Чернігівська регіональна торгово-промислова палата презентувала «Проект підтримки експортерів Чернігівщини».
За словами президента ЧРТПП Костянтина Іванова, мета проекту, розрахованого на 5 років – підвищення конкурентоспроможності продукції та послуг підприємств Чернігівщини на міжнародних ринках, розширення ринків збуту та збільшення продажів.
В ході реалізації проекту підприємства-експортери матимуть можливість отримати знання, аналітичну інформацію та практичну допомогу для збільшення обсягів продажу товарів та послуг на пріоритетних ринках.
Як наголосив президент Торгово-промислової палати України Геннадій Чижиков, Чернігівщина має значний потенціал в експортній галузі. Тому завдання регіональної ТПП разом з владою простягнути руку допомоги тим представникам малого та середнього бізнесу, які все ще не наважуються запропонувати свою продукцію на ринки інших країн.
Як відзначив Валерій Куліч, проект підтримки експортерів сьогодні набув неабиякої актуальності, адже порівняно з минулим роком обсяг експорту в області зменшився на 23%. Це пов’язано, насамперед, з військовою ситуацією в країні та кризою в економічній сфері.
— Цей зовнішній чинник не сприяє налагодженню ділових контактів з іноземними партнерами та ділової активності. Плюс дуже складна ситуація в банківській системі.
Сьогодні експортери – основна складова економіки Чернігівщини. У нас є дуже багато перспективних підприємців зі своїми ідеями. І завдання влади разом з Торгово-промисловою палатою – просувати наш товар на зовнішні ринки. Бо мало того, що ти щось гарне зробив і маєш – ти повинен бути зрозумілим для зовнішніх партнерів і повинен вміти продати це, - зауважив очільник області.
У презентації взяли участь більше 50-ти експортерів з Чернігівщини. Перед ними виступили керівник проекту Наталія Шеремета, директор представництва Центру міжнародного приватного підприємництва СІРЕ-Україна Наталія Баландіна, представник компанії SIPPO в Україні Юрій Прохоров, експерт проекту Fit for partnership Germany в Україні Олена Ільїнкова. Вони надали присутнім детальну інформацію щодо найближчих практичних кроків реалізації проекту. Серед них – семінари, тренінги, бізнес-форуми, презентація експортного потенціалу на міжнародних виставках та багато інших заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності наших товарів та послуг.