Роздрібні торговельні мережі Нідерландів, які потенційно можуть стати замовниками вітчизняної харчової продукції
Найбільшими торговельними мережами Нідерландів, які охоплюють практично увесь сегмент ринку харчових товарів є:
- «Ahold» (https://www.ahold.com) – найбільший ретейлер (працює також в Бельгії та ФРН), якому належить мережа супермаркетів «Albert Heijn». Мережа присутня практично у кожному населеному пункті Нідерландів в формі «Albert Heijn – продуктовий магазин», «Albert Heijn XL», «Albert Heijn - супермаркет», «Albert Heijn – pick up» чи «Albert Heijn – internet store».
- «SPAR» (http://www.spar.nl/) – нідерландська мережа, яка, окрім Нідерландів, присутня також в інших 35-ти країнах світу.
- «Dirk van den Broek» (https://www.dirk.nl/) – потужна нідерландська компанія, частина бізнесу якої є мережа продуктових супермаркетів.
- «СООР» (http://www.coop.nl/) – мережа супермаркетів роздрібної торгівлі продуктами харчування.
- «Jumbo» (http://www.jumbo.com/) – належить «VanEerdGroup», мережа супермаркетів роздрібної торгівлі.
- «ALDI» (http://www.aldi.nl/) – частина німецької мережі також охоплює частину ринку, а більшість магазинів розташовані в провінції Зюд-Холланд, є також кілька магазинів поблизу Амстердама і Утрехта.
- «Van Tol» (http://www.vantolretail.nl) – найбільший в Нідерландах гуртовий продавець продуктів харчування.
- «Sligro» (http://www.sligrofoodgroup.nl) – нідерландська мережа супермаркетів гуртової торгівлі.
- «Makro» (http://www.makro.nl) – крупна мережа, яка входить до складу німецької «MetroGroup» (гуртова і роздрібна торгівля).
В Нідерландах є також дрібніші мережі, окремі магазини та лавки, постачальником яких є «Van Tol» та інші гуртові мережі.
ПУ в Нідерландах було налагоджено контакти із менеджерами із закупівель більшості згаданих вище торговельних мереж та у попередньому плані обговорено можливість представлення українських товаровиробників та їх продукції, а також організації у майбутньому прямих контактів із вітчизняними виробниками.
Представниками мереж було запропоновано для початку надіслати на їх розгляд комерційні пропозиції українських компаній на предмет визначення зацікавленості у тих чи інших товарах. При цьому, як було особливо наголошено одним із контактів ПУ, «щодня ми (мережі) отримуємо сотні комерційних пропозицій, але далеко не всі беруться до уваги…. тому вони мають бути оформлені належним чином». Так, було звернуто увагу на те, що такі матеріали мають бути по можливості стислі (в т.ч. мати помірний обсяг в електронному вигляді), але максимально інформативні, містити вичерпні відомості про компанію (в т.ч. про продаж товарів у інші країни), а також пропоновану продукцію, як то її відповідність фітосанітарним вимогам ЄС, наявність сертифікатів якості, перемоги у конкурсах, пакування, маркування тощо.
У разі зацікавленості у виході на ринок Нідерландів просимо звертатися до Посольства України в Нідерландах:
Zeestraat, 78 2518 AD The Hague
0031 (70) 3626095
emb_nl@mfa.gov.ua
http://netherlands.mfa.gov.ua/ua