду розробки стратегії розвитку єврорегіонів в контексті територіального розвитку, позиціювання регіону як суб’єкта економічного і культурного розвитку, іміджу та брендінгу регіону.